Hλεκτρικός σκαραβαίος

Περισσότερα
8 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15137 από leo_s_smith
COM_KUNENA_MESSAGE_CREATED_NEW
Ως γνωστών ο σκαραβαίος είναι ένα αυτοκίνητο το οποιο χαρακτηρίζεται από τον μοναδικό του χαρακτήρα καθώς ο καθένας είναι διαφορετικός ανάλογα με τον ιδιοκτητη του.έχουμε δει σκαραβαίους με εργοστασιακές μηχανές, με δυνατές αερόψυκτες, με subaru, με wankel και γενικά ότι μηχανή μπορεί να φανταστεί κανεις ότι μπορεί να βάλει στον σκαραβαίο του. ήρθε η ώρα λοιπόν να δούμε και μερικούς ηλεκτρικούς σκαραβαίους.

Οι ηλεκτρικές μηχανές σε σκαραβαίο παρόλο που είναι μια σχετικά ακριβή μετατροπή δη έχουν να ζηλέψουν κάτι από τους βενζινοκινητήρες αφού η δύναμη τους είναι μεγάλη, αλλα παράλληλα δεν χρειάζεται καθόλου καύσιμο.

Ας δούμε μερικές γνωστες μετατροπές παρακάτω.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.




Τι περιέχεται σε αυτή την μετατροπή?

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Τα ηλεκτρικά kit που υπάρχουν για τον αγαπημένο μας σκαραβαίο αποτελούνται από τον ηλεκτροκινητήρα, τον αντάπτορα για το σασμάν, 200mm "δισκοπλατο", σύστημα ελεγχου φόρτισης και βεβαίως το σύστημα διαχείρισης ενέργειας. Τα περισσότερα kit που υπάρχουν αυτή την στιγμή στο εμπόριο έρχονται χωρίς μπαταρίες αλλα με οδηγίες για το τι μπαταρίες και πως μπορεί να χρησιμοποιήσει ο ενδιαφερόμενος

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Μιας και τα kit αυτά είναι "φτιαχμενα" να μπαίνουν στο σασμάν του σκαραβαίου, η χρήση του κιβωτίου γίνεται κανονικά (υπάρχουν kit τα οποια δη χρησιμοποιούν καθόλου σασμάν ώστε να υπάρχουν λιγότερες απώλειες αλλα δουλεύουν σαν αυτόματα μονο με μια ταχύτητα).

Προς το παρον τα κιτ δουλευουν σε 96,120 και 144 volt και για την φορτιση μπορει να χρησιμοποιηθει απλη μπριζα ή τριφασικο ρευμα.

Οι τιμες παιζοντε απο 5 μεχρι 10 χιλιαδες ευρο αναλογα με τον ηλεκτροκινητηρα που θα χρησημοποιηθει.


Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15138 από leo_s_smith
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Για να ακουσω γνωμες? πιστευετε οτι θα αρχισουμε να βλεπουμε σιγα σιγα αν και απο οτι ξερω στην ελλαδα δν υπαρχει καποιος τροπος για να τα δηλωσουμε..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15140 από powerbug2
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Leo αν συνεχιστεί η κατάσταση με τη τιμή της βενζίνας σίγουρα ίσως δούμε και κάποια από αυτά τα κιτ σε βαίους γιατί όχι. Είναι ακριβά αλλά στη πορεία του χρόνου συμφέρουν.

Πολλοί πιθανόν να νομίσουν ότι θα χάσουν επιδόσεις. Αυτό δεν ισχύει. Για ρίξτε μια ματιά εδώ από ένα ηλεκτροκίνητο dragster βαίο.

Sam V Tesla Big Bang 2010.mp4

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Μερικά στοιχεία για το video και το αυτοκίνητο

Video of a hyper-modified VW Beetle with two electric motors and 1200 ft-lb of torque racing to an 11.24 second quarter-mile victory over a Tesla Roadster has everything — except engine noise.

The Black Current III is the work of two European brothers named Olly and Sam Young, who started the project when six years ago when they dropped a milk truck motor they'd found into a VW Beetle. Now the car claims the title of Fastest Zero Emissons car in Europe thanks to two electric fork truck motors, 60 Odyssey PC680 12V batteries and a Zilla 2K motor controller all delivering 1200 lb-ft of torque to the ground.

