SP-Racing Drag Car 2012

Περισσότερα
5 Χρόνια 1 Μήνας πριν #19214 από paganis
paganis απάντησε στο θέμα: SP-Racing Drag Car 2012
καλη τυχη..και αναμενουμε με αγωνια τα αποτελεσματα και φυσικα και το βιντεο,,,,

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 1 Μήνας πριν #19222 από KAFER
KAFER απάντησε στο θέμα: SP-Racing Drag Car 2012
Μετά από πολλή -πολλή όμως- σκέψη και περισυλλογή, λαμβάνοντας υπόψη και τα δείγματα από το δυναμόμετρο, το team αποφάσισε να μην συμμετέχει σ'αυτ'ον τον αγώνα. Δεν θέλουμε να επαναληφθεί το φαινόμενο του να κατεβαίνουμε Παρασκευή απόγευμα από το δυναμόμετρο και να τρέχουμε να μαζέυουμε τα πράγματα για να φύγουμε στην πίστα, είναι πολύ μα πάρα πολύ αγχωτικό, καθόλου fun όπως θα'πρεπε να είναι και ενέχει τον κίνδυνο να γίνουν λάθη, πολλά και σημαντικά όπως έγιναν και στον προηγούμενο αγώνα. Και επειδή πλέον τα χρήματα δεν υπάρχουν γενικά δεν δυνάμεθα να τα πετάμε εύκολα. Κατόπιν τούτου λοιπόν συνεχίζουμε με την ησυχία μας να ετοιμάζουμε το αυτοκίνητο ούτως ώστε να είναι έτοιμο εγκαίρως για τον επόμενο αγώνα.
Στο πιο τεχνικό κομμάτι, το μοτέρ έδειξε άψογο χαρακτήρα ως κατασκευή, ειδικά αν λάβουμε υπόψη τις εκτεταμένες μετατροπές που έγιναν για να δουλέψει ο υδρόψυκτος κορμός ως αερόψυκτος. Το μειονέκτημα του setup εντοπίζεται στον ατελή έλεγχο της ανάφλεξης, η οποία φαίνεται ότι δεν μπορεί να δουλε΄ψει-αποδώσει σε όλο το φάσμα των στροφών. ¨ενα απλό παράδειγμα, χωρίς να αλλαχτεί τίποτα σε τουρμπίνα-εισαγές-χταπόδια καρμπυρατέρ κλπ, το παλιό μοτέρ είχε ροπή 39,5kgr max στις 8500 περίπου, ενώ τώρα είχαμε 37kgr στις 6000!, όμως κρατώντας αυτές τις ρυθμίσεις αβάνς "έσφιγγε" ψηλά. Επίσης η πίεση στο παλιό έφτανε τα 1,7 bar ψηλα στις 9000, ενώτώρα είχαμε 1,55 bar στις 6000! επαναλαμβάνω με τα ίδια πράγματα, παρά μόνο άλλο αβάνς.ένα άλλο παράδειγμα, αλλάζοντας στις 6000 στροφές το αβάνς +/- 1,5 μοίρες η ιπποδύναμη μεταβαλόταν κατά +/- 50ΗΡ!!! δηλ 100ΗΡ μέσα σε 3μοίρες αβάνς!. Το συμπερασμα λοιπόν στο οποίο καταλήξαμε ήταν ότι αν θέλουμε να τρέξουμε αξιοπρεπώς θα πρέπει να εγκαταλείψουμε το distributor και να πάμε σε άγραφο εγκέφαλο, έστω και μόνο για ανάφλεξη αρχικά για να κρατήσουμε το κόστος πιο χαμηλά και κατόπιν βλε΄πουμε και την τροφοδοσία -η οποία ομολογουμένως συμπεριφέρεται αψογα για καρμπυρατέρ- Αυτά προς το παρόν, θα σας κρατάμε ενήμερους για οτιδήποτε νέο, φιλικά πάντα

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 1 Μήνας πριν #19225 από caslor
caslor απάντησε στο θέμα: SP-Racing Drag Car 2012
Σωστή απόφαση..
Καλυτερα αργοτερα που θα ειναι ολα ετοιμα και ετσι θα μπορουν να βγουν συμπερασματα πιο ηρεμα για την απόδοση


Σχετικα με το τεχνικο κομμάτι οταν πιο παλια σκεφτομουν για injection και εγκεφαλο Megasquirt που ειναι αρκετα διαδεδομενος στα Vw στην Αμερικη, μου ειχαν προτείνει αυτο το Setup για την ανάφλεξη εαν εβαζα Turbo

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Αν και θα το γνωρίζεις βέβαια

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.178 δευτερόλεπτα
Timber by EMSIEN-3 LTD