Ρύθμιση πίσω άξονα

Περισσότερα
8 Χρόνια 9 Μήνες πριν - 6 Χρόνια 8 Μήνες πριν #13886 από caslor
COM_KUNENA_MESSAGE_CREATED_NEW
Ρύθμιση πίσω άξονα



Σε αυτό το άρθρο θα προσπαθήσω να κάνω λίγο πιο κατανοητό τι κάνουμε ώστε να ρυθμίσουμε τον πίσω άξονα του αυτοκινήτου μας

1 )  Επιλέγουμε ένα επίπεδο που να είναι οριζόντιο  και λείο.. ώστε να εργαστούμε με το αυτοκίνητο μας

2 ) Με έναν γρύλο σηκώνουμε το αυτοκίνητο και το ακουμπάμε σε Επικαθησεις - stands  και βγάζουμε τις δυο πίσω ρόδες από επάνω  (τα μπουλόνια όπως ξέρουμε τα χαλαρώνουμε όταν το αυτοκίνητο είναι ακόμα στο δάπεδο) και σιγουρεύουμε
οτι το αυτοκίνητο μας είναι καλά στερεωμένο

-Προσοχή να είναι και από τις δυο μεριές το ίδιο ύψος ότι χρησιμοποιήσουμε ώστε να ακουμπήσει επάνω το σασί

3 ) Ξεβιδώνουμε τα spring plates (λάμες , σπαθιά ) από το μέρος που πιάνουν πάνω στον άξονα από το σασμάν
(Εκεί που δείχνουν τα πράσινα βελάκια στην πιο κάτω φωτογραφία )


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.





4 ) Αφού βγάλουμε τις βίδες ελευθερώνουμε την Λάμα από τον άξονα . Ίσως να χρειαστεί να δέσετε τον άξονα με κανένα καλώδιο έτσι ώστε να μην γυρίζει πίσω και εμποδίζει....

- πριν ξεβιδώσουμε σημαδεύουμε με μια γραμμή (Blanco) σε ποιο σημείο είναι βιδωμένη η λάμα με τον άξονα ώστε στο δέσιμο να είναι ευθυγραμμισμένα ξανά (όπως δείχνει η πιο κάτω φωτογραφία )



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



(συνήθως είναι σημαδεμένα με μια εγκοπή σε εκείνο το σημείο)



5 ) Τώρα έχει σειρά να ξεβιδώσουμε το καπάκι από την ράβδο στρέψεως ( μπλε βελάκι )


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.





Αφού ξεβιδώσουμε βγάζουμε το λάστιχο  και με πολύ μεγάλη προσοχή ελευθερώνουμε την Λάμα που είναι ακουμπισμένη ακόμα πάνω στο σασί .
Όταν την ελευθερώσουμε πρέπει να προσέχουμε τα χέρια μας και τα πόδια μας να είναι μακριά γιατί θα εκτονωθεί απότομα προς τα κάτω και υπάρχει κίνδυνος ατυχήματος αν μας χτυπήσει


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.




- Απλός το ελευθερώνουμε... δεν το βγάζουμε εντελώς από την θέση του... η ράβδος στρέψεως θα πρέπει να είναι ακόμα μέσα στις εγκοπές του σασί και στις εγκοπές της Λάμας



6 )  ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

- Οι ράβδοι στρέψεως όπως ξέρουμε είναι καθορισμένες από το εργοστάσιο για την κάθε μεριά και δεν μπορεί να μπει η μια στην θέση της άλλης  (συνοδηγού στου οδηγού και αντίστροφα) και για αυτό έχουν τα γράμματα R & L στις άκρες τους  ( R= συνοδηγού μεριά  L= οδηγού μεριά)


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

   

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.




- Η μια τους μεριά είναι πιο λεπτή στις εγκοπές  η οποία είναι και η μεριά που φωλιάζει μέσα στο σασί

- Οι εγκοπές δεν είναι και στις δυο μεριές της ράβδου οι ίδιες

Εσωτερική μεριά (σασί)  =  40
Εξωτερική μεριά (Λάμας) =  44

Αυτό γίνεται για να επιτυγχάνουμε καλύτερες ρυθμίσεις.

