Αναβαθμιση 1600

Περισσότερα
5 Χρόνια 7 Μήνες πριν - 5 Χρόνια 7 Μήνες πριν #19314 από Teo1303
COM_KUNENA_MESSAGE_CREATED_NEW
Καλημερα.Λοιπον σκεφτομαι να αναβαθμισω το μοτερ με τον ιδιο κυβισμο με περισσοτερη ιπποδυναμη.
Ειναι πλεον και το θεμα που πηρα την αποφαση διοτι η Super καταργειται απο του χρονου και θα πρεπει να βαζω αμολυβδη γιατι τα επιπροσθετα δεν τα θελω να πληρωνω εκτος απο το ποσα λιτρα θα βαζω + για μπουκαλακια.
Εγω διαβασα το θεμα του Powerbug για τα bolt on ανταλακτικα για την 1600 ειμαι στην κατηγορια που η μηχανη θα πρεπει να ανοιχτει να κοιταχτει και να γινει οτι χρειαστει.

Διαλεγω αυτο το μεσαιο set up (οχι το τελευταιο πριν την 1776)δηλαδη θα παρω W110 εκκετροφορο
αλλαγη τα καπακια 044,
40 Weber
ηλεκτρονικη αναφλεξη.

Δεν αναφερει για κοκκορακια.Το αναφερει μονο στην προηγουμενη που δεν ανοιγεται η μηχανη περιπτωση δηλαδη μονο περιφεριακων αλλαγων.
Αν βαλω τα 1,25:1 θα παει παραπανω η ιπποδυναμη σαν πρωτη απορια

Eιναι αναγκαιο να βαλω μεγαλυτερη αντλια λαδιου και εξωτερικο ψυγειο????

Στις ποσες χιλιαδες στροφες πιανει αυτα τα αλογα το συγκεκριμενο σετ up???

Ποιες ειναι αυτες οι μακρυτερες βεργες για τα κοκκορακια???(κωδικος ανταλλακτικου????)

Αλλο προβλημα ειναι οι πολλαπλες για τα 2 διπλα.Θελω να βρω τις φθηνοτερες που υπαρχουν και να μην εχει το προβλημα του κρυοπαγηματος οπως εχει τωρα η μαμα δικια μου κατω απο το 34 Solex.Ειναι πολυ σπαστικο γιατι το αμαξι δεν συμπεριφερεται καθολου καλα ακομα και με ελαφρα πατημενο το πελαλ παει σαν να παιζω με το γκαζι δηλαδη κωλωμα, δινει ξανα κωλωμα, ξαναδινει :angry: Αυτο το κανει στα πρωτα 4 λεπτα λειτουργιας του μοτερ.

Στα 044 τα καπακια ποια η διαφορα διπλων ελατηριων μονων???
Θελω να τα παρω ως σετ κοπλε παρα γυμνα.

Τι τυπο εισαγωγης να εχει round port η ενα αλλο στο CSP που λεει απλα 044.

Απ' οτι βλεπω το wedge ειναι για πιο μεγαλα set up οποτε το αποκλειω γιατι θελω 40-35,5 βαλβιδες να εχει.

Απο εξατμιση τωρα τι γινεται???Απαραιτητα χταποδι πρεπει να ειναι???

:dry: Τουλαχιστον στο αμαξι θελω να εχω και θερμανση θελω να εχω ενα συστημα να ειναι οπως το κλασικο στιλ με τις 2 αποληξεις.

Το competition exhaust της CSP μου αρεσε πολυ για παραδειγμα αλλα λεει κατι preheat και δεν καταλαβαινω.


Τελος παντον θελω να με βοηθησετε σε πολυ τεχνικα θεματα μηχανολογικα να γινει ενα φτηνο καλο set up για μια 85,5 69 μηχανη γιατι θα πρεπει να αλλαξω και το σασμαν ειναι το ΑΜ το κοντο.Σκεφτομαι να παρω το 4,12 με την τεταρτη στα 0,82:1.

Θα ανταποκριθει το αμαξι καλα με το σασμαν αυτο η δεν θα φτανουν τα αλογα για την τεταρτη κυριως???

