Bilstein se 1303

Περισσότερα
7 Χρόνια 10 Μήνες πριν #16159 από subamaniac2
COM_KUNENA_MESSAGE_CREATED_NEW

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


paidia i foto einai apo csp. Apo periergia kai mono einai sosti i foto? gt nomizo oti ta mcpherson einai diaforetika.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Episi foraei kaneis sas? pistevo pos einai ta kalitera, skeftome na valo mpros kai piso ta rallye(mavra), ti diafora exoun? telos xerei kaneis an einai ta B6 gt nomizo oti B6 foraei mia BMW pou exoume. Kai kati allo exei kaneis sas elatiria xamilomatos apo csp? ti na protimiso csp i Kerscher? iparxei periptosi na vro kai eibach? euxaristo gia ola ek ton proteron.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 10 Μήνες πριν #16160 από powerbug2
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Φίλε subamaniac

Σχετικά με τις ερωτήσεις σου:

paidia i foto einai apo csp. Apo periergia kai mono einai sosti i foto? gt nomizo oti ta mcpherson einai diaforetika


Είναι τα σωστά. Αυτό που έβαλες φωτό είναι το φυσίγγιο (αμορτισέρ) της μπουκάλας. Στους βαίους σε αντίθεση με τα καινούργια αυτοκίνητα αλλάζεις μόνο τα φυσίγγια αντί ολόκληρη τη μπουκάλα που στα καινούργια έχει ενσωματωμένο το αμορτισέρ.

Episi foraei kaneis sas? pistevo pos einai ta kalitera, skeftome na valo mpros kai piso ta rallye(mavra), ti diafora exoun?


Τα έχω δοκιμάσει και είναι από τα καλύτερα. Η διαφορά των μαύρων από τα κίτρινα είναι ότι τα μαύρα είναι αερίου - λαδιού.
Άποψή μου είναι να βάλεις κίτρινα εμπρός - πίσω.

Τα Β6 είναι επίσης και ρυθμιζόμενα αλλά δεν νομίζω ότι βγάζει για βαίο Β6 η Bilstein.

Kai kati allo exei kaneis sas elatiria xamilomatos apo csp? ti na protimiso csp i Kerscher?


Tης CSP χαμηλώνουν το αυτοκίνητο κατά 50mm (στη πραγματικότητα 40mm) και δεν γνωρίζω ποιας εταιρίας είναι. Του Kerscher xαμηλώνουν κατά  30-40mm αν έχεις τις μακρυές μπουκάλες και ενώ επάνω τους αναγράφουν Kerscher εντούτοις είναι της Eibach. Eπίσης τα βγάζει με διαφορετική σκληρότητα με τα πράσινα να είναι πιο σκληρά.

Επίσης αν βάλεις ελατήρια χαμηλώματος και έχεις τις μακρυές μπουκάλες τα Bilstein τα μπροστινά δεν κάνουν. Θα χρειαστείς πιο κοντά αμορτισέρ.

Αν θες να χαμηλώσεις το αυτοκίνητο και να έχεις και ρυθμιζόμενη ανάρτηση τότε συνιστώ να βάλεις το coilover κιτ του Kerscher. Οι μπουκάλες είναι ανοξείδωτες της KW τα ελατήρια είναι της Eibach και τα αμορτισέρ ΚΟΝΙ ρυθμιζόμενα. Νομίζω ότι για τα χρήματα που την δίνει είναι πάρα πολύ καλή. Αυτή φοράω και εγώ στο δικό μου. ;)

1303/73 T-1 2332cc,&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; 1303/74 T-4 2800cc<br />

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 10 Μήνες πριν #16161 από subamaniac2
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW

Επίσης αν βάλεις ελατήρια χαμηλώματος και έχεις τις μακρυές μπουκάλες τα Bilstein τα μπροστινά δεν κάνουν. Θα χρειαστείς πιο κοντά αμορτισέρ.

ta makria exo, o vaios mou einai tou 73, diladi ti amortiser?