This video demonstrates the car's capabilities. A 0-to-60 MPH time around 3.0 seconds and a quarter-mile run of 11.24 seconds at 114 MPH is high-dollar sports car territory. It handily outpaces the Tesla Roadster doing the same run, and it's easy to point and laugh but it's only fair to point out the Bug is a custom built drag racer complete with a full roll cage, tubbed rear end and virtually no creature comfort. The Tesla will go a hundred miles, has an interior fit for tiny human use and probably doesn't have the lingering stench of patchouli. Still, these guys pulled off a faster electric car without venture capital, fancy private jets, or teams of engineers.

For their next evolution of the car, the boys plan on chucking the hefty lead-acid 12V batteries in favor of much lighter lithium ion batteries. Better, stronger, lighter; they have the technology, they can make it faster!

1303/73 T-1 2332cc,&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; 1303/74 T-4 2800cc<br />

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15141 από leo_s_smith
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
πράγματι δη τίθεται θέμα επιδόσεων καθώς ένας ηλεκτροκινητήρας αποδίδει αμέσως όλη του την ροπή kati.to βασικότερο μειονέκτημα της μετατροπής είναι το βάρος αλλα και οι ίδιες οι μπαταρίες. πιο συγκεκριμένα ότι έχω δει μέχρι τώρα έχει γίνει με μπαταρίες αυτοκίνητο οι οποιες δη είναι σχεδιασμένες για καθημερινή ξεφορτιση και φόρτιση με αποτέλεσμα μετά από κάποιο μεγάλο χρονικό διάστημα να μην αποδίδουν.αλλα πάντα μπορούν να χρησιμοποιηθούν μπαταριες li

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15142 από E_Bug
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
1 θα πώ.. ΟΛΗ Η Ροπή απο 0 rpm...  :o Ο ηλεκτροκηνητηρας μολις παρει ρευμα..... ΜΑΜΑΕΙ :)
Το διισκοπλατο ειναι ψιλο αχρηστο, αν και εγω θα το ήθελα. Ξεκινάει και με 4 τεταρτη χωρις κανενα προβλημα.  :P

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15144 από topaz
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Υπαρχει καποιο site που πουλαει τα συγγεκριμενα kit?

Γνωριζει καποιος, διαρκεια η αποσταση που βγαζει αυτη η μετατροπη? 

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15145 από PETE
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
υποθέτω το κιβώτιο το χρειαζόμαστε για να έχουμε και όπισθεν;

η μπορεί να γυρνάει και ανάποδα ο ηλεκτροκινητήρας;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15146 από panoz66
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW

υποθέτω το κιβώτιο το χρειαζόμαστε για να έχουμε και όπισθεν;

η μπορεί να γυρνάει και ανάποδα ο ηλεκτροκινητήρας;


ναι γυρνάει και ανάποδα,με εναν ρελε αναστροφής πολικότητας....

F.U.B.A.R.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15147 από leo_s_smith
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
ακριβως γυριζει ευκολα αναποδα ο κινητηρας το σασμαν απο οτι καταλαβα το κραταμε για να μπει πιο ευκολα ο ηλεκτροκινητηρας γιατι αλλιως χρειαζεται να βγει το σασμαν και να δινει απευθειας κινηση στα ημιαξονια ο ηλεκτροκινητηρας.ειναι και θεμα στυλ φανταζεσαι να εχεις μια ταχυτητα? σαν τηλεκατευθινομενο θα ειναι.για το ποσο αντεχουν καπου διαβασα οτι με τις μπαταριες li στα 144v κανει γυρω στα 400 χιλιομετρα αλλα πρεπει να το βρω να το σιγουρεψουμε.

προς το παρον ξερω αυτο το site που εχει αλλα υπαρχουν και καποια αλλα που αναλυουν απο τι αποτελειτε το συστημα ωστε να φτιαξει καποιος home made

http://rebirthauto.com/assembledvolkswegenbettleconversionkit.aspx

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15149 από powerbug2
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW

1303/73 T-1 2332cc,&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; 1303/74 T-4 2800cc<br />

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15150 από topaz
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Euxaristo poli paidia.

Idi eriksa mia matias to  e-volks kai den exo enthousiasth me ths epidosis.(Diarkia mpatarias)

Exo sto noumou edo kai kairo gia solar panel (gia camping,)mono ta vasika radio TV  Fos.

Yparxei sigoura kalitery diarkia (anemogenitries, solar, magnetikh).

