- Δημοσιεύσεις: 1183
- Κάρμα: 1
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 4
(ksana) 5ari se xelwna?
- powerbug2
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Boarder
-
Λιγότερα
Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #9774
από powerbug2
1303/73 T-1 2332cc, 1303/74 T-4 2800cc<br />
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Απαντήθηκε από powerbug2 στο θέμα ??: (ksana) 5ari se xelwna?
Ο 1600 (στην ουσία 1582cc 82.5Χ74mm) κινητήρας των 912 του 1965 ουσιαστικά ήταν ο 1600 Super 90 από τις 356.
Έβγαζε 90ΗΡ στισ 5500 με ροπή 12.54kgm ή 123Νm.
Είχε αυξημένη συμπίεση, μεγαλύτερες βαλβίδες και διπλά 40άρια SOLEX σε σχέση πάντα με τους μικρότερους σε ιπποδύναμη ίδιους κινητήρες που έβγαζαν 60 και 75ΗΡ.
Mια περιγραφή όπως τη βρήκα στο net.
S-90 Technical Data *
The type 616/7 engine had modified cylinder hears with larger, less restrictive ports and an inlet valve diameter size of 40 mm. They used Solex 40 PII-4 carburetors like those on the 1500 Carrera 4-cam. These changes, plus an increased compression ratio to 9.0:1 and a redesigned muffler resulted in an output of 90 hp at 5500 rpm (with the tachometer redline changed to that figure).
Και μερικές φωτό
Πάνω σε 356
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Κατά την επισκευή ενός ίδιου κινητήρα
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
και το καπάκι
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Το ίδιο μπορεί να γίνει και στον 1600 Τ1 κινητήρα του βαίου.
Έβγαζε 90ΗΡ στισ 5500 με ροπή 12.54kgm ή 123Νm.
Είχε αυξημένη συμπίεση, μεγαλύτερες βαλβίδες και διπλά 40άρια SOLEX σε σχέση πάντα με τους μικρότερους σε ιπποδύναμη ίδιους κινητήρες που έβγαζαν 60 και 75ΗΡ.
Mια περιγραφή όπως τη βρήκα στο net.
S-90 Technical Data *
The type 616/7 engine had modified cylinder hears with larger, less restrictive ports and an inlet valve diameter size of 40 mm. They used Solex 40 PII-4 carburetors like those on the 1500 Carrera 4-cam. These changes, plus an increased compression ratio to 9.0:1 and a redesigned muffler resulted in an output of 90 hp at 5500 rpm (with the tachometer redline changed to that figure).
Και μερικές φωτό
Πάνω σε 356
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Κατά την επισκευή ενός ίδιου κινητήρα
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
και το καπάκι
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Το ίδιο μπορεί να γίνει και στον 1600 Τ1 κινητήρα του βαίου.

1303/73 T-1 2332cc, 1303/74 T-4 2800cc<br />
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.060 δευτερόλεπτα