χαμήλωμα σκαραβαίος 1200 του 64

Περισσότερα
6 Χρόνια 11 Μήνες πριν #17856 από giorgos
COM_KUNENA_MESSAGE_CREATED_NEW
καλισπερα εχω 1 1200 του 64 και θελω να το χαμηλοσω μπροστα αλλα δ ξερω πος κουναω της ραβδους στρεφης ευχαριστω

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 11 Μήνες πριν #17859 από drohos
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
kalimera giorgo, opos einai to empros systhma sou twra den mporeis na peirakseis tis ravdous strepseis, prepei na exeis empros rythmizomeno aksona h na ton kopseis sta dyo na na valeis esy rytmistes, episeis tha xreiasteis 2 apostates sto katw meros tou aksona (caster sims) etsi wste na kratiseis thn geometria kai episeis tha xreiasteis kai pio konta amortiser, h pio eykolh kai oikonomikh lysh einai na valeis xamhlomena akra(dropped spindles) pou tha to xamhlosoun peripou 6 ekatosta. apla vgazontas ta palia sou akra kai topothetontas ayta.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

<br />i was a poor 1200 ......

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 11 Μήνες πριν #17864 από giorgos
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
mimpis exis kapio sxedio

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 11 Μήνες πριν - 6 Χρόνια 11 Μήνες πριν #17868 από caslor
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Οταν λες εαν εχει καποιο σχεδιο??? τι σχεδιο θελεις και τι να δείχνει??

Συμφωνω σε οτι ειπε ο Greg

το χαμήλωμα των Αξονατων σκαραβαιων ειναι πιο ευκολος και φτηνος απο οτι στα μεταγενεστερα σκαθαρια 1302/1303

Μπορεις να παρεις εναν ρυθμιζομενο αξονα οπως αυτον στην φωτογραφία

(puma axle)

[img size=260x340] i30.photobucket.com/albums/c316/caslor_1978/DSC03541.jpg [/img]


οι ρυθμιστες ειναι αυτες οι βιδες που φαίνονται στην μεση

υπαρχουν δυο τυποι ρυθμιστών, ο αλλος ειναι αυτος

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.




Εαν ο αξονας σου ειναι καλος τοτε καποιο εμπιστο και με γνωσεις στους σκαραβαιους συνεργειο μπορει να σου μετατρεψει τον αξονα σου σε ρυθμιζομενο...






εαν βαλεις τετοιον αξονα θα χρειαστεις οπως ειπε και ο Greg caster shims


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.





που βοηθανε να αποκτήσει ξανα την σωστη γεωμετρια (οδηγική ασφάλεια)




Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.





Η επομενη λυση που αποφευγεις πολλα ειναι να αντικαταστισεις τα spindle σου με αντιστοιχα dropped spindles


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


(κανονικα)





εδω στην φωτο φαινεται πως ειναι τα dropped spindles

[img size=360x240] i30.photobucket.com/albums/c316/caslor_1978/DSC03542.jpg [/img]



μπορεις να δεις ποσο πιο πανω ειναι το κεντρο της ροδας και πως κανει να χαμηλωνει εμπρος το αυτοκινητο...

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Last edit: 6 Χρόνια 11 Μήνες πριν by caslor.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 11 Μήνες πριν #17873 από giorgos
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
σε ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες ο αξονας που φοραω πανω ειναι ιδιος με αυτον που εχεις στην φωτογραφια πως θα τον ρυθμισω πρεπει οπως δηποτε αν το παω σε καποιο συνεργειο?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 11 Μήνες πριν #17876 από powerbug
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Για να βάλεις τους ρυθμιστές πρέπει να βγει ο άξονας να κοπή και να κολληθούν οι ρυθμιστές.
Παρόλο που σαν κόστος οι ρυθμιστές είναι φτηνοί εντούτοις η όλη διαδικασία κοστίζει αν την κάνεις σε συνεργείο.
Επιπλέον και ανάλογα στη συνέχεια πόσο θα χαμηλώσεις το αυτοκίνητο μπορεί να χρειαστείς και άλλα κοντύτερα αμορτισέρ οπότε πάλι ανεβαίνει το κόστος.
τελικά η πιο φτηνή λύση την οποία μπορείς να κάνεις και μόνος σου είναι να αλλάξεις τα μουαγέ (spindles) με αυτά που είναι σχεδιασμένα να χαμηλώνουν το αυτοκίνητο.
Το κόστος τους είναι περίπου 200 ευρώ, χαμηλώνουν το αυτοκίνητο μπροστά 5 πόντους, δεν χρειάζεσε άλλα αμορτισέρ και το κυριώτερο αν έχεις κάποιες απλές γνώσεις μπορείς να τα αλλάξεις και μόνος σου.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 11 Μήνες πριν #17877 από giorgos
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
oaxonas moy einai san afto sti foto

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 11 Μήνες πριν #17879 από caslor
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW

giorgos έγραψε: oaxonas moy einai san afto sti foto


Εισαι σιγουρος??

εχει στο κεντρο εκει που ειναι οι βιδες τις λαμες που εχουν δοντακια??

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.




μην σε ξεγελαει οτι εχει βιδα στο κεντρο γιατι και οι κανονικοι αξονες εχουν μια αλεν βιδα και παξιμαδι...

ο πανω αξωνας ομως εχει στο κεντρο αυτο που φαινεται στην φωτογραφια και ειναι ρυθμιζομενος...



τελος συμφωνω με τον Powerbug ;) στο θεμα επιλογης για το χαμήλωμα

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 11 Μήνες πριν #17880 από michael_vw
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
caslor ασχετο , στο speedster το εχω ρυθμισει στο κεντρο περιπου (τα δοντακια) ,αναμεσα στους τροχους κ φτερο περνα 1 δαχτυλο , στις μεγαλες λακουβες το αισθανομαι να τερματιζει , λες να κοιταξω για κοντυτερα αμορτισερ ? σκεφτομαι να τα βγαλω και να κανω δοκιμη 1 τετραγωνο προτου τα αλλαξω , θα τσεκαρω αυριο την μαρκα ,απ οτι εχω δει εχουν κ 1 βιδακι ρυθμισης στο επανω μερος

**** vw k ksero psomi :) ****

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 11 Μήνες πριν #17882 από giorgos
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
exeis dikio den einvai ri8mizomenos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 11 Μήνες πριν #17883 από powerbug
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
michael_vw αν σου τερματίζουν και τα αμορτισέρ έχουν επάνω στον άξονά τους τα λάστιχα κρούσης (bump stop) δοκίμασέτα πρώτα αφαιρώντας τα λάστιχα πριν προβείς σε αλλαγή των αμορτισερ.;)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 11 Μήνες πριν - 6 Χρόνια 11 Μήνες πριν #17884 από michael_vw
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
ok Θαναση θα ασχοληθω το σαββατο πρωτα ο θεος , εχω αλλαξει μονο τα πισινα αμορτισερ καθως το δεξι πεταξε ολα τα λαδια ,ηταν δραμα η οδηγηση , στις στροφες ηταν ακρως επικινδυνο καθως σε πεταγε ακομα κ με 60 χιλιομετρα ,το ειχα παραμελησει λογω ελειψης χρονου , τελικα ανακαλυψα οτι το αυτοκινητο παταγε μονο στα bump stop , το ειχαν κουρδισει τερμα κατω ,προφανως για να δειχνει , ευτυχως το κουρδισα κ ειναι 1 χαρα

**** vw k ksero psomi :) ****
Last edit: 6 Χρόνια 11 Μήνες πριν by michael_vw.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.212 δευτερόλεπτα
Timber by EMSIEN-3 LTD