Σασμαν Τ4 σε 1302 ?

  • PZL
  • Συντάκτης θέματος
  • Επισκέπτης
  • Επισκέπτης
9 Χρόνια 5 Μήνες πριν #10878 από PZL
COM_KUNENA_MESSAGE_CREATED_NEW
Γειά και χαρά σας πάλι...
Αναρωτιέμαι, έχει βάλει κανείς σασμάν από Τ4 (μοντ. '80-'92) σε 1302;
Άν κάποιος γνωρίζει πώς γίνεται,θα παρακαλούσα να με διαφωτίσει!
Βέβαια, αν υπάρχουν και φωτογραφίες ή κάποιο άρθρο, είναι θαυμάσια..... ???

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 5 Μήνες πριν #10882 από powerbug2
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Στράτο όλα γίνονται αλλά τα εν λόγω σαζμάν αν και πολύ πιο ανθεκτικά από αυτά του βαίου πέφτουν λίγο κοντά για ένα σκαραβαίο (εκτός και αν μπουν custom γρανάζια). Βέβαια αν μιλάμε για αγωνιστική χρήση σαφώς προτιμούνται.

Κάπου έχω κάτι. Θα ψάξω και θα ποστάρο.

1303/73 T-1 2332cc,&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; 1303/74 T-4 2800cc<br />

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 5 Μήνες πριν #10886 από mfgvwbeetle1
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
στον δικο μου φοραω τ4 σασμαν. αλλα ειναι 1303. δεν πιστευω να υπαρχει διαφορα στην φουρκετα. για να μπει το συγκεκριμενο σασμαν επειδη ειναι φαρδυτερο και μεγαλυτερο, εκοψα τα εσωτερικα χειλακια απο την φουρκετα. επεισης η βαση μπροστα στο σασμαν θελει αλλαγη. οσο αν ειναι κοντο το σασμαν σε σχεση με τα λεγομενα του powerbug, το δικο μου ειναι αρκετα μακρυ. δεν ξερω τι ειχε κανει ο προηγουμενος. φωτο δεν εχω να σου δειξω.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 5 Μήνες πριν #10893 από powerbug2
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Στράτο εδώ ένα πολύ καλό link για αυτό που ζητάς www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=143138

mfgvwbeetle όταν λες ότι το σαζμάν που φοράς είναι Τ4 τι εννοείς, μιας και δεν υπάρχει σαζμάν Τ4. Εννοείς ότι ήταν από φορτηγάκι που φορούσε Τ4 μηχανή? Μήπως είναι από 411 ή 412 που και αυτά φορούσαν Τ4 κινητήρα?

Όταν λες ότι το δικό σου είναι αρκετά μακρύ τι εννοείς? Αρκετά μακρύ σε σχέση με το μαμά του σκαραβαίου.

Στην καλύτερη των περιπτώσεων ένα σαζμάν από φορτηγάκι (μιλάμε πάντα για τα τετρατάχυτα σαζμάν) έχει λόγο κορώνας - πηνίου 4.57 και 4η 0.852 άρα λοιπόν ο τελικός λόγος μεταδοσης είναι 4.57 Χ 0.852 = 3.89

Οι 3 διαφορετικά μαμά σαζμάν σκαραβαίου έχουν αντίστοιχα 4.375 Χ 0.93 = 4.07 για το 8/35, 4.125 Χ 0.89 = 3.67 για το 8/33 και 3.875 Χ 0.93 = 3.60 για το 8/31

Όπως βλέπουμε λοιπόν εκτός από το 8/35 μαμά σαζμάν του βαίου (αυτό που φοράνε τα πιο πολλά 1200 και 1300) τα άλλα 2 είναι πιο μακρυά από το πιο μακρύ σαζμάν φορτηγού.


1303/73 T-1 2332cc,&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; 1303/74 T-4 2800cc<br />

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • PZL
  • Συντάκτης θέματος
  • Επισκέπτης
  • Επισκέπτης
9 Χρόνια 5 Μήνες πριν #10906 από PZL
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Ευχαριστώ πολύ παιδιά για την άμεση ανταπόκριση!!! :D
Θανάση, πολύ ενημερωτικό το forum για τα σασμάν! :-*
Ήδη σημαντικά αυτά που μου λέτε,....
Μένω όμως STAND BY!!! ;)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.149 δευτερόλεπτα
Timber by EMSIEN-3 LTD