Αυτα προς το παρων και αναλογως να το συζητησουμε οσοι μπορουν να δω τι μπορω να κανω. Ευχαριστω
Last edit: 5 Χρόνια 7 Μήνες πριν by caslor. Αιτία: παραγραφοι - ερωτηματα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 7 Μήνες πριν - 5 Χρόνια 7 Μήνες πριν #19315 από caslor
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Καλησπερα
Για αρχη οπως θα ειδες σου διορθωσα το αρχικο σου post βάζοντας παραγραφους.. και θέτοντας ενα ενα τα ερωτηματα με σχεση το δικο σου αρχικο κειμενο που ηταν ενα κατεβατό χωρις διαχωρισμους.. ετσι ωστε να ειναι πιο ευκολοδιάβαστο )

Λοιπόν σε οτι γνωρίζω και μπορώ να σου απαντήσω

Teo1303 έγραψε: Eιναι αναγκαιο να βαλω μεγαλυτερη αντλια λαδιου και εξωτερικο ψυγειο????


Οχι δεν ειναι αναγκαιο... αλλα απο την αλλη κανοντας το δινεις στην μηχανη σου μεγαλύτερη διαρκεια ζωης

Μια μηχανη που θα δουλευει σε περισσοτερες στροφες θα ζεστενεται και πολυ περισσότερο.. οποτε το να μπορεις να κρατησεις την ψυκη της σε ενα καλο επιπεδο ειναι επιθυμητό

Τελος θεωρω αναγκαιο να βαλεις ενα εξωτερικο φιλτρο... δινεις χρονια στην μηχανη σου φιλτραροντας το λαδι περα απο το μαμα συστημα που εχει η μηχανη

Υπαρχουν και λυσεις που μπαινουν στο καπακι της αντλιας λαδιου εαν δεν θελεις να μπεις στην διαδικασια του ''full flow''

Teo1303 έγραψε: Ποιες ειναι αυτες οι μακρυτερες βεργες για τα κοκκορακια???(κωδικος ανταλλακτικου????)

Teo1303 έγραψε: προβλημα ειναι οι πολλαπλες για τα 2 διπλα.Θελω να βρω τις φθηνοτερες που υπαρχουν και να μην εχει το προβλημα του κρυοπαγηματος οπως εχει τωρα η μαμα δικια μου κατω απο το 34 Solex.Ειναι πολυ σπαστικο γιατι το αμαξι δεν συμπεριφερεται καθολου καλα ακομα και με ελαφρα πατημενο το πελαλ παει σαν να παιζω με το γκαζι δηλαδη κωλωμα, δινει ξανα κωλωμα, ξαναδινει :angry: Αυτο το κανει στα πρωτα 4 λεπτα λειτουργιας του μοτερ.


Με τις εισαγωγες εφοσον θα πας σε διπλα.. δεν θα εχεις το προβλημα του παγου μιας και ειναι μικρη η αποσταση αναμεσα καρμπυλατερ και κεφαλης και δεν πιανουν ''παγο''

Τωρα οσο αφορα το προβλημα που σου κανει το αυτοκινητο ισως να σου προκυπτει και απο βουλομενες προθερμανσεις (οι σωληνες που φευγουν απο την εξατμιση και πανε στην βαση τις σωληνας του καρμπυλατερ σου )

Εαν ειναι βουλωμένες δεν περνανε τα καυσαερια ωστε να ζεστανουν την βαση του καρμπυλατερ και ετσι σου αργει..

Επισης μια αλλη λυση (Ο Powerbug την ειχε προτείνει σε μια φιλη ) ειναι να βαζεις εμπρος... και μετα απο λιγο να σβηνεις τον κινητηρα.. ετσι δεν πεφτει βενζινη απο το καρμπυλατερ στην εισαγωγη.. και δεν την κρυωνει... ζεστενεται κανονικα απο την προθερμανση και μετα οταν ξανα βαλεις εμπρος δεν πιανει παγο.. ;)


Teo1303 έγραψε: εξατμιση τωρα τι γινεται???Απαραιτητα χταποδι πρεπει να ειναι???