Μετακινώντας κατά ένα δοντάκι την εσωτερική πλευρά της ράβδου τότε αλλάζουμε την γωνία κατά 9 μοίρες
Μετακινώντας κατά ένα δοντάκι την εξωτερική πλευρά της ράβδου τότε αλλάζουμε την γωνία κατά 8 μοίρες και 10 λεπτά της μοίρας

Έτσι εάν μετακινήσουμε ένα δοντάκι την εσωτερική  και ένα δοντάκι την εξωτερική στην αντίθετη κατεύθυνση, τότε έχουμε μια ρύθμιση κατά 50λεπτα μόνο της μοίρας  ( 9 -  8  10' = 50' )

60' λεπτά της μοίρας = 1 μοίρα   
Ένας κύκλος έχει 360 μοίρες




7 ) Η  VW  για την ρύθμιση αυτή είχε ένα ειδικό εργαλείο

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.








το οποίο όμως μπορεί να αντικατασταθεί με ένα απλό γωνιόμετρο εμπορίου



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



(το συγκεκριμένο είναι πλαστικό και πολύ φτηνό... αλλά σαν γενικό κανόνα στα εργαλεία = πιο ακριβό = πιο καλό = πιο αξιόπιστο σε θέμα αντοχής / πιο αξιόπιστο σε θέμα μετρήσεων )




8 ) Τοποθετούμε το Γωνιόμετρο μας στο τούνελ του σασί  η στο κάτω μέρος της πόρτας του αυτοκινήτου μας (Αεραγωγός)  και γράφουμε την ένδειξη που μας δίνει... πόσες μοίρες είναι από τον ορίζοντα 0


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.




9 ) Πηγαίνουμε πίσω στην Λάμα μας και τοποθετούμε το Γωνιόμετρο μας επάνω της  και βλέπουμε τι γωνιά μας δίνει  ( Καλό είναι να σπρώχνουμε με το χέρι μας προς τα επάνω την Λάμα ώστε να εξαλείψουμε ότι διαφορά υπάρχει από τα κενά που μπορεί να έχουν οι εγκοπές μεταξύ τους )



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.





10 )  Με μετρημένες και τις δυο γωνιές Προσθέτουμε  την γωνία  κλίσης του αυτοκινήτου από αυτή της Λάμας που θα έπρεπε να είχε βάση εργοστασίου  και  βρίσκουμε  την διαφορά της  γωνίας που μετρήσαμε εμείς στην Λάμα  και ενεργούμε ανάλογα





11 ) ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΩΝ ΡΥΘΜΙΣΕΩΝ



Μοντέλο                                                χρονολογία                                          Γωνία Λάμας-Spring Plate

Σχεδόν όλα                                        Αυγ59 - Ιουλ66                                              17  30'                    

147,111,112,115,116                        Αυγ59 - Ιαν67                                                18  30'

Με πισω εργοστασιακή                      Αυγ66 -                                                            20
αντιστρεπτικη  ραβδο
στρέψης

irs  (1302-1303)                                                                                                     21  20'



Σε όλες τις πιο πάνω ενδείξεις το να μετρήσουμε στο αυτοκίνητο μας έως και  + 50' λεπτά της μοίρας από τον αριθμό που μας δίνει το εργοστάσιο είναι ένταξη ....  αλλά  εάν είναι έστω και  1' λεπτό της μοίρας πιο κάτω από τον αριθμό του εργοστασίου τότε θέλει ρύθμιση

Σαν γενικό κανόνα για τα swing axle  : Με μικρο άξονα 17 30'  ενώ με μακρύ άξονα (νεώτερα μοντέλα)  20 μοίρες




12 ) 1ο Παράδειγμα  για swing axle    του  1965

Γωνία κλίσης του αυτοκινήτου        :  40' λεπτά της μοίρας
Επιθυμητή γωνία κλίσης της Λάμας βάση του πιο πάνω πίνακα μας :  17μοιρες  30' λεπτά
Γωνία κλίσης που μετρήσαμε εμείς στην Λάμα  : 16 μοίρες  50 λεπτά
Η γωνία που θα  έπρεπε να μετράγαμε εάν ήταν σωστά ρυθμισμένο  : 18 μοίρες 10 λεπτά  (17 30'  +  40' που ήταν η κλίση του αυτοκινήτου)


Οπότε η διαφορά μας είναι  18  10'  μείον  16  50'  =  1μοιρα  20 λεπτα

Άρα πρέπει να μετακινήσουμε την λάμα μας  κατά αυτή την γωνία


Πόσα δοντάκια δηλαδή ?

