Real Hardtop VW 181

Περισσότερα
7 Χρόνια 5 Μήνες πριν - 7 Χρόνια 5 Μήνες πριν #16744 από thanasis
COM_KUNENA_MESSAGE_CREATED_NEW
B) Xαίρετε, τελικά μετά από καιρό και υπομονή ήρθε στα χέρια μου ένα vw 181 το οποίο θα είναι το κύριο project και όχι το t2, αλλά ας μιλήσω για το αυτοκίνητο.

O πρώην κάτοχος και φίλος έχει κάνει πολες αλλαγές πάνω στο αμάξι όπως:
έχει κανονικές πόρτες με ηλεκτρικά παράθυρα:blink:
ηλεκτρικά καθίσματα
μπροστά ταμπούρα από super beetle
τρόμπα φρένου από mercedes
και πολλά άλλες
Η τωρινή κατάσταση δεν είναι και η καλύτερη αλλά εντάξει, άμα ήτανε έτοιμο δεν θα ήτανε project.
Σε άλλους θα αρέσει, άλλοι θα πούνε πώς το έκανε έτσι αλλά όπως και να έχει το είχε ως κύριο όχημα τότε.

Μέσα το αυτοκίνητο ήταν γεμάτο με ανταλακτικά όπως θα δείτε::evil:

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Εδώ φαίνονται 2 centerlines κάτω από 2 φαρδιά πίσω φτερά (δεν ξέρω μέγεθος αλλά είναι κάπως φαρδιές μπορώ να πω).

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Εδώ η τρύπα που έχει στην μούρη ήτανε για τον εργάτη που είχε, απο πάνω φαίνεται το παραβιασμένο καπό:angry: και στην οροφή πάνω το ψυγείο λαδιού.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Μία πλαϊνή άποψη με τις centerline μπροστά και τις μαμά πίσω ζάντες.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Στο εσωτερικό τώρα:

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Το πως είναι οι πόρτες::blink:

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Στο χώρο μπροστά στα αριστερά έχει τοποθετηθεί το κουτί για την μπαταρία και δεξιά το αχρησιμοποίητο καλοριφέρ το οποίο θα πάει περίπατο.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Στο μηχανοστάσιο ένας αερόψυκτος 1774cc.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Όλα τέντα.:lol:

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Εδοπέρα ο περίεργος πίσω άξονας:dry: .

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Και τα ζαντόνια έξω από το αμάξι.:woohoo:

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Με τον καιρό θα ακολουθήσουνε κιάλες φωτογραφίες.B)
Last edit: 7 Χρόνια 5 Μήνες πριν by thanasis.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 5 Μήνες πριν #16747 από powerbug
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Συγχαρητήρια για την αγορά.

Απότι φαίνεται ο προκάτοχος κάποια στιγμή είχε ρίξει λεφτά στο αυτοκίνητο.

Ο περίεργος άξονας που λες δεν είναι ο άξονας αλλά έχουν τοποθετήσει ρυθμιζόμενες λάμες ώστε να μπορείς να ρυθμίσεις το ύψος της πίσω ανάρτησης χωρίς να χρειάζεται να τη λύσεις.

Το καλοριφέρ αν δεν το θες ευχαρίστως να το πάρω :) :)

Σοβαρά όμως, το εν λόγω καλοριφέρ είναι ότι καλύτερο από θέρμανση θα μπορούσες να έχεις στο αυτοκίνητο.

Η ζάντες είναι 5.5 ίντσες με offset 23.

O κινητήρας μπορεί να επισκευαστεί και να σου αποδώσει (αν έχει και κάποιο πιο γρήγορο εκκεντροφόρο μέσα) περίπου 90ΗΡ.

Καλή συνέχεια.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 5 Μήνες πριν - 7 Χρόνια 5 Μήνες πριν #16751 από thanasis
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Γεια σας και ευχαριστώ, αλλά μου το χάρισε.

Το καλοριφέρ δεν είναι κάπως επικίνδυνο εκεί που είναι με το ντεπόζιτο αγκαλιά ?

Aυτά που μου είπε ότι έχει αλλάξει είναι εμβολοχιτώνια, εξάτμιση που μοιάζει με αυτή empi
και φοράει μαμά εκεντροφορο, έχει έναν σπίτι του που όταν τον ρώτησα μου λέει πως έχει μεγαλύτερη διαδρομή:dry: πάντος ποιο πολύ με κόσμημα έμοιαζε.

90hp πολλά δεν είναι? Ελπίζω να μην έχει και 15lt/100km :unsure:
Last edit: 7 Χρόνια 5 Μήνες πριν by thanasis.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 5 Μήνες πριν #16752 από powerbug
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Το καλοριφέρ είναι εργοστασιακή τοποθέτηση οπότε για να το έβαλε η μαμά VW εκεί κάτι θα ήξερε ;)

Μια 1776 με ένα μεγαλύτερο εκκεντροφόρο, ας πούμε ένα Engle W-110, το διπλό καρμπυρατέρ που φοράει μαζί με το ανάλογο χταπόδι και το διανομέα που έχει μπορεί να βγάλει 90ΗΡ με μια συμπίεση 8.5:1.

Τώρα από πλευράς κατανάλωσης το ένα διπλό στη μέση δεν είναι και η καλύτερη επιλογή για να μη πω πως θα καίει το ίδιο όσο και δυο διπλά αλλά σίγουρα δεν θα είναι 15lt/100km.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 5 Μήνες πριν #16753 από subamaniac
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
και πως δουλευει αυτο το καλοριφερ?

