Καρμπιρατέρ dellorto drla 36

Περισσότερα
6 Χρόνια 1 Μήνας πριν #19101 από pistonokefalos
COM_KUNENA_MESSAGE_CREATED_NEW
Καλησπέρα σε όλους, απέκτησα πρόσφατα δυο dellorto 36 από μια άλφα 33, με σκοπό να αντικαταστήσω το μαμά solex 31. Η μηχανή είναι μαμά 1600 με διπλή εισαγωγή και ο σκάρος είναι καθημερινής χρήσης.Η ερώτηση μου είναι η εξής, με κριτήριο ότι δεν θέλω να ανεβώ πολύ σε κατανάλωση εντός πόλης είναι προτιμότερο να τοποθετηθεί μόνο το ένα ή και τα δυο? θα έχω σημαντική διαφορά σε κατανάλωση αν φορεθούν και τα δυο καρμπιρατέρ? σκοπός είναι το αυτοκίνητο να γίνει πιο σβέλτο χωρίς να χρειάζεται να είμαι κάτοχος πρατηρίου βενζίνης! Μαζί με το ή τα καρμπιρατέρ θα μπει εξάτμιση με χταπόδι, πολλαπλασιαστής και μάλλον ένα 009. Επίσης αν κάποιος μπορεί να μου πει τι zigler θα χρειαστούν και αν ξεχνάω κάτι για αυτή την μετατροπή ευχαριστώ !

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 1 Μήνας πριν #19102 από sv2qqn
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW

pistonokefalos έγραψε: Καλησπέρα σε όλους, απέκτησα πρόσφατα δυο dellorto 36 από μια άλφα 33, με σκοπό να αντικαταστήσω το μαμά solex 31. Η μηχανή είναι μαμά 1600 με διπλή εισαγωγή και ο σκάρος είναι καθημερινής χρήσης.Η ερώτηση μου είναι η εξής, με κριτήριο ότι δεν θέλω να ανεβώ πολύ σε κατανάλωση εντός πόλης είναι προτιμότερο να τοποθετηθεί μόνο το ένα ή και τα δυο? θα έχω σημαντική διαφορά σε κατανάλωση αν φορεθούν και τα δυο καρμπιρατέρ? σκοπός είναι το αυτοκίνητο να γίνει πιο σβέλτο χωρίς να χρειάζεται να είμαι κάτοχος πρατηρίου βενζίνης! Μαζί με το ή τα καρμπιρατέρ θα μπει εξάτμιση με χταπόδι, πολλαπλασιαστής και μάλλον ένα 009. Επίσης αν κάποιος μπορεί να μου πει τι zigler θα χρειαστούν και αν ξεχνάω κάτι για αυτή την μετατροπή ευχαριστώ !


Μηπως σου ειναι ευκολο να μας πεις για τις σημερινες σου καταναλωσεις;
πολη:
εθνικο-επαρχιακο δικτυο με ταχυτητα 100..120χ.α.ω:
μεικτη:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 1 Μήνας πριν #19104 από caslor
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Και εγω αυτα φοραω πανω στο ''μαμα'' 1600 που εχω
Τα εχω καιρο ομως και δεν μπορω να σου πω την διαφορα με το μαμα σολεξ που ειχα πανω...

εαν εισαι τυπικος στην οδηγηση σου και δεν το πατας τερμα τοτε εχεις καλυτερη καταναλωση....


009 πρεπει να βαλεις σιγουρα για αυτο τον συνδιασμο

θα χρειαστεις και εισαγωγες και μια παλατζα

ενα μονο να βαλεις δεν θα στο συνιστουσα.. δεν ειναι συνηθισμενος συνδιασμος και γενικα κατα καιρους που εχω διαβασει στο εξωτερικο δεν το προτεινουν να το κανει κανεις

εμενα τα δικα μου απο λαφα ηταν και δεν χρειαστικε να βαλω ζιγλερ.. εκαναν οπως ηταν..

δες τα βεντουρι τι γραφουν και μετρα τις τρυπες.. εαν ειναι και βρω χρονο θα σου τραβιξω φοτο απο το βιβλιο που εχω για τα dellorto να δεις τα προτεινομενα

ποσο τα αγορασες?

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 1 Μήνας πριν #19106 από pistonokefalos
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Δεν τα πλήρωσα ήταν ενός φίλου και μου τα χάρισε... αλλά χρειάζονται λίγο δουλειά ήταν χρόνια στο ράφι! και εγώ έχω προσέξει ότι δεν προτείνετε η τοποθέτηση μόνο του ενός αλλά δεν ξέρω γιατί, φαντάζομαι επίσης ότι θα είναι πιο εύκολο να ρυθμίσεις μόνο το ένα καθώς τα 2 διπλά κάθονται λίγο στριμωγμένα στην μηχανή και είναι λίγο μανίκι στο ρυθμισμα ενώ το ένα είναι στο κέντρο και αρκετά πιο προσβάσιμο! Επίσης δεν ξέρω κατά πόσο η τοποθέτηση και τον 2 είναι κατάλληλη για καθημερινό αυτοκίνητο στην Αθήνα. Παρακαλώ διορθώστε με αν κάνω λάθος. Προς το παρών η κατανάλωση είναι γύρω στο 9 στην πόλη και αρκετά πιο κάτω στην εθνική (περίπου 7 )... οι τιμές είναι προσεγγιστικές μιας και δεν έχει γίνει μέτρηση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 1 Μήνας πριν - 6 Χρόνια 1 Μήνας πριν #19107 από powerbug
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Η επιλογή των 2 είναι καλύτερη του ενός και θα έχουν και καλύτερη κατανάλωση. Αυτό γιατί το ένα διπλό στη μέση για να δουλέψει στρωτά θέλει να αναίβεις πολύ στο ζιγκλέρ του ρελαντί και του φουλ με αποτέλεσμα να καίει περισσότερο.