1 μοίρα και 20 λεπτά  =  80 λεπτά  εάν προσπαθήσουμε να δούμε πόσες φορές χωράει ακέραια το  50  (που είναι όπως αναφέραμε η ελάχιστη ρύθμιση που μπορεί να γίνει στους ράβδους στρέψης )  τότε θα πάρουμε  1  φορά  και περισσεύουν και 30'

μιας και η γωνία της λάμας ήταν πολύ χαμηλή το 30' το στρογγυλοποιουμε  και το κάνουμε 50'  οπότε  θα μετακινήσουμε 2 δοντάκια  την
ράβδο στρέψεως μέσα στο σασί... και  2 δοντάκια από την αντίθετη φορά στην λάμα μας

τα 2 δοντάκια προέκυψαν από το πόσες φορές χώραγε το  50' στο 80'    οπού ήταν μια κανονικά... + ακόμα μια φορά μετά την στρογγυλοποίηση προς τα επάνω του 30' που είχε περισσέψει


Οταν τα κάνουμε όλα αυτά.. θα πρέπει να μετρήσουμε ξανά την λάμα μας με το γωνιόμετρο και θα πρέπει να μετρήσει

18  30'    (όπως είπαμε  το +50' διαφορά από την εργοστασιακή τιμή  είναι αποδεκτό  )


13 ) 2ο  Παράδειγμα  για swing axle    του  1965


Γωνία κλίσης του αυτοκινήτου        :  30' λεπτά της μοίρας
Επιθυμητή γωνία κλίσης της Λάμας βάση του πιο πάνω πίνακα μας :  17μοιρες  30' λεπτά
Γωνία κλίσης που μετρήσαμε εμείς στην Λάμα  : 20 μοίρες  20 λεπτά
Η γωνία που θα  έπρεπε να μετράγαμε εάν ήταν σωστά ρυθμισμένο  : 18 μοίρες  (17 30'  +  30' που ήταν η κλίση του αυτοκινήτου)



Οπότε η διαφορά μας είναι  18    μείον  20  20'  =  2 μοίρες  20 λεπτά 

Άρα πρέπει να μετακινήσουμε την λάμα μας  κατά αυτή την γωνία


Πόσα δοντάκια δηλαδή ?

2  μοίρες και 20 λεπτά  =  140 λεπτά  εάν προσπαθήσουμε να δούμε πόσες φορές χωράει ακέραια το  50  (που είναι όπως αναφέραμε η ελάχιστη ρύθμιση που μπορεί να γίνει στους ράβδους στρέψης )  τότε θα πάρουμε  2  φορές  και περισσεύουν και 40'

μιας και η γωνία της λάμας ήταν πολύ μεγαλύτερη το 40'  δεν το υπολογίζουμε    θα μετακινήσουμε 2 δοντάκια  την
ράβδο στρέψεως μέσα στο σασί... και  2 δοντάκια από την αντίθετη φορά στην λάμα μας

τα 2 δοντάκια προέκυψαν από το πόσες φορές χώραγε το  50' στο 140'  = 2 φορές  και όχι υπολογισμένο το 40' που περίσσευε



Όταν τα κάνουμε όλα αυτά.. θα πρέπει να μετρήσουμε ξανά την λάμα μας με το γωνιόμετρο και θα πρέπει να μετρήσει

18  40'    (όπως είπαμε  το +50' διαφορά από την εργοστασιακή τιμή  είναι αποδεκτό  )