μεγαλυτερη μηχανη... αρα και καλυτερη εξατμηση.. η εξατμηση παιζει μεγαλο ρολο στην τελικη αποδοση μιας μηχανης

Οποτε ναι αφου θα κανεις ολες αυτες τις αναβαθμίσεις που λες οτι θες... τοτε το χταπόδι ειναι απαραίτητο

Teo1303 έγραψε: :dry: Τουλαχιστον στο αμαξι θελω να εχω και θερμανση θελω να εχω ενα συστημα να ειναι οπως το κλασικο στιλ με τις 2 αποληξεις.


Υπαρχουν εξατμισεις χταποδι με δυο διπλες αποληξεις και συστημα για την θερμανση

Δες φωτο απο το δικο μου.. εχει χταποδι με ολα τα παραπανω.. βεβαια ηταν απο τις πιο φτηνες λυσεις και οχι και η πιο ποιοτικη.. υπάρχουν και καλυτερες

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Teo1303 έγραψε: Το competition exhaust της CSP μου αρεσε πολυ για παραδειγμα αλλα λεει κατι preheat και δεν καταλαβαινω.


preheat λογικα θα πρεπει να εννοει τις προθερμανσεις.. (υποδοχες για να κουμπώσει η μαμα πολλαπλή του καρμπυλατερ ωστε να μην πιανει παγο )



Αυτα απο εμένα... ο Θανάσης οταν το δει θα σου απαντήσει σιγουρα και θα σου δώσει πιο τεκμηριωμένες απαντήσεις ;) και στα αλλα θεματα που ρωτας

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Last edit: 5 Χρόνια 7 Μήνες πριν by caslor.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 7 Μήνες πριν #19316 από Teo1303
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Ευχαριστω πολυ για τον κοπο σου και για την απαντηση σου αλλα θελω και την γνωμη του Θαναση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 7 Μήνες πριν - 5 Χρόνια 7 Μήνες πριν #19317 από powerbug
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Καλησπέρα ή μάλλον καλημέρα.

Λοιπόν Teo σχετικά με τις ερωτήσεις σου θα ήθελα να τονίσω τα εξής.
Αν είναι να ανοίξεις τον κινητήρα για να αλλάξεις εκκεντροφόρο θα χρειαστεί να κάνεις και ρεκτιφιέ κατά πάσα πιθανότητα τόσο στη κάσα όσο και στο στρόφαλο και ίσως να αλλάξεις και τα εμβολοχιτώνια. Έτσι λοιπόν είναι κουτό να μην κάνεις αύξηση κυβισμού. Το μόνο επιπλέον που θα χρειαστείς είναι να ανοιχτεί η κάσα για τα μεγαλύτερα κύλινδρα.
Κεφαλές εφόσον σκέφτεσε να πάρεις 044 με 40χ35.5 βαλβίδες μπορείς να τις πάρεις με τα ίδια σχεδόν λεφτά έτοιμες και ανοιγμένες για τα μεγαλύτερα κύλινδρα.

Εφόσον λοιπόν ανοίξεις το κινητήρα πέρα από τις εργασίες του ρεκτιφιέ θα σου πρότεινα αν θες να μείνεις στα 1600cc τα ακόλουθα(βάζω και σχετικά link ώστε να βοηθηθείς)
Εκκεντροφόρο W-120
www.vwheritage.com/vw_spares_Camshaft-en...e=3&crumbStartRow=64
Γρανάζι εκκεντροφόρου
www.vwheritage.com/vw_spares_Cam-gear-bo...ng_EN_country_GB.htm
Κοντά ενισχυμένα ωστήρια
www.vwheritage.com/vw_spares_Cam-followe...=5&crumbStartRow=107
Βέργες ωστηρίων cromoly
www.vwheritage.com/vw_spares_Pushrods-C-...e=4&crumbStartRow=92
Κεφαλές 044 με 40χ35.5 βαλβίδες και μονά ελατήρια ενισχυμένα
www.vwheritage.com/vw_spares_044-Special...e=3&crumbStartRow=43
Ενισχυμένη αντλία λαδιού 26mm
www.vwheritage.com/vw_spares_Oil-pump-Sc...htm?crumbStartPage=1
Διπλά καρμπυρατέρ weber 40άρια ή ΕΜΡΙ 40ΗΡΜΧ
www.vwheritage.com/vw_spares_EMPI-twin-4...=5&crumbStartRow=100
Ντιστριμπιτέρ 009
www.vwheritage.com/vw_spares_Distributor...htm?crumbStartPage=1
Ηλεκτρονική ανάφλεξη
www.vwheritage.com/vw_spares_Ignitor-kit...e=4&crumbStartRow=81
Χταπόδι 1 1/2 ίντσες (δλδ 38mm)από CSP θες το 251 001 038SH
www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/sh...49a&pn=0&sort=0&all=

