1303 WBX 2100!

Περισσότερα
7 Χρόνια 4 Μήνες πριν - 7 Χρόνια 4 Μήνες πριν #17038 από ace_bug
COM_KUNENA_MESSAGE_CREATED_NEW
Αφου σιγα σιγα φτανει στο τελος του ειρθε η ωρα να ανεβασω την ανακατασκευη ενος 1303 απο φιλαρακι.Εχω χυσει πολλυ ιδρωτα κ αιμα πανω σε αυτο το αυτοκινητο κ επιτελους εφτασε σε ενα πολυ καλο επιπεδο.Το αυτοκινητο ηταν καποτε ενα αεροψυκτο 1300 στην συνεχεια 1600,μεχρι που μια μερα παρεδωσε πνευμα στα βαναυσα χερια του ιδιοκτητη του.βρεθηκε ενα μοτερακι 1900 wbx κ τοποθετηθηκε στην νορμαλ κατασταση πανω στο αυτοκινητο.Στην συνεχεια τοποθετηθηκε ενα σετ 40αρια drla με οχι κ τοσο καλα αποτελεσματα αφου σε λιγο καιρο βρεθηκαν κοματια απο τα ελατηρια να κοβουν βολτες στους θαλαμους καυσης.Το μοτερ ξανακατεβηκε κ με την ευκαιρια (κ το budget) ξεκινησε κ η ανακατασκευη στο σκαρι του αυτοκινητου.
Στο μοτερ εγιναν εκτεταμενες βελτιωσεις οπως:
Αλαφρωμα-ζυγισμα στροφαλου κ βολαν (2100 στροφαλος)
καινουργιες μπιελες-πιστονια-χιτωνια 2100
εκκεντροφορο engle w130
ανακατασκευη-βελτιωση κεφαλων με port-polish-3 angle job κ βαλβιδες 40χ35.5
γυαλισμα εισαγωγων
44αρια webber με 32 venturi κ αναλογα ζιγκλερ
30αρα τρομπα λαδιου
φιλτρα παλατζα cb performance
εξατμιση Τ1 bosal την οποια ταιριαξαμε στο wbx
009 disributor
ηλεκτρονικη κ πολλαπλασιαστης flamethrower
ψυγειο μπροστα απο audi 80
βαλβιδα βεντιλατερ 75αρα

Στο αμαξωμα φορεθηκαν φτερα +4cm με φρυδακι
ζαντες 8χ17 με 205/45/17
αποστατες +3cm
στο εσωτερικο porsche ταμπλο με οργανακια
2 bucket δερματινα
csp short shift
χονευτο τιμονακι
schnitzer πεταλιερα (bmw?)
ντυσιμο ολοκληρο χωρις πισω καθισματα.

Επομενες βελτιωσεις αφορουν φρενα αναρτηση αφου ειναι μαμα εκτος απο αμορτισερ χαμηλοματος κ ελατηρια.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


By ace_bug at 2011-03-15

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


By ace_bug at 2011-03-15

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


By ace_bug at 2011-03-15

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


By ace_bug at 2011-03-15

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


By ace_bug at 2011-03-15

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


By ace_bug at 2011-03-15

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


By ace_bug at 2011-03-15

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


By ace_bug at 2011-03-15

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


By ace_bug at 2011-03-15

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


By ace_bug at 2011-03-15

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


By ace_bug at 2011-03-15

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


By ace_bug at 2011-03-15

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


By ace_bug at 2011-03-15

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


By ace_bug at 2011-03-15

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


By ace_bug at 2011-03-15

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


By ace_bug at 2011-03-15
Last edit: 7 Χρόνια 4 Μήνες πριν by ace_bug.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 4 Μήνες πριν #17042 από PETE
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
ωραίος...

έτσι να γίνοντε περισσότεροι οι ωραίόι φροντισμένοι σκάροι

έστω κ μεσούσης της κρίσης..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 4 Μήνες πριν #17044 από caslor
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
ωραιος !!! και ωραιο ποστ με λεπτομεριες :)

αστραφτει ο κινητηρας.. ουτε σε show car ετσι ;)

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 4 Μήνες πριν #17045 από kaefer1303
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Μπράβο εξαιρετικός:woohoo:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 4 Μήνες πριν #17067 από powerbug
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Πολύ ωραίο συγχαρητήρια.:) :)

Αν μου επιτρέπεις μόνο να πω πως το ταμπλό θα έδειχνε πιο ωραία με κάποια άλλα όργανα. Ας πούμε με ένα σετ από porsche. αυτό βέβαια είναι θέμα γούστου. ;)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • beetle1979mexico
  • Επισκέπτης
  • Επισκέπτης
7 Χρόνια 3 Μήνες πριν #17069 από beetle1979mexico
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Μπραβο πολυ ωραιο συγχαρητηρια