14 ) Θέλει ΠΡΟΣΟΧΗ ανάλογα την γωνία που μετράμε να μπορούμε να καταλάβουμε  ως ποια φορά θα στρέψουμε τους ράβδους για να μεγαλώσουμε η να μικρύνουμε το ύψος


15 ) Όταν τα έχουμε κάνει όλα καλά.. τοποθετούμε την λάμα πάνω στο σασί και βιδώνουμε το καπάκι μαζί με το λάστιχο.
Βιδώνουμε τον αξονα πανω στην Λαμα  και το κεντραρουμε βαση το σιμαδι που ειχαμε φροντισει να κανουμε στην αρχη...
Σφίγγουμε τα παντα με τις σωστές δυναμεις με δυναμοκλειδο
Τοποθετούμε ροδες  και κατεβαζουμε το Σκαθαρακι μας....


Έτοιμοι !!!!!  ;) 





Επιπλέον Πληροφορίες


- Το πιο δύσκολο κομμάτι  είναι εκείνο κατά το οποίο θα πρέπει να συμπιεστεί η Λάμα και να ακουμπήσει επάνω στο σασί και μετά να βιδωθεί το καπάκι

Καλό είναι να υπάρχει αυτό εδώ το εργαλειακι που βοηθάει αρκετά

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Άλλη λύση είναι να το σηκώσουμε με τον γρύλο μας αλλά έχουμε περάσει μια αλυσίδα γύρο από τον γρύλο και το σασί... ώστε όταν σηκώνουμε την λαμα να μην σηκώνει και το αυτοκίνητό όλο


Εδώ υπάρχει Ένας πίνακας που έχει  πόσο θα κατεβεί η θα ανεβεί η πίσω ανάρτηση  παίζοντας με τις ράβδους :http://aircooledvw.gr/portal/index.php?option=com_smf&Itemid=26&topic=221.0


Τέλος μπορείτε να πάρετε μια γενική εικόνα πως πρέπει να γίνει  βάση 4 βίντεο που έχει ανεβάσει κάποιος και δείχνει πως χαμηλώνει το type3 του . Προσοχή ο τύπος το χαμηλώνει... αλλά η διαδικασία -  φιλοσοφία είναι η ίδια





Lowering the VW Type 3 rear - Part 1 of 4


Lowering the VW Type 3 rear - Part 2 of 4


Lowering the VW Type 3 rear - Part 3 of 4


Lowering the VW Type 3 rear - Part 4 of 4

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Last edit: 6 Χρόνια 8 Μήνες πριν by caslor. Αιτία: ΤΙΤΛΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 9 Μήνες πριν #13892 από powerbug2
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Γεια σου Αντώνη Δάσκαλε  ;) ;) ;)

1303/73 T-1 2332cc,&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; 1303/74 T-4 2800cc<br />

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 9 Μήνες πριν #13894 από Jim3
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Εχω παθει πλακα.....τι ξερει το παλικαρι!!!

Θα τολμησω να πω ενας δευτερος Powerbug η καλυτερα το πνευματικο του παιδι!!!χαχαχαχαχαχαχα!!!

&quot;Η διαφορα μεταξυ ιδιοφυιας &amp; βλακειας ειναι οτι η ιδιοφυια εχει ορια&quot;<br /><br />Bugaru EJ20ΝΑ<br /> www.bugaru.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • ckapodistrias
  • Επισκέπτης
  • Επισκέπτης
8 Χρόνια 9 Μήνες πριν #13895 από ckapodistrias
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
o antonis einai o Obi Wan kenobi....

apo apprentice egine master....

Jedi Master!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 9 Μήνες πριν #13907 από caslor
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
xaxaxa  thanks paides...  thelo na gino xalifis stin thesi tou xalifi?? oxi oxi...  protimo loipon ton oro  ''pnevmatiko paidi tou powebug''  xaxaxa

paides einai kathara thema enasxolisis... liges gnoseis.. ta sosta manual  kai oreksi gia na grapseis meta vasi olon ton parapano enan odigo sta ellinika pou na mporei na ginei katanoitos apo olous tous xristes me oreksi na peiramatistoun ;) 