Εξωτερικό ψυγείο λαδιού καλό είναι να βάλεις ιδικά για το καλοκαίρι όπως επίσης και εξωτερικό φίλτρο λαδιού με τη διαδικασία full flow.

Aν αποφασίσεις να κάνεις αύξηση κυβισμού θα πρότεινα 1776cc. Θα χρειαστείς τα ίδια ανταλλακτικά εκτός από τα εμβολοχιτώνια όπου θα πρέπει να πάρεις 90.5mm
www.vwheritage.com/vw_spares_Barrel-pist...e=3&crumbStartRow=45
και οι 044 κεφαλές να είναι ανοιγμένες για τα 90.5 ( www.vwheritage.com/vw_spares_044-Special...e=3&crumbStartRow=43 )

Εφόσον θα βάλεις εκκεντροφόρο δεν χρειάζεσε κοκκοράκια 1.25. Μπορείς να τα βάλεις στο W-120 εκκεντροφόρο και θα κερδίσεις λίγο περισσότερη ροπή αλλά όχι ιπποδύναμη.

Με τα παραπάνω set-up οι κινητήρες θα μπορούν να στροφάρουν μέχρι τις 6000 στροφές και η μέγιστη ιπποδύναμη θα βγει κάπου στις 5500 στροφές.

Η διαφορά διπλών - μονών ελατηρίων βαλβίδων στις κεφαλές έχει να κάνει με τον εκκεντροφόρο που φοράμε, τις στροφές που θα πιάνει ο κινητήρας και το μέγεθος των βαλβίδων. Μέχρι τις 6000 στροφές είσαι ΟΚ με μονά ελατήρια ενισχυμένα.
Επιπλέον στα 1776cc καλό θα ήταν στις κεφαλές να γινόταν και porting για καλύτερη ροή.

Στις πολλαπλές όλες είναι round port εκτός και αν άλλως το γράφουν όπως για παράδειγμα στις wedge. Καλό θα είναι σε αυτές να γίνει ένα match porting με τις κεφαλές.

Με την εξάτμιση της CSP που ανέφερες μπορείς να έχεις θέρμανση κανονικά.

Επιπλέον άλλη επιλογή εξάτμισης είναι και αυτή
www.vwheritage.com/vw_spares_Vintage-Spe...htm?crumbStartPage=1

θα προτειμούσα όμως καλύτερα ένα τέτοιο χταπόδι
www.vwheritage.com/vw_spares_Side-Winder...htm?crumbStartPage=1
με ένα αντίστοιχο καζάνι το οποίο μπορεί να τροποποιηθεί και να βγαίνουν 2 μπουκες στις μαμά θέσεις
www.vwheritage.com/vw_spares_Side-Winder...htm?crumbStartPage=1

Για σασμάν καλό θα είναι να μείνεις στο 4.12 με 0.89 τετάρτη.
Η 0.82 τετάρτη είναι πολύ μακρυά.
Last edit: 5 Χρόνια 7 Μήνες πριν by powerbug.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 7 Μήνες πριν #19318 από Teo1303
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Ευχαριστω για τις πληροφοριες.Οτι παλι χρειαστω θα επικοινωνησω γιατι η δουλεια θα γινει στο τελος της φετινης χρονιας.

powerbug έγραψε: Χταπόδι 1 1/2 ίντσες (δλδ 38mm)από CSP θες το 251 001 038SH
www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/sh...49a&pn=0&sort=0&all=


Η 251 001 038SVH????Τι διαφορα εχει με την SH???? Heat risers????Τι ειναι αυτο??

powerbug έγραψε: Με τα παραπάνω set-up οι κινητήρες θα μπορούν να στροφάρουν μέχρι τις 6000 στροφές και η μέγιστη ιπποδύναμη θα βγει κάπου στις 5500 στροφές.