Οι μπουκάλες είναι ανοξείδωτες της KW τα ελατήρια είναι της Eibach και τα αμορτισέρ ΚΟΝΙ ρυθμιζόμενα.

kala signomi, ipotithete pos i KW einai apo tis kaliteres eteries me amortiser gia ta pio akriva autokinita kai pairnei apo eibach kai koni kai to plasarei gia diko tis?

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 10 Μήνες πριν #16163 από powerbug2
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW

kala signomi, ipotithete pos i KW einai apo tis kaliteres eteries me amortiser gia ta pio akriva autokinita kai pairnei apo eibach kai koni kai to plasarei gia diko tis?


Δεν πλασάρουν τίποτα για δικό τους απλά έχουν φτιάξει ένα σετ που ξέρουν ότι δουλεύει για τους βαίους και γιαυτό το δίνουν και με έγκριση TUV. Απλά έχουν κάνει συμφωνία με τη KW και αγοράζουν και χρησιμοποιούν τις μπουκάλες της.

ta makria exo, o vaios mou einai tou 73, diladi ti amortiser?


Αν βάλεις ελατήρια χαμηλώματος μέχρι 30-40mm τα Bilstein κάνουν οριακά. Aν βάλεις χαμηλώτερα ελατήρια τότε θα πρέπει να βάλεις και αντίστοιχα αμορτισέρ. Έχει ο Κerscher αντίστοιχα ΚΟΝΙ.

1303/73 T-1 2332cc,&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; 1303/74 T-4 2800cc<br />

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 10 Μήνες πριν #16164 από powerbug2
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Επίσης πολύ καλά αμορτισέρ είναι και τα Αγγλικά GAZ.

1303/73 T-1 2332cc,&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; 1303/74 T-4 2800cc<br />

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 10 Μήνες πριν #16165 από subamaniac2
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW

Επίσης πολύ καλά αμορτισέρ είναι και τα Αγγλικά GAZ.

mpa isos epeidi meno agglia, den tous empistevome ;D tha protimiso bilstein mias kai einai oneiro opos lene oloi

Τα έχω δοκιμάσει και είναι από τα καλύτερα. Η διαφορά των μαύρων από τα κίτρινα είναι ότι τα μαύρα είναι αερίου - λαδιού.
Άποψή μου είναι να βάλεις κίτρινα εμπρός - πίσω.

dld ta kitrina einai aeriou mono? ti simeni dld aeriou-ladiou? kai giati na min valo ta mavra?
euxaristo gia ola kai xeromai pou iparxei auto to forum kai anthropoi san kai esena gia na voithane emas tous anideous.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 10 Μήνες πριν #16168 από powerbug2
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Μια διόρθωση. Τα κίτρινα είναι αερίου-λαδιού ενώ τα μαύρα ανάλογα το μοντέλο είναι είτε μόνο λαδιού είτε αερίου λαδιού.

ΚΙΤΡΙΝΑ

BILSTEIN´s mono-tube technology.
The original and best: The original mono-tube gas pressure shock absorbers bore the BILSTEIN name, and we’re still responsible for producing the best there is. BILSTEIN’s mono-tube technology is the number-one choice in motorsports and series-production sports cars: no other type gives engineers the same freedom to choose the perfect installation location or position (e.g. Upside-Down technology).

•Large effective surface on the working piston creates increased damping power and better handling
•Improved dissipation of thermal energy outwards enables a consistently high level of absorber performance
•Sturdy structure for added safety in Upside-Down Technology

ΜΑΥΡΑ

Twin-tube technology.
The proven technology of a twin-tube absorber is applied in the vast majority of all vehicles. BILSTEIN‘s twin-tube absorbers, featuring “original equipment manufacturer” quality that has undergone rigorous testing, offer a marked improvement in driving characteristics with universal spare parts replaced in a timely and efficient manner.

•Oil or gas pressure technology
•Only tested, OEM quality is provided
•A favourably priced alternative at the highest level
•Technology transfer from series production

Gas Pressure Technology
Over time, the mono-tube gas pressure technology developed by BILSTEIN has established itself as a standard in automotive construction. This technology involves keeping the oil in the absorber under pressure, which prevents it from foaming when temperatures and loads are increasing. As a result, full damping power is retained even when the system is placed under extreme stress, a feature that can be observed in the self-lowering piston.