Exo apogoiteuth ligo me thn psifoforia.

Den nomizo oti eimai o monos edo mesa poy exei perivantologikes anisixeies.

Eyxaristo kai pali Leo and Powerbug.

 

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15151 από caslor
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
oxi vevaia ;)  poloi exoume perivantologikes anisixies ;)
Sigekrimena to thema tou ilektrokinitou skathariou to eixa meletisei kai go sto parelthon mpas kai ekana kamia patenta.. alla apo tin ora pou den mporeis na vgaleis adeia na to kikloforeis... to afisa stin akri pros to paron...

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15152 από leo_s_smith
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
υπαρχει γενικα λιγο φοβος για την ηλεκτρικη ενεργεια στα αυτοκινητα και αυτο ειναι κυριως γιατι το καταπολεμουν οι ιδιες οι βιομηχανιες πιστευω γιατι δν νομιζω οτι συμφερει να σταματισουμε να αγοραζουμε βενζινη ;D γενικα οι μπαταριες ειναι ενα πολυ μεγαλο θεμα αλλα με καλες μπαταριες (li-ion) οι επιδωσεις ανεβαινουν κατα πολυ.στο e-mini που παραχθηκαν φετος τα 500 πρωτα αυτοκινητα μολις με 7 ωρες φορτιση σε ταχυφορτιστη (τπτ παραπανω απο φορτιστες τριφασικου ρευματος) εχουμε 450 χιλιομετρα αποδοση.για να μην μιλησουμε για τις εκπληκτικες επιδωσεις του tesla roadster το οποιο παει καλυτερα απο βενζινοκινητο

http://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Roadster

για το camping παντος φιλε τοπαζ μιας και εγω ειμαι στην ιδια φαση με ενα καλο κατοπτρο στην σκεπη και καλες μπαταριες μπορεις να εχεις φως ολη μερα (οικονομιας παντα λαμπες ή εγω χρησιμοποιησα led) tv (παλι χρησιμοποιησα led =P ) και φορτιστες κινητων μεχρι και 1 laptop.


οντως αυτο που λεει ο αντωνης ειναι το βασικοτερο προβλημα μας ... δν μπορεις να το δηλωσεις μετα...αλλη μια πρωτια για την ελλαδα =Ρ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15157 από reactive mind
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Δυστυχώς η ηλεκτροκίνηση εν τέλει είναι ένας τρόπος μεταφοράς της ρύπανσης από την πόλη στην επαρχία.
Ο ηλεκτρισμός στη χώρα μας παράγεται από πετρέλαιο στην πλειονότητα των περιπτώσεων. Αυτό σημαίνει ότι ο ντίζελ κινητήρας με ένα θεωρητικό βαθμό απόδοσης περίπου 40 % θα μας δώσει από τα 100 ευρώ πετρέλαιο τα 40 πίσω σε ρεύμα. Η άνοδος της τάσης για τη μεταφορά του ρεύματος  και η ιδια η μεταφορά και ξανα πτώση της τάσης στα 220 V θα αποροφήσει άλλα 10% του ρεύματος σε απώλειες. Για να μην τα πολυλογούμε από τα 100 ευρώ πετρέλαιο θα φτάσουν στην κατανάλωση σε μια καλή περίπτωση 30 στο σπίτι μας με τη μορφή ρεύματος. Από αυτό το ρεύμα θα φορτίσουμε το αυτοκίνητό μας και με έναν βαθμό απόδοσης 98% του ηλεκτροκινητήρα θα έχουμε , μαζί με απώλειες φόρτισης, γύρω στα 25 % του αρχικού πετρελάίου προς χρήσιν.
Αν προσθέσουμε σε αυτό και το κόστος σε πετρέλαιο της παραγωγής μπαταριών και τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις όταν αυτές πια πεθάνουν παίρνουμε μια ιδέα.
Θα ήταν  αξιόπιστη λύση εάν είχαμε ένα εργαστάσιο παραγωγής ηλεκτρισμού με πυρηνική ενέργεια( που βεβαίως έχει μερικές φορές ανεπανόρθωτες επιδράσεις στο περιβάλλον)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 5 Μήνες πριν #15158 από leo_s_smith
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
ή ηλιακα κατοπτρα στο σπιτι? =Ρ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.342 δευτερόλεπτα
Timber by EMSIEN-3 LTD