Ποσα hp τις 5500 στο περιπου με 1600???

powerbug έγραψε: Για σασμάν καλό θα είναι να μείνεις στο 4.12 με 0.89 τετάρτη.
Η 0.82 τετάρτη είναι πολύ μακρυά.

Δηλαδη μπορει και να μη τραβαει το αμαξι???Εγω προτιμαω οταν παω καπου σταθερα σε δρομο να μη στροφαρει και πολυ, τουλαχιστον θα εχει παραπανω τελικη το αμαξι αν θελω να τρεξω και λιγο

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 7 Μήνες πριν #19319 από powerbug
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Teo

Η διαφορά των δύο εξατμίσεων είναι ότι η 251 001 038SH έχει πρόβλεψει για πάπιες ενώ η 251 001 038SVH έχει τα heta risers που δεν είναι τίποτα άλλο παρά υποδοχές για να κουμπώσει η μαμά πολλαπλή με το μονό καρμπυρατέρ ώστε να δουλεύουν οι προθερμαντήρες αυτής.

Η ιπποδύναμη στη 1600 αν μάλιστα γίνει και κάποιο porting στην εισαγωγή τους μπορεί να φτάσει τα 90ΗΡ.

Με ένα τέτοιο κινητήρα και σασμάν με διαφορικό 4.12 και τετάρτη 0.82 θα έχεις πρόβλημα όπως προανέφερα στην τετάρτη την οποία δεν θα μπορεί να τη γεμίσει με τίποτα και επιπλέον θα είναι αρκετά νωχελικό με τετάρτη.

Το θέμα επιπλέον είναι η σχέση στη τετάρτη να είναι τέτοια ώστε να μπορεί ο κινητήρας να έχει τις απαιτούμενες στροφές ώστε να μπορεί να ψύχεται ικανοποιητικά στον έξω δρόμο.
Το να έχουμε λίγες στροφές και αρκετά χιλιόμετρα στη τετάρτη θα επιφέρει υπερθέρμανση στο κινητήρα.

Η καλύτερη λοιπόν λύση για ένα τέτοιο κινητήρα είναι ένα μαμά μεσαίο διαφορικό 4.12 με μαμά 0.89 τετάρτη.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 7 Μήνες πριν #19320 από Teo1303
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Ευχαριστω Θαναση τοτε μενω με το 0,89.Και κατι αλλο.Το fan μου που ειναι για 1600 θα ανταποκριθει στις υψηλοτερες στροφες ή πρεπει να παρω αλλο???Μην παθει ζημια και το alternator!!!!!Θα ξαναγραψω οποτε ερθει η ωρα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 7 Μήνες πριν #19324 από powerbug
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Για το fan, καλό θα είναι για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο να πάρεις κάτι τέτοιο

www.vwheritage.com/vw_spares_Cooling-Fan...e=2&crumbStartRow=39

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 7 Μήνες πριν #19344 από Teo1303
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Καλημερα Θαναση και κατι αλλο να ρωτησω.Για full flow τι διαδικασιες γινονται και πως???? Και 2ον βεντιλατερ και σωληνα ελαιου????Υπαρχει καπου σαν σετ????

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 7 Μήνες πριν - 5 Χρόνια 7 Μήνες πριν #19345 από caslor
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Αν και δεν ειμαι ο Θανασης... :P

Οι διαδικασιες για full flow ειναι οι εξεις..
Βγαζεις συγκεκριμενες ταπες αλουμινιου που εχει η κασα και στις δυο μεριες και ανοιγεις σπείρωμα ωστε να τοποθετησεις αλλες ταπες που να μπορουν να ξεβιδωνουν

Αυτο γινεται με ενα τρυπανι και κολαουζο με το καταλληλο σπειρωμα απο τις ταπες που θα εχεις..

