1300cc Benchmark

Περισσότερα
5 Χρόνια 8 Μήνες πριν - 5 Χρόνια 7 Μήνες πριν #19139 από caslor
caslor δημιούργησε το θέμα: 1300cc Benchmark
Καλησπέρα σε ολους τους συμφορουμιτες

Εδω και καιρο ελεγα να κανω ενα τεστ στους κινητήρες σε οτι αφορα τις καταναλώσεις τους

Ετσι ξεκίνησα με τον 1200 στο 69 μοντέλο που εχω το λεγομενο ''ρημάδι'' μιας και δεν είναι και στην καλύτερη κατάσταση.

ο κινητήρας ειναι ενας 1200cc

Σειράς : F
Μονές εισαγωγές
Καρμπυλατερ : 28 Pic 2
Λάστιχα διάστασης : 165 / 80 R15
Πιεση ελαστικων : 40 psi
Distributor : με φουσκα

Στο μοτερ εγινε ενα απλο σερβις...
Ρύθμιση Βαλβίδων
Ρύθμιση Avans (με πιστόλι)
Ρύθμιση Πλατίνας distributor


Θα ήθελα να του έκανα και έναν έλεγχο συμπίεσης στους κυλίνδρους αλλά το άφησα τελικά



Το τεστ έγινε με προκαθορισμένη ποσότητα βενζίνας 1,5 λιτρα
(Η τροφοδοσία του κινητήρα έγινε απο ξεχωριστώ δοχείο χωρητικότητας 1,5 λίτρου )


Με την χρήση του κινητού και του Gps είχαμε το παρακάτω αποτέλεσμα


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Η διαδρομή ήταν μέσα στην περιοχή μου που δεν έχει φανάρια.. αλλά έχει αρκετά Στοπ, μερικές ανηφόρες και κατηφόρες

Με αναγωγή καταλήγουμε στην κατανάλωση 14,15 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα...

2 μέρα δοκιμών


Σήμερα είπα να του βάλω σε λειτουργιά μια γεννήτρια υδρογόνου που είχα φτιάξει εδώ και καιρό για να δω οικονομία στα καύσιμα

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.




Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.





Η γεννήτρια παράγει 0,75 λίτρα υδρογόνου/οξυγόνου το λεπτό 0,75L/1 min στα 10 Αμπερ

Με την κατάλληλη ρύθμιση του ρελαντί ώστε να λειτουργεί πολύ χαμηλά λίγο πριν σβήσει ο κινητήρας.. κατάφερα να κερδίσω αρκετά σε κατανάλωση κάνοντας 2 χιλιόμετρα παραπάνω

Οι παράμετροι της οδήγησης δεν άλλαξαν καθόλου... ίδια διαδρομή με την ίδια οδηγική συμπεριφορά...

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.





Με αναγωγή έχουμε αυτη την φορα 11,91 λιτρα / 100 χιλιομετρα

Το θέμα είναι ότι μετά δοκίμασα το αυτοκίνητο όπως είχα ρυθμίσει το ρελαντί χωρίς να παρέχω το αέριο μείγμα υδρογόνου/Οξυγόνου από την γεννήτρια και είχα ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα...
Η μόνη διαφορά ήταν στο ότι το αυτοκίνητο είχε την τάση να σβήσει πιο εύκολα όταν το άφηνες σε στάση από ότι πριν (και εκεί ήθελε λίγο προσοχή πάλι)

Οποτε Φαινεται οτι η γεννητρια υδρογονου δεν πρόσφερε κατι σημαντικό και η διαφορα στην εξικονομιση βενζίνης, απο οτι αυτη της πρωτης ημερας ηταν καθαρά στη μειωση του ρελαντι (η Βιδα του μειγματος στο καρμπυλατερ)

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Τελευταία διόρθωση: 5 Χρόνια 7 Μήνες πριν από caslor.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 8 Μήνες πριν - 5 Χρόνια 8 Μήνες πριν #19140 από sv2qqn
sv2qqn απάντησε στο θέμα: Απ: 1200cc Benchmark
Αντωνη θα μπορουσαμε να χαρακτηρισουμε αυτη τη βολτα διαδρομη πολης(οχι Αθηνα, οχι Θεσσαλονικη);
επισης να πω οτι το service μου φαινεται πληρες.
Αποψη μου ειναι οτι ειναι υψηλη αυτη η καταναλωση.
Για να μιλησουν οι πιο εμπειροι.
Τελευταία διόρθωση: 5 Χρόνια 8 Μήνες πριν από sv2qqn.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 8 Μήνες πριν - 5 Χρόνια 8 Μήνες πριν #19141 από caslor
caslor απάντησε στο θέμα: Απ: 1200cc Benchmark
Το σερβις δεν ηταν πληρες μιας και αλλαγη λαδιων δεν εγινε... και επρεπε να κοιταξω και συμπιεση..

