sos to sasman mou den vriskei 1h k 2a

Περισσότερα
6 Χρόνια 5 Μήνες πριν #18908 από alex_T2_camper
COM_KUNENA_MESSAGE_CREATED_NEW
kalispera se olous kai sunxaritiria gia tin douleia sas!

eimai neos idioktitis enos vw t2 camper kai exo sovaro provlima me to sasman!

to autokinito foraei ena type 4 2.0 L moter kai sasman pithanologo to mama tou! otan vriskomoun se kinisi kai anevase thermokrasia o kinitiras den mporousa na vro me tipota tin proti kai tin deutera para monaxa an prota evasa opisthen i opoia gratzounouse kiolas! simera to proi meta apo sxetiki erevna sto foroum sas alla k se alles istoselides apofasisa na allakso valvolines kai na grasaro kai ton epilogea taxutiton pistevontas oti ekei kapou vriskete to provlima mias kai to sasman otan to amaksi eixe normal thermokrasia leitourgouse roloi! pragmati oi valvolines pou evgala eixan afrous kai genika den itan kai stin kaluteri katastasi! to thema einai omos oti apo tin stigmi pou tis allaksa to provlima emfanizete k tora pou einai kruo!

ti protinete na kano???

den pistevo oti to sasman thelei allagma alla den mporo na katalavo ti allo mporei na fteei...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 5 Μήνες πριν #18909 από caslor
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Δεν γνωριζω πως ειναι ο compler - συνδεσμος του αξονα με το κιβωτιο ταχυτητων

πιθανό το προβλημα να ειναι απο εκει

εαν πειραξες τον λεβιε ταχυτητων το πλακακι (εαν εχει το camber) τοτε το προβλημα σου μπορει να ειναι απο εκει


τελος μπορει να φταιει το μπαστουνι επιλογης στην μυτη του σασμαν η μεσα τα γραναζια ενα εξαρτημα που εμπλεκει τις ταχυτητες ( ειναι το ιδιο για την πρωτη και την δευτερα)

στα δυο τελευταια χρειαζεται κατεβασμα το σασμαν για να ελεγχθεί

τα δυο πρωτα που πρεπει να κοιταξεις σαν αρχη πιστευω οτι θα μπορεσεις να τα καταφερεις και μονος σου

ΥΓ: εχω εμπειρια απο σκαραβαιους και τ1 φορτηγάκια οποτε δεν μπορω να ειμαι πιο κατατοπιστικός... περίμενε καποιο μελος που θα εχει περισσότερη εμπειρια στα T2

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 5 Μήνες πριν #18915 από powerbug
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Το ότι δεν μπορούσες να βρεις τη 1η ή τη 2α είναι θέμα ρύθμισης του λεβιέ.
Σε γενικές γραμμές μάλλον έχεις αρκετό τζόγο στο λεβιέ ταχυτήτων για το οποίο το πιο πιθανόν είναι να φταίει και να θέλει άλλαγμα το δαχτυλίδι του άξονα των ταχυτήτων.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 5 Μήνες πριν - 6 Χρόνια 5 Μήνες πριν #18916 από michael_vw
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Τα τ2 ειχαν 1 θεματακι με το συχρονιζε της πρωτης , κ η βλαβη ξεκινουσε απο το δαχτυλιδι που αναφερατε ,λογω των μποσικων αναγκαστικα κουμπωνε μετα βιας η πρωτη κ οπισθεν με αποτελεσμα το συχνο γραντουνισμα κ τελος σπασιμο του συχρονιζε ,ειχα παρομοια εμπειρια στο στρατο ,ευχομαι να ειναι ο λεβιες σου

**** vw k ksero psomi :) ****
Last edit: 6 Χρόνια 5 Μήνες πριν by michael_vw.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 5 Μήνες πριν #18917 από alex_T2_camper
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
ektos apo tin proti imera pou allaksa tis valvolines apo to idio vradu eos k simera den adimetopisa kanena provlima me tis taxutites(2 meres)! simera to mesimeri omos se mia mikri volta ton 10 klm to provlima emfanistike k pali! apofasisa avrio na pao na tsekaro ton levie!

ti einai auto pou prepei na episimano ston mixaniko mou gia to daxtulidi kai pos mporei na ruthmisei ton levie! den mporo na po oti exei megali empeiria se vw t2 alla einai polu kalos stin douleia tou!

k akoma paratirisa oti o sumplektis apomononi sxetika xamila ligo kato apo tin mesi, einai kala i thelei na to xalarosoume ligo (parepiptontos oi diskoi den patinaroun katholou)

sas euxaristo polu

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 4 Μήνες πριν - 6 Χρόνια 4 Μήνες πριν #18918 από michael_vw
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
το πενταλ πρεπει να απομονωνει στο μεσο της διαδρομης του , αν θελουμε να απομονωνει ψηλοτερα σφιγουμε την πεταλουδα κ αντιστροφα , η μυτη που εγραψαν παραπανω τα παιδια φαινεται αν εχει μποσικα με το χερι , βρισκεται εκει
που ενωνεται η ντιζα (βεργα) του λεβιε με αυτην του σασμαν , θα το δει ο μηχανικος , ο λεβιες οταν τον κρατας εχει πολλα κενα ? πχ οταν εχεις μεσα πρωτη αυτος εχει μποσικα αριστερα-δεξια ? αν ο λεβιες ειναι οπως του σκαραβαιου θα δει ο μηχανικος 2 βιδες στην βαση του απο εκει ρυθμιζεται , σωστη ρυθμιση=καθολου κενα , αν ομως ειναι κρυο κ μπαινουν καλα οι ταχυτητες κ οταν ζεσταθει δουλευουν δυσκολα φοβαμαι οτι δεν εχει σχεση η ρυθμιση

**** vw k ksero psomi :) ****
Last edit: 6 Χρόνια 4 Μήνες πριν by michael_vw.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 4 Μήνες πριν - 6 Χρόνια 4 Μήνες πριν #18932 από Bogiannos Apostolos
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Κανονικά μπορεί να διορθωθεί με ρύθμιση του συνδέσμου κάτω από το πίσω κάθισμα. Παρόμοιο πρόβλημα είχα κι εγώ (ξεκίνησε με την πρώτη και μετά μουλάρωσε και η δευτέρα). Επειδή όμως με την ρύθμιση στο δικό μου δεν γινόταν τίποτα ακολουθήθηκε ο δρόμος της πατέντας. Μπήκε ελατήριο που τραβάει τον άξονα προς τη μεριά της μπαταρίας (με μια πολύ μικρή τρυπούλα στη λαμαρίνα).
Το πρόβλημα λύθηκε, οι ταχύτητες κουμπώνουν κανονικά, απλά ο λεβιές στο νεκρό δεν είναι στο κέντρο αλλά γέρνει λίγο προς τη θέση του οδηγού.
Η φωτογραφία είναι από άλλο άρθρο αλλά δείχνει τη θέση του ελατηρίου

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Ίσως κάτι παρόμοιο να μπορεί να γίνει και στο Τ2.
Last edit: 6 Χρόνια 4 Μήνες πριν by Bogiannos Apostolos.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.194 δευτερόλεπτα
Timber by EMSIEN-3 LTD