Μπορεις να δεις εδω καποια πραγματα

aircooledvw.gr/portal/forum/%CE%9C%CE%97...ull-flow-1600cc.html


Το καλυτερο ειναι να ειναι απο αλουμινιο οι ταπες ωστε να εχουν την ιδια συστολη διαστολη με την κασα... εγω παντος χρησιμοποιησα απλες βιδες η ταπες που βρηκα απο το εμποριο απο σηδερο και τοσα χρονια δεν εχω καποιο θεμα .

Με το full flow εξασφαλιζεις οτι το λαδι σου θα ειναι οσο πιο καθαρο γινεται χαρις το εξωτερικο φιλτρο λαδιου και οτι μετα απο καθε ρεκτιφιε ξεβιδώνοντας τις ταπες και φυσοντας μεσα στις σωληνωσεις της κασας απομακρινεις ολα τα υπολειπόμενα ρινισματα και ετσι δεν θα κανεις ζημια στα νεα εξαρτηματα..


Εξωτερικο φιλτρο λαδιου μπορεις να βαλεις και χωρις να κανεις ολη αυτη την διαδικασια με τις ταπες... υπαρχει αντλια λαδιου - καπακι που το περνει επανω του...

en.hoffmann-speedster.com/bus/bus-t2/eng...with-filter?c=110239

(αλλα εχω ακουσει οτι ετσι ειναι κοντα στο τελικο της εξατμισης και ετσι ζεστενεται πιο γρηγορα το λαδι )



Στην δευτερη σου ερωτηση.. πιστευω εαν κοιταξεις σε καποιο online shop με ανταλλακτικα σκαραβαιου θα βρεις σιγουρα

en.hoffmann-speedster.com/bus/bus-t2/eng...-cooler-kit?c=110239


en.hoffmann-speedster.com/bus/bus-t3/eng...80x280x40mm?c=110239


www.vwheritage.com/vw_spares_Bugpack-Coo...e=2&crumbStartRow=29

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Last edit: 5 Χρόνια 7 Μήνες πριν by caslor.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 7 Μήνες πριν - 5 Χρόνια 7 Μήνες πριν #19347 από Teo1303
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Ευχαριστω πολυ για την απαντηση ας πει και ο Θανασης την γνωμη του και κατι αλλο να ρωτησω.
Ο Θανασης σε ενα αρθρο του μεγαλο περι μηχανολογιας(ειναι αυτο που εξηγει ολα τα κομματια μιας μηχανης που εχει και τον πινακα των διαφορων κυβισμων λεει καπου οτι στις 4000 στροφες μια μηχανη μπορει και να πιασει τα 90hp για μαμα 1600 μαλλον γιατι τωρα που γραφω δεν το θυμαμαι μαλλον για μαμα μοτερ με τον καταλληλο εκκεντροφορο κοκκορακια ισως 1,25) ρωταω τωρα μπορω να παρακαμψω το full flow η να πληρωσω κατι παραπανω για να το κανω???
Θελω να την βγαλω οσο γινεται φθηνοτερα αλλα να γινει κατι καλο.Δεν θα κανω πισω και για 200 ευρω ας ειναι και 500 τι να κανουμε τωρα αλλα να μη τσιγκουνευτω και το μετανοιωσω κιολας :unsure:
Last edit: 5 Χρόνια 7 Μήνες πριν by Teo1303.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 7 Μήνες πριν - 5 Χρόνια 7 Μήνες πριν #19348 από caslor
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Πρωτα ας κανουμε μια ερώτηση ..

Τι ειναι το full flow?
- Ειναι η διαδικασια που το λαδι της μηχανης περναει απο ενα εξωτερικο φιλτρο λαδιου (οπως σε ολλες τις νεες μηχανες) και μετα επιστρεφει πισω στην κασα οπου παει να λιπαίνει στροφαλο εκεντροφορο κτλ...

Εσυ θεωρεις σωστό να υπαρχει σε μια μηχανη ενα πιο συγχρονο συστημα φιλτραρισματος του λαδιου απο ξενα σωματιδια ??