Θα το χαρακτηριζα σαν κινηση σε πολη - Αθηνα

Δες το παρακατω σχεδιαγραμμα με στοιχεια απο την σημερινή μου καθοδο στο κεντρο της αθηνας ( Τελος διαδρομής στην βιβλιοθήκη στην Πανεπιστημίου )

Εαν δεις δεν εχει και παρα πολλες αποκλησεις.. ακομα και ο χρονος στασης ( ο συνολικός )απο τα φαναρια δεν ειναι πολυ μεγαλος σε διαφορα..

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.




Σαν κατανάλωση οντως ειναι πολυ μεγαλη

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Τελευταία διόρθωση: 5 Χρόνια 8 Μήνες πριν από caslor.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 8 Μήνες πριν #19142 από subamaniac
subamaniac απάντησε στο θέμα: Απ: 1200cc Benchmark
Ο F ειναι 1300cc o D ειναι ο μονος με 1200cc

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Λέσχη Σκαραβαίου Θεσσαλονίκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 7 Μήνες πριν #19143 από caslor
caslor απάντησε στο θέμα: Απ: 1200cc Benchmark

subamaniac έγραψε: Ο F ειναι 1300cc o D ειναι ο μονος με 1200cc


ουπς... τι λες τωρα? Εχω τελικα 1300cc .... για αυτο και μου φαινοντουσαν πολλα τα αλογα ?

:P

Σε ευχαριστώ για την επισήμανση... (άλλαξα και τον τίτλο) τόσο καιρό ούτε που είχα μπει στην διαδικασία να το ψάξω... είχα την εντύπωση ότι ήταν 1200cc

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 7 Μήνες πριν #19144 από caslor
caslor απάντησε στο θέμα: Απ: 1300cc Benchmark
update

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 7 Μήνες πριν #19145 από sv2qqn
sv2qqn απάντησε στο θέμα: Απ: 1300cc Benchmark
η αυξημενη καταναλωση πως εξηγειται;εχει να κανει με το γηρας του μοτερ ή με τη ρυθμιση του avance(δε νομιζω) και του καρμπυρατερ;
εχω εμπεδωσει οτι η διαδρομη που ακολουθεις εχει οδηγηση με 1η 2α αλλα δε καταλαβα αν εχει καθολου, μποτιλιαρισμα.Αν εχεις και μποτιλιαρισμα τα 12λιτρα αναλογιζομενος οτι μιλας για αεροψυκτο μοτερ του 1970 δεν ειναι τρομερα υψηλη καταναλωση.
Ειδικα αν δεν ειχες και το κινδυνο να σου σβησει στις στασεις τα 12λιτρα ειναι αποδεκτα μαλλον σε συνδιασμο με το μποτιλιαρισμα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 7 Μήνες πριν #19146 από caslor
caslor απάντησε στο θέμα: Απ: 1300cc Benchmark
Το εαν ειναι γηρασμενο το μοτερ θα το δειξει το τεστ με την συμπιεση καθως θα φανει σε τι κατασταση ειναι δαχτυλιδια των πιστονιων και οι διαροες απο τις βαλβιδες

Το Avance ειναι σωστα ρυθμισμενο

Η κατανάλωση εχει να κάνει με το καρμπυλατερ....
Ενα καρμπυλατερ εαν δεν εχει γινει σωστη ρυθμιση σου ρουφαει βενζινη...

Η διαδρομη που ακολουθω εχει οδηγηση με 1,2,3 και σε μερικα σημεια για πολυ μικρο χρονικο διάστημα κουμπώνει και 4η


Δεν έχει μποτιλιάρισμα ο δρόμος... είναι δρόμος μέσα σε περιοχή χωρις κίνηση αλλα με αρκετά στοπ ... ανηφόρες κατηφόρες... κατι που την κανει μια νορμαλ διαδρομή.. μάλιστα πιο απαιτητική απο αυτη του να πας κεντρο αθηνα (υπό νορμάλ συνθήκες οδήγησης )

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 7 Μήνες πριν #19168 από E_Bug
E_Bug απάντησε στο θέμα: 1300cc Benchmark
Μπορεις και με υποπιεσομετρο να δεις την κατασταση του κινητηρα,
Εγω με αυτο ρυθμιζα το αβανς σε ξαδερφακι golf, :)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.160 δευτερόλεπτα
Timber by EMSIEN-3 LTD