•Ensures a high level of traction and more precise handling
•A must-have for powerful sport suspensions
•Added safety in all dynamic driving situations

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


1303/73 T-1 2332cc,&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; 1303/74 T-4 2800cc<br />

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 10 Μήνες πριν #16170 από caslor
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW

[..................... kai anthropoi san kai esena gia na voithane emas tous anideous.


Den einai tixaio pou anepisima o thanasis metaksi mas einai kai alios...    Dr bug  ;)

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 10 Μήνες πριν #16174 από powerbug2
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
;D ;D ;D ;D

1303/73 T-1 2332cc,&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; 1303/74 T-4 2800cc<br />

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 10 Μήνες πριν #16182 από subamaniac2
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
pros enimerosi ton mellontikon agoraston, rotisa tin csp kai mou eipan oti ta mavra(rallye) einai kata 30% sklirotera apo ta kitrina. fisika kai pali eukaristo olous sas kai idikotera ton thanasi.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • PZL
  • Επισκέπτης
  • Επισκέπτης
7 Χρόνια 10 Μήνες πριν #16188 από PZL
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW

Φίλε subamaniac

Σχετικά με τις ερωτήσεις σου:

paidia i foto einai apo csp. Apo periergia kai mono einai sosti i foto? gt nomizo oti ta mcpherson einai diaforetika


Είναι τα σωστά. Αυτό που έβαλες φωτό είναι το φυσίγγιο (αμορτισέρ) της μπουκάλας. Στους βαίους σε αντίθεση με τα καινούργια αυτοκίνητα αλλάζεις μόνο τα φυσίγγια αντί ολόκληρη τη μπουκάλα που στα καινούργια έχει ενσωματωμένο το αμορτισέρ.

Episi foraei kaneis sas? pistevo pos einai ta kalitera, skeftome na valo mpros kai piso ta rallye(mavra), ti diafora exoun?


Τα έχω δοκιμάσει και είναι από τα καλύτερα. Η διαφορά των μαύρων από τα κίτρινα είναι ότι τα μαύρα είναι αερίου - λαδιού.
Άποψή μου είναι να βάλεις κίτρινα εμπρός - πίσω.

Τα Β6 είναι επίσης και ρυθμιζόμενα αλλά δεν νομίζω ότι βγάζει για βαίο Β6 η Bilstein.

Kai kati allo exei kaneis sas elatiria xamilomatos apo csp? ti na protimiso csp i Kerscher?


Tης CSP χαμηλώνουν το αυτοκίνητο κατά 50mm (στη πραγματικότητα 40mm) και δεν γνωρίζω ποιας εταιρίας είναι. Του Kerscher xαμηλώνουν κατά  30-40mm αν έχεις τις μακρυές μπουκάλες και ενώ επάνω τους αναγράφουν Kerscher εντούτοις είναι της Eibach. Eπίσης τα βγάζει με διαφορετική σκληρότητα με τα πράσινα να είναι πιο σκληρά.

Επίσης αν βάλεις ελατήρια χαμηλώματος και έχεις τις μακρυές μπουκάλες τα Bilstein τα μπροστινά δεν κάνουν. Θα χρειαστείς πιο κοντά αμορτισέρ.

Αν θες να χαμηλώσεις το αυτοκίνητο και να έχεις και ρυθμιζόμενη ανάρτηση τότε συνιστώ να βάλεις το coilover κιτ του Kerscher. Οι μπουκάλες είναι ανοξείδωτες της KW τα ελατήρια είναι της Eibach και τα αμορτισέρ ΚΟΝΙ ρυθμιζόμενα. Νομίζω ότι για τα χρήματα που την δίνει είναι πάρα πολύ καλή. Αυτή φοράω και εγώ στο δικό μου. ;)




Φοράω τα κίτρινα στο 1302 μου και συμφωνώ με τον Θανάση!!! (Μετά τη διόρθωση!) :D
Δεν συμφωνώ με τη CSP, προτιμώ τα κίτρινα!!! 8)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 10 Μήνες πριν #16208 από subamaniac2
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW

telos xerei kaneis an einai ta B6

gia exigiste?