Φανταζομαι η απαντηση που θα δωσεις θα σου πει εαν αξιζει η οχι να δωσεις λιγα χρηματα παραπανω σε εναν κινητηρα που ετσι και αλλιως εχεις σκοπο να επενδύσεις καποια χρηματα


οσο περισσοτερες οι στροφες τοσο και μεγαλυτερη η φθορα στον κινητηρα..

Το μαμα συστημα φιλτραρισματος ειναι μια χαρα για τον λογο που σχεδιαστηκε.. για νορμαλ χρηση του κινητηρα και να ειναι απλοικος.. Αλλα ακομα και σε εναν μαμα κινητηρα η προσθηκη ενος εξωτερικου φιλτρου καλο θα κανει.. κακο οχι..



Αλλωστε εαν θες να εχεις εξωτερικο ψυγειο λαδιου ειναι κατι που δεν μπορεις να αποφυγεις το να κανεις την κασα Full flow


Η βαση για το φιλτρο λαδιου.. το φιλτρο.. το καπακι για την αντλια λαδιου, οι ταπες με σπειρωμα για την κασα(ετοιμες αλουμινιου) οι σωληνες και οι μαστοι (γωνιες σωληνες) σαν κοστος δεν ξεπερνουν τα 100 ευρω χονδρικα... ισως και λιγο λιγοτερο εαν το ψαξεις

τωρα το μηχανουργειο δεν ξερω ποσο χρεωνει για να σου ανοιξει στην κασα τα σπειρωματα.. και να τοποθετησει τους μαστους.. εγω οπως σου ειπα το εκανα σπιτι μου με ενα απλο τρυπανι χεριου και μια σειρα απο κολαουζα (εργαλεια που ανοιγεις σπειρωματα)

Πιστευω παντος οτι πανω απο 50 ευρω δεν θα πρεπει να κοστιζει..

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Last edit: 5 Χρόνια 7 Μήνες πριν by caslor.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 7 Μήνες πριν #19350 από Teo1303
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Ενω αν τελικα προτιμησω αυτο της Bugpack απο το vwheritage θα γλιτωσω την διαδικασια αυτη??Δεν θελω να τρυπησουν και να γινει κατι λαθος.
Τελος παντων και κατι ακομα.Ειδα οτι οι τροχαλιες στροφαλου διαφερουν σε mm αλλο λεει 200mm αλλο λεει λιγοτερο αριθμιμενα που ειναι κλπ.Εγω θελω να ειναι αριθμιμενο γιατι παρατηρω οτι οταν δουλευει το μοτερ στο ρελντι η τροχαλια κουνιεται περιεργα.Μπορει απο τι βλεπω να ειναι στραβο κανενα μερος απο το χειλος του. Εκει που καθεται ο ιμαντας ειναι οκ κανενα προβλημα.Το εσωτερικο χειλος εκει που εχει τα σημαδια για την χρηση του πιστολιου για την ρυθμιση.Δεν θα το κρατησω θελεω να αλαξω και την τροχαλια.Ποια να παρω???

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 7 Μήνες πριν #19351 από caslor
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Η μονη λυση για να γλυτώσεις τα σπειρωματα (οι τρυπες υπαρχουν ετσι και αλλιώς στην κασα σου και ειναι ταπωμένες απλος με αλουμινενιες ταπες.. εαν προσεξεις την κασα σου θα τις δεις ) ειναι να βαλεις αυτο εδω :

en.hoffmann-speedster.com/bus/bus-t2/eng...with-filter?c=110239

αλλα δεν θα μπορεις να εχεις εξωτερικο ψυγειο λαδιου...


Της Bugpack θελει και αυτο να γινουν σπειρωματα σε συγεκριμενες ταπες

Ερωτηση...

Πως ειναι δυνατον να φοβασαι μην κανει λαθος το μηχανουργειο για κατι τοσο απλο που μπόρει να το κανει και καποιος σπιτι του και να το εμπιστευεσαι να σου κανει ρεκτιφιε στην κασα που ειναι πολυ μεγαλυτερης ζωτικης σημασιας διαδικασια..