Θα χρειαστείς οπωσδήποτε το 009 ή αλλο ντιστριμπιτέρ ανάλογο που να λειτουργεί φυγοκεντρικά (χωρίς να έχει φούσκα).

Για το τι ζιγκλέρ θα βάλεις μπορείς να διαβάσεις στα Τεχνικά Άρθρα το άρθρο με τίτλο "Λειτουργία των Καρμπυρατέρ"
Last edit: 6 Χρόνια 1 Μήνας πριν by powerbug.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 1 Μήνας πριν #19109 από pistonokefalos
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Ευχαριστώ powerbug το άρθρο είναι κατατοπιστικότατο το είχα διαβάσει και παλιότερα αλλά το είχα ξεχάσει τελείως!
θα κάνω έναν υπολογισμό για το μέγεθος των zιgler και θα το αναρτήσω εδώ για να μου πείτε αν τα υπολόγισα καλά.
Η παλάντζα και οι εισαγωγές υπάρχουν Ελλάδα ή πρέπει να γίνουν αναγκαστικά παραγγελία ? αν τελικά τα πάρω από εξωτερικό τι προτείνεται ? Εγώ έχω βρει ένα έτοιμο κιτ από vw heritage αλλά δεν ξέρω τι λέει από ποιότητα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 1 Μήνας πριν #19110 από pistonokefalos
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
[url=http://http://www.vwheritage.com/vw_spares_CB-Manifold-Linkage-Filter-Kit-T1-Offset-IDF-DRLA-HPMX_act_shop.product_pID_21573974_lang_EN_country_GB.htm?crumbStartPage=4&crumbStartRow=68][/url]

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 1 Μήνας πριν #19126 από powerbug
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Πάρε αυτά από VW Heritage. Πολύ καλή ποιότητα.

www.vwheritage.com/vw_spares_CB-Manifold...=5&crumbStartRow=100

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 2 Εβδομάδες πριν #19183 από sv2qqn
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
τι διαφορες εχουν τα dhla απο τα drla?

dellorto μονο απο alfa romeo μπορουμε να 'δανειστουμε';

Θαναση τα manifolds και τα gaskets που υπεδειξες ταιριαζουν μονο σε 36αρια;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #19205 από topaz
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Γεια σας παιδιά και καλο χειμώνα.

Τώρα που θα πέσει και η τιμή της βενζίνης με τον υπουργό σαΐνη θα μπορέσουμε να βάλουμε και μεγαλύτερα ζιγκλέρ. lol

Τα drla τα βρίσκουμε και σε Fiat 124,126,και ποιο ακριβά Ιταλικά μοντέλα.

Τα drla είναι κάθετης ροής και τα dhla ξεκινάνε τουλάχιστον οριζόντια.
Κάποια από τα μέρη τους είναι ίδια.

Έχω μια ερώτηση για τα 36 και γενικός για διπλα.

Έχω δει έναν τύπο με 1914 κινητήρα και ventouria φτιαχτά 25αρια.

Πως γίνετε ένας μαμά κινητήρας 1.6 με 27αρι venturi, με μονο 34αρι καρμπιρατέρ να αναπνέει,και να μην γίνετε το ίδιο με τετράδα? Λόγο εκκεντροφόρου και timing?

Έχει δοκιμάσει κάποιος 25αρι η ακόμα ποιο κάτω?

4500 RPM max είναι ok για το φορτηγάκι μου, δεν θέλω κάτι παραπάνω μονο οικονομία.

Γιατί πρέπει να πάω by the book σε αυτό το θέμα?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 11 Μήνες πριν #19243 από brotherfiat128
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
δεν εμπαιναν τα drla sta 126. μονο στα αλφα ρομεο 33 alfasud, 124 131 132. πολα 36αρια ειναι ρυθμησμενα για 1200 κ σχεδον δεν θελουν τπτ! σε σκαραβαιο 1600 με τα 50αλογα εβαλα dellorto drla 36 επανω στο δυναμομετρο εβγαλε 68 αλογα. πολυ αμφηβαλω αν οντος ειναι το 1600 50αλογα παντος. πηγαινε αρκετα καλα! οσο πιο μικρο βεντουρι τοσο πιο χαμηλα δυναμη θα εχεις.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.189 δευτερόλεπτα
Timber by EMSIEN-3 LTD