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Λέσχη Σκαραβαίου Θεσσαλονίκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 5 Μήνες πριν #16754 από thanasis
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Παίρνει βενζίνη από το ντεπόζιτο και έχει και μερικά μπουζί αυτά ξέρω. :blush:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 5 Μήνες πριν #16755 από subamaniac
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
λιγο επικινδυνο μου ακουγεται, παντως να το χαίρεσαι.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Λέσχη Σκαραβαίου Θεσσαλονίκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 5 Μήνες πριν #16756 από thanasis
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Ευχαριστώ πολύ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 5 Μήνες πριν #16757 από powerbug
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Ουσιαστικά είναι ένας μικρός καυστήρας. Δουλεύει με βενζίνα και πάρα πολύ μικρή κατανάλωση. Θερμένει τον αέρα και τον τροφοδοτεί με δικό του ανεμηστήρα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 5 Μήνες πριν - 7 Χρόνια 5 Μήνες πριν #16759 από caslor
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Για αρχη... καλοριζικο :)

όντως ο προηγουμενος ιδιοκτήτης του ειχε ριξει καποια λεφτα επανω ..καλο αυτο για εσενα ;)

Για την θέρμανση ειναι οτι ειπε ο θανασης.. εαν ηταν επικινδυνο δεν θα το εβαζε εκει η vw οποτε κατι ξερανε παραπανω

εχω διαβασει οτι γενικα τα gas heater ειναι το καλύτερο σε θεμα απόδοσης θερμανσης για τα σκαθαρια μας και τα φορτηγάκια... και είναι και αρκετα περιζήτητα να τα βρει κανείς

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Last edit: 7 Χρόνια 5 Μήνες πριν by caslor.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 5 Μήνες πριν - 7 Χρόνια 5 Μήνες πριν #16760 από thanasis
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Ευχαριστώ πολύ.

(Ποιος είναι ο συνονόματος μου?)

Άρα μου λέτε καλύτερα να το κρατήσω να του κάνω ένα service για να το έχω για τους κρύους χειμώνες.

Αν δείτε κάτι σαν αυτό εγώ θα είμαι.

Γνωρίζει κανείς πώς ρυθμίζω στο πίσω σύστημα το ύψος? :blush:

Γίνετε να βάλω το τιμόνι από το τ2 στο 181? :P
Last edit: 7 Χρόνια 5 Μήνες πριν by thanasis.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 5 Μήνες πριν #16761 από powerbug
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Θανάσης ο συνονόματος = powerbug

Απότι βλέπω στη φωτό που έβαλες δεν παίρνει άλλο χαμήλωμα από το ρεγουλατόρο που έχει πάνω η λάμα.
Για περισσότερο θα πρέπει να λύσεις το πίσω σύστημα.
Περισσότερα εδώ σε αυτά τα video (αφορά ένα Τ3 αλλά είναι το ίδιο πράγμα)




Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 5 Μήνες πριν #16763 από caslor
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Ναι το πιο συναιτο ειναι να του κανεις ενα σερβις και να το κρατησεις... εαν οχι τοτε ασ το παρει καποιος που θα θελει να το ρισκαρει οπως ο συνονοματος σου ο θανασης 'POWERBUG' ή μετα εγω :P

το πισω σύστημα που εχεις για να ρυθμιζει το υψος ειναι πολυ ευκολο σε σχεση με οτι θα επρεπε να κανεις με το ''μαμα'' για να το ρυθμισεις..
Απλος θα βρεις ενα ισιο - οριζοντιο επιπεδο να ειναι το αυτοκίνητο σου και αναλογα εαν θελεις να το σηκωσεις η να το χαμηλωσεις πισω σφίγγεις-ξεσφιγγεις και απο τις δυο μεριες τιν αλεν βιδα που εχει ι λαμα .

Καλο ειναι να το σηκώσεις το αυτοκηνιτο λιγο οταν θα το κανεις ωστε να μην εχουν τοσο φορτίο οι λαμες και να ειναι πιο ευκολο (εχω την εντύπωση δεν ειμαι και σιγουρος οτι δεν μπορεις να το κανεις και χωρις να το σηκωσεις λιγο )

καλο ειναι να τις πλύνεις λιγο τις βιδες και να ριξεις λιπαντικό σπρει κατι αντίστοιχο με το wd40 μια μερα πριν ωστε να ειναι πιο ευκολη η συγκεκριμένη δουλειά ..

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 5 Μήνες πριν #16764 από thanasis
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Όταν θα ξαναπάω στο αυτοκίνητο θα δοκιμάσω ότι μου είπατε και θα πειράξω το πίσω σύστημα.(Μπορώ να το ρυθμίσω αν είναι το αμάξι πάνω σε τρίποδα και δεν πατάνε οι ρόδες καθόλου στο έδαφος?)

Ε θα ψαχουλέψω τα ανταλακτικά που ήταν γεμάτο να δω τι θα βρω να βάλω και λίγο τάξη.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 5 Μήνες πριν #16770 από powerbug
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Μπορείς να το ρυθμίσεις πάνω στα τρίποδα, δεν υπάρχει πρόβλημα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.249 δευτερόλεπτα
Timber by EMSIEN-3 LTD