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 10 Μήνες πριν #16211 από powerbug2
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Φίλε subamaniac

Μάλλον θέλεις οποσδήποτε να βάλεις Bilstein και απότι φαίνεται έχουν μόνο το μοντέλο Β6 για τους βαίους.
Λοιπόν μιας και το αυτοκίνητό σου είναι μοντέλο 73 μακρυμπούκαλο έχεις τελικά τις εξής επιλογές για Bilstein

Eμπρός: Ρ30-0034 
Πίσω: B46-0634

ή

Eμπρός: Ρ30-0034 
Πίσω: B46-0034 (αυτά είναι πιο σκληρά και είναι τα μαύρα που δείχνει στο site η CSP)

Kόστος από τη CSP για Ελλάδα είναι 485 ευρώ ενώ από υποκατάστημα της Bilstein στην Ευρώπη είναι περίπου 630 ευρώ.

Επιπλέον αν χρειαστείς να το χαμηλώσεις κιόλας τα P30-0034 δεν κάνουν για τα ελατήρια της CSP επειδή αυτά χαμηλώνουν το αυτοκίνητο 50mm. Μπορείς μόνο να βάλεις ελατήρια 30-40mm.

Τώρα αν στο κόστος των αμορτισέρ προσθέσεις και τα ελατήρια τότε αυτό βγαίνει περίπου 600 ευρώ ανάλογα από που θα πάρεις τα αμορτισέρ και τα ελατήρια.

Αυτός είναι ο λόγος που από την αρχή είπα πάρε τη ρυθμιζόμενη ανάρτηση του Kerscher η οποία είναι πολύ καλή γιαυτό που προσφέρει (ρυθμιζόμενα ως προς τη σκληρότητα αμορτισέρ και ρύθμιση του ύψους εμπρός σε όποιο σημείο θες από τις ρυθμιζόμενες μπουκάλες) και σε πολύ καλή τιμή (690 ευρώ). Επιπλέον τα ΚΟΝΙ είναι και επισκευάσιμα ενώ τα Bilstein όχι.

Όλα βέβαια εξαρτόνται από το τι έχεις σκοπό να κάνεις στο αυτοκίνητο από πλευράς βελτίωσης της ιπποδύναμης. Αυτό θα σου καθορήσει τι πρέπει και τι δεν πρέπει να βάλεις σε αυτό όσο αφορά ανάρτηση, φρένα κλπ.


1303/73 T-1 2332cc,&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; 1303/74 T-4 2800cc<br />

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 10 Μήνες πριν #16216 από E_Bug
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Εγω ψηφίζω κίτρινα , αλλά για καθημερινή χρήση τι ελατήρια?
5.5ιντσες ζαντα χωραει με 195-60-15 με μαμα ελατήριο?
Ίσως να θέλει πιο λεπτά ελατήρια η αυτά τα περίεργα της TOP LINE.  ;)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 10 Μήνες πριν #16224 από powerbug2
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW

Εγω ψηφίζω κίτρινα , αλλά για καθημερινή χρήση τι ελατήρια?


Συμφωνώ με τα κίτρινα. Για ελατήρια του Kerscher τα μπλε είναι μια χαρά.

5.5ιντσες ζαντα χωραει με 195-60-15 με μαμα ελατήριο? Ίσως να θέλει πιο λεπτά ελατήρια η αυτά τα περίεργα της TOP LINE.


Ναι χωράει αλλά αυτό είναι πάντα σχετικό με το offset της ζάντας. Για τις aftermarket ζάντες που πουλάνε για βαίους δεν υπάρχει πρόβλημα με αυτή τη διάσταση ελαστικού και με 5.5 ίντσες ζάντα. Για φαρδύτερες ζάντες και με μεγαλύτερο offset σίγουρα χρειάζεται πιο στενό ελατήριο στη μπουκάλα.

1303/73 T-1 2332cc,&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; 1303/74 T-4 2800cc<br />

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.231 δευτερόλεπτα
Timber by EMSIEN-3 LTD