(to tonizo ksana.. me prosoxi omos giati einai megalo zitima na einai sosti i douleia pou tha ginei  ekei piso.. gia tin asfaleia mas. aloste kai ego oti ekana... meta piga se gnosto sinergeio gia ena check ;)  )

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 9 Μήνες πριν #13915 από panoz66
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Φοβερο πόστ απο τον caslor...
Εχω μεινει με αναυδος με τα τοσα στοιχεια που δίνει... :o
Βέβαια παρόλο που ειναι πολυ κατατοπιστικο,ειναι καπως δυσκολο να το κανεις χωρις να το δεις ζωντανα σε καποιο αυτοκινητο...
Σε οσους μαστορους ειχα ζητησει να μου το κάνουν,ολοι μου είπαν οτι δεν το αναλαμβανουν,και να μην το πειραξω καθολου γιατι θα το χαλασω!
Πάντος μπράβο παιδια!! ;)

F.U.B.A.R.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 9 Μήνες πριν #13923 από caslor
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Panoz66  den einai toso diskolo..  arkei  :
1)Na exeis ton vasiko eksoplismo.. grilo kleidia ktl ktl
2)xrono kai diathesi
3)kai ligi tixi mias kai to pio diskolo einai ean exei sfinosei kamia ravdos  kai den vgenei.. exo akousei oti einai ligo maniki.. kai auto kirios variounte oi mastores kai to apofevgoun...

emena an kai poli palia ta 2 autokinita vgikan poli eukola (sinithos ean sfinosoun sfinonoun stis lames..  ) alla mia simiosi...  kai ta dio eixa poli anesi sto na ta doulepso mias kai itan xoris to kavouki apo epano...

pantos ena sosto sinergeio  efoson ekleines ena rantevou tha sto kourdize ...  aloste mesa sto idio manual anaferei oti prepei na elegxetai auti i rithmisi ana kaposa xiliades xiliometra giati mporei to autokinito na exei katsei....

to asto etsi min to peirakseis... mou kanei atomo pou varietai na kanei tin douleia tou... i den exei katsei na mathei kai to apofevgei...

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 8 Μήνες πριν - 6 Χρόνια 8 Μήνες πριν #18141 από christos_s
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Καλησπέρα,
Εσπασα ράβδο στρέψης στο αυτοκίνητό μου.
Δεν είναι σκαραβαίος αλλά έχει πολλά κοινά. Πόρσε 912 (τετρακύλινδρο, αερόψυκτο μπόξερ 1600κε, διαγραμματικά ίδιο με τον σκαραβαίο)
Η ράβδος στρέψης είναι όπως την σειρά 1100 σκαραβαίων, 627mm μήκος, Φ23mm, οδόντωση 40/44.
Μπορώ να βρω στην Ελλάδα; που;

Να και μια φωτογραφία της ζημιάς :

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Last edit: 6 Χρόνια 8 Μήνες πριν by christos_s.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 8 Μήνες πριν #18144 από powerbug
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Δεν υπάρχει ebay APP ID ορισμένο στις ρυθμίσεις του KunenaΚαλησπέρα Χρήστο και Χρόνια Πολλά.

Είναι λίγο δύσκολο γενικά να βρεις μαμά ράβδους στρέψης καινούργιους στην ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό. Υπάρχουν όμως καινούργιες ενισχυμένες με 26mm διάμετρο στο εξωτερικό και μπορείς να της προμηθευτείς από τα παρακάτω link.

www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/front/sho...49a&pn=0&sort=0&all=

vwparts.aircooled.net/Intermediate-Torsi...1-16-Rear-p/6568.htm

www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=720

www.pelicanparts.com/cgi-bin/smart/more_...39%36%35%2D%36%39%29

Mια άλλη λύση είναι το e-bay για μεταχειρισμένες σε αρκετά καλές τιμές όπως για παράδειγμα η παρακάτω



Ως τελευταία λύση (αν δεν έχει κάποιο άλλο μέλος του forum να σου δώσει) είναι να κοιτάξεις στις μάντρες που έχουν παλιούς σκαραβαίους μπας και έχουν.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": christos_s

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.273 δευτερόλεπτα
Timber by EMSIEN-3 LTD