κορναρει μονο του

Περισσότερα
3 Χρόνια 7 Μήνες πριν #20152 από kaefer1303s
COM_KUNENA_MESSAGE_CREATED_NEW
καλησπερα στην παρεα.. καθε φορα που στριβω κορναρει μονο του και αλλες φορες οταν θελω να πατησω κορνα δεν κορναρει καθολου.. γενικα μια δουλευει και μια οχι.. το μπουτον της κορνας ειναι καλο μαλλον φταιει κατι στο εσωτερικο του τιμονιου εκει στις επαφες τις κορνας... σκεφτηκα λοιπον να καταργησω το μπουτον του τιμονιου και να βαλω καπου πανω στο ταμπλο ενα αλλο μπουτον... πως θα μπορεσω να απομονωσω τα καλωδια που πανε στο τιμονι για την κορνα ωστε να την συνδεσω στο καινουριο μπουτον??

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
3 Χρόνια 7 Μήνες πριν #20154 από PANOS
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Αυτό έχω κάνει & εγώ!!!
Και την κόρνα & το σινιάλο (μεγάλη σκάλα).
Μπουτονάκι επαναφοράς στην αριστερή πλευρά στο ταμπλώ...
Οσο για τα ηλεκτρολογικά δεν γνωρίζω, τα έκανε ο ηλεκτρολόγος μου.

* Tα γρήγορα αυτοκίνητα δεν "σκοτώνουν"... παρά μόνο, οι αργοί "οδηγοί"!!! *

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
3 Χρόνια 7 Μήνες πριν #20157 από kaefer1303s
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
εγω πηρα το μπουτον βρηκα θεση και να το βαλω αλλα δεν ξερω την συνδεσμολογια και το πως θα απομονωσω τα καλωδια μεσα απ το τιμονι..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
3 Χρόνια 6 Μήνες πριν #20173 από caslor
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Η γνωμη μου ειναι να μην την καταργησεις για να βαλεις μπουτον

Κακα τα ψεματα για να ειναι εκει η κορνα σε ολα τα αυτοκινητα... ειναι και το πιο πρακτικο σημειο εαν θες να κορναρεις χωρις να αφησεις τα χερια σου απο το τιμονι και να ψαχνεις το κουμπακι στο ταμπλο


το προβλημα σου κατα πασα πιθανοτητα δεν ειναι οι επαφες αλλα το καλωδιο που υπαρχει μεσα στην σωληνα του τιμονιου σου

αναλογα με το μοντελο του σκαθαριου που εχεις βεβαια (χρονολογια )

καλο ειναι να κοιταξεις εαν εχει κοπει καπου το καλωδιο και σου κανει επαφη οταν στρίβεις



εως 1965

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.




1965-1968

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.




1968-1970

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
3 Χρόνια 6 Μήνες πριν #20174 από kaefer1303s
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
ο σκαραβαιος μου ειναι 1303 του '72... δεν ειναι λιγο δυσκολο να ελεγξω το καλωδιο μεσα στην σωληνα του τιμονιου? πως γινεται αυτο?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
3 Χρόνια 6 Μήνες πριν #20175 από caslor
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Δεν ειχα ποτε 1303 και δεν ξερω να σου πω ποσο ευκολο ειναι να βγει το ντεποζιτο του..

στα πιο παλια απλος βγαζεις τις 4 βιδες του ντεποζιτου το σηκωνεις και εχεις προσβαση στον αξονα του τιμονιου και μπορεις να κανεις ανετα την δουλεια σου..

μπορει να γινει κ πιο δυσκολα εαν εχεις προσβαση απο κατω απο το αυτοκινητο.. αλλα μου φανταζει πιο δυσκολο αυτο..

πάντως απο το να βαλεις ασχετο κουμπακι ειναι πιο σωστο να γινει ετσι.. η κορνα να ειναι στην θεση της

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
3 Χρόνια 6 Μήνες πριν #20176 από kaefer1303s
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
εγινε φιλε ευχαριστω.. θα προσπαθησω να βγαλω το τεποζιτο μηπως και βγαλω ακρη..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
3 Χρόνια 5 Μήνες πριν #20181 από kmilioris
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Κατα 99,9% έχει χαλάσει το καλώδιο μεσα στο τιμόνι και σου κανει σώμα όταν στρίβεις για αυτο κορνάρει. Βγάλε το ρεζερβουάρ, δεν ειναι δύσκολο μόνο ο λαιμός που συνδέει το τεπόζιτο με την τάπα ειναι δύσκολο. Με ένα πολύμέτρο μπορείς να δεις .

VW Super Beetle '74

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
3 Χρόνια 5 Μήνες πριν #20182 από kaefer1303s
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
δηλαδη αν βγαλω το τεποζιτο θα εχω προσβαση στο καλωδιο που ειναι εσωτερικα στο τιμονι?? τοσο απλο ειναι?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
3 Χρόνια 5 Μήνες πριν #20183 από caslor
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
οχι δεν θα εχεις προσβαση στο εσωτερικο της κολόνας του τιμονιου αλλα στην ιδια την κολονα..

το καλωδιο παει απο την κορνα στο τιμονι.. εσωτερικα στην κολονα και βγαίνει στο ακρο της κατω .

οταν βγαλεις το ντεποζιτο εχεις προσβαση στην κολονα και μπορεις να δεις που βγαινει το καλώδιο και να το μετρήσεις

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
3 Χρόνια 5 Μήνες πριν #20184 από kaefer1303s
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
αν υποθεσουμε οτι το καλωδιο ειναι κομμενο μεσα στην κολονα (που μαλλον αυτο ειναι) ειναι ευκολη η αντικατασταση του με καινουριο?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.206 δευτερόλεπτα
Timber by EMSIEN-3 LTD