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 3 Μήνες πριν #17070 από E_Bug
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
ΣΟΥΠΕΡ!!!
ΜΠΡΑΒΟ! :woohoo:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 2 Μήνες πριν #17242 από ace_bug
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


By ace_bug at 2011-04-30

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


By ace_bug at 2011-04-30

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


By ace_bug at 2011-04-30

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


By ace_bug at 2011-04-30

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


By ace_bug at 2011-04-30

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


By ace_bug at 2011-04-30

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


By ace_bug at 2011-04-30

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


By ace_bug at 2011-04-30

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


By ace_bug at 2011-04-30

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


By ace_bug at 2011-04-30

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


By ace_bug at 2011-04-30

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


By ace_bug at 2011-04-30

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


By ace_bug at 2011-04-30

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


By ace_bug at 2011-04-30

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


By ace_bug at 2011-04-30

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


By ace_bug at 2011-04-30

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


By ace_bug at 2011-04-30

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


By ace_bug at 2011-04-30

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


By ace_bug at 2011-04-30

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


By ace_bug at 2011-04-30

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 2 Μήνες πριν #17243 από ace_bug
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


By ace_bug at 2011-04-30

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


By ace_bug at 2011-04-30

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 2 Μήνες πριν #17244 από ace_bug
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
υλικο απο την ανακατασκευη.Το αυτοκινητο δυναμομετρηθηκε κ οριστε τα αποτελεσματα.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Uploaded with ImageShack.us

με προβλημα στην τροφοδοσια αφου η τρομπα δεν προλαβαινε να γεμισει τα καρμπυρατερ κ τα venturi με τα ζιγκλερ του πεφτουν μικρα.τα ελατηρια των βαλβιδων θα επρεπε να ειναι διπλα αφου ψηλα αδρανουσαν κ με μια καλυτερη αναφλεξη ελπιζουμε για πανω απο 150hp.οσο για ροπη καθολου ασχημα.για καθημερινο αυτοκινητο παντως καλυψε τις προσδοκιες κ μεχρι νεοτερας θα μεινει ως εχει.τα σχολια δικα σας.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 2 Μήνες πριν #17245 από powerbug
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Συγχαρητήρια!!!!!

Σίγουρα μπορεί να βγάλει 150ΗΡ αρκεί να βάλεται 36mm βεντούρια με 150 ζιγκλέρ του φουλ και 180 αέρος.
θα χρειαστεί σίγουρα διπλά ελατήρια βαλβίδων για να μπορεί να στροφάλει χωρίς πρόβλημα ψηλά. Με αυτό τον εκκεντροφόρο μπορεί να βγάλει 7000 στροφές.

Για την εξάτμιση όταν λες Τ1 Brosal τι εννοείς, χταπόδι ή απλό καζάνι.

Αν δεν έχεις βάλει χταπόδι θα πρότεινα να βάλεις ένα merge με διάμετρο 1 5/8 in ή 42mm.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 2 Μήνες πριν #17246 από ace_bug
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Η εξατμιση ειναι ανοξειδωτο κιτ τις Bosal με χταποδι 42mm κ 2 καζανια κ προοριζοταν για αεροψυκτο Τ1 μοτερ κ το καναμε μετατροπη στα πλακακια για να μπει.μοιαζει με το δικο σου αλλα εχει τον κολεκτορα απο το 4-1 στην μεση αντι για δεξια κ τα καζανια ενα σε καθε θολο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 2 Μήνες πριν #17249 από powerbug
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
OK τότε βάλε τα ανάλογα βεντούρι και ζιγκλέρ και άλλαξε τα ελατήρια των βαλβίδων και θα πετάει το μοτεράκι.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 2 Μήνες πριν #17253 από ace_bug
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
επομενα βηματα αναρτηση κ συμαζεμα το εσωτερικο.οι ζαντες βαφηκαν λευκες κ εδειξαν κ το μεγεθος τους.Ευχαριστουμε πολυ για τα σχολια κ τις συμβουλες.Επισης πολλα ευχαριστω για τις συμβουλες κ προμηθεια ανταλλακτικων σε ανθρωπους που δεν θα αναφερω για ευνοητους λογους το ονομα κ εταιρια γνωριζοντας οτι αυτοι θα καταλαβουν.Θελω απλα να αναφερω καθως ειμαι μελος απο τα πρωτα βηματα στο forum οτι ειναι πολυτιμος συμβουλος κ οδηγος για την ανακατασκευη κ βελτιωση του αγαπημενου μας αυτοκινητου.
Σας αφηνω σε αναμονη με ακομα περισοτερο υλικο κ φωτο οπως κ δυναμομετρηση μετα την ρυθμιση τροφοδοσιας.
Ρήγας...;)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 2 Μήνες πριν #17254 από caslor
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Ωραιος !! θα γινει σιγουρα ενα επιβλητικό σκαθαρι :)

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.253 δευτερόλεπτα
Timber by EMSIEN-3 LTD