Ενα μηχανουργειο που ξερει και εχει ασχοληθει με σκαραβαιους θα ξερει τι να κανει... (οταν λεμε μηχανουργειο δεν λεμε τον κιρ μητσο με το μηχανουργειο της γειτονιας... μιλαμε παντα για μηχανουργειο - ρεκτιφιε για μηχανες)


Η μαμα διαμετρος της τροχαλιας ειναι 170mm
συνήθως υπαρχουν πιο μικρες τροχαλιες γιατι ετσι υπαρχει κατα τα λεγομενα τους μια αυξηση της υποδυναμης κατα 10% οταν ειναι πιο μικρη η τροχαλια.. αλλα ετσι εχεις και λιγοτερες στροφες στο δυναμο-alternator ανεμιστηρα ψυξης σου που δεν ειναι καλο..

τις βαζουν συνιστούν σε κινητηρες που στροφαρουν απο 4500 +


Οποτε καλο ειναι να παρεις οποια αναφερει οτι ειναι σε stock μέγεθός

οι αριθμισεις επανω στην τροχαλια βοηθανε στο να χρονίζεις καλύτερα τον κινητήρα μετα κατα την συντηρηση ..

θελει να προσεξεις οταν την τοποθετησεις το TDC συμπίπτει με την αριθμιση της τροχαλιας... και σε ποιο σημειο - αριθμο δειχνει


TDC = Top Dead Center = το ανωτέρω σημείο που φτάνει το πιστόνι στον κυλινδρο μεσα.. η συμπίεση του μειγματος

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 7 Μήνες πριν - 5 Χρόνια 7 Μήνες πριν #19352 από powerbug
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Teo πολύ σωστά όλα αυτά που προανέφερε ο Αντώνης. Απλά θα διαφοροποιηθώ ελάχιστα λέγοντας τα εξής:

Το κιτ ψυγείου λαδιού της Bugpack που πουλά η VWHeritage είναι αυτό που χρειάζεσε μιας και τα περιλαμβάνει όλα.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Είναι εύκολο να τοποθετηθεί πάνω από το σασμάν στο αριστερό του μέρος και διαθέτει και βεντιλατέρ με βαλβίδα για να ψύχει το λάδι.

Οι αντικατάσταση στις τάπες που προανέφερε ο Αντώνης καλό είναι να γίνεται αν και δεν είναι απαραίτητο αν μετά το ρεκτιφιέ καθαριστεί καλά η κάσα και οι αγωγοί λαδιού αυτής.

Με το παραπάνω κιτ θα πρέπει μόνο να ταπώσεις την έξοδο της αντλίας προς τον κινητήρα

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



ώστε να μπορεί το λάδι να εξέλθει από το πλακάκι της αντλίας που είναι στο κιτ. Από εκεί δρομολογείς το λάδι προς το φίλτρο, στη συνέχεια στο ψυγείο και το επιστρέφεις στον αντάπτορα επιστροφής (μπλε εξάρτημα στη φωτο του κιτ) το οποίο μπαίνει στη θέση της εμπρόσθιας βαλβίδας ανακούφισης αντικαταστώντας αυτή.

Άλλως τρόπος είναι να πάρεις τη παρακάτω αντλία η οποία στο πλακάκι της έχεις είσοδο και έξοδο και να πάρεις τα υπόλοιπα εξαρτήματα ξεχωριστά

www.vwheritage.com/vw_spares_Oil-cooler-...e=2&crumbStartRow=29

www.vwheritage.com/vw_spares_Oil-pump-Ma...e=3&crumbStartRow=44

www.vwheritage.com/vw_spares_Thermo-swit...e=4&crumbStartRow=59

www.vwheritage.com/vw_spares_Oil-filter-...e=4&crumbStartRow=59

Καλό είναι να αποφασίσεις τι ακριβώς θες να κάνεις και από εκεί και πέρα μπορώ να σου κάνω μια λίστα με το τι ανταλλακτικά θα χρειαστείς και ποιες άλλες εργασίες πρέπει να κάνεις.

Το κινητήρα θα τον συναρμολογήσεις εσύ?
Last edit: 5 Χρόνια 7 Μήνες πριν by powerbug.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.279 δευτερόλεπτα
Timber by EMSIEN-3 LTD