t1 turbo με weber 32/36

Περισσότερα
5 Χρόνια 3 Μήνες πριν #19647 από antonis1303s
COM_KUNENA_MESSAGE_CREATED_NEW
καλησπέρα παίδες!

υπάρχει σκέψη για τούρμπισμα τ1 1600 με το υπάρχων καρμπυρατέρ, το οποίο είναι weber 32/36. τι μετατροπή χρειάζετε στο καρμυρατέρ προκειμένου να αντέχει στην πίεση του τούρμπο?

Στο παρακάτω site, υπάρχει έτοιμο καρμπυρατέρ για χρήση τούρμπο. λογικά θα είναι και αυτό σκαλισμένο για τούρμπο.

www.turbogemini.com/Blow%20Through%20Carby%20Kit.htm

έχω ακούσει και την λύση με καρμπυρατέρ από renault 5 turbo. επείδη όμως ύπαρχει ήδη το weber 32/36, και η λειτουργία του είναι πολύ ικανοποιητική σε σχέση με το μονό solex 34 pict, προτιμώ το weber.

αναμένω συμβουλές, προτάσεις και σκέψεις.. :)
ευχαριστώ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 3 Μήνες πριν #19648 από powerbug
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
To ίδιο το καρμπυρατερ δεν θα χρειαστεί μετατροπές πέρα από διαφορετικά ζιγκλέρ εφόσον μείνεις σε πίεση γύρω στο 0.4-0.5 bar.

Από εκεί και πάνω θα πρέπει να στεγανοποιηθεί ο άξονασ των πεταλούδων.

Θα χρειαστείς όμως τα παρελκόμενα που φαίνονται και στο site που παρέθεσες όπως ηλεκτρική αντλία βενζίνης, ρυθμιστή πίεσης και το καπέλο στο καρμπυρατέρ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 3 Μήνες πριν #19649 από antonis1303s
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
ευχαριστώ powerbug.
θέλω περίπου 100+ άλογα να βγάζει. οπότε η πίεση νομίζω θα πρέπει να είναι στο 1 bar περίπου?
το μοτέρ είναι 1600 stock εκτός του καρμπυρατέρ και την ηλεκτρονική ανάφλεξη. αντέχει τέτοια πίεση?
όσο για τον άξονα των πεταλούδων, στεγανοποιήτε ο ίδιος η μπαίνει άλλος?
υπάρχει καποιος που τα κάνει αυτα η το κάνω μονος μου DIY?
επίσης χρειάζετε επιστροφή βενζίνης στο ρεζερβουαρ?(λόγω της ηλεκτρικής αντλίας)
sorry αλλά έχω πολλές απορίες στο θέμα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 2 Μήνες πριν #19650 από powerbug
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Aντώνη τα 100ΗΡ μπορείς να τα πάρεις εύκολα με πίεση γύρω στο 0.6 bar.
Tα πιστόνια τα μαμά είναι ΟΚ για μέχρι 1 bar αλλά αν ανεβάσεις την πίεση τόσο θα χρειαστεί να ψύξης και τον εισερχόμενο αέρα το οποίο σημαίνει intercooler ή ψεκασμό νερού.

Για τη στεγανοποίηση του άξονα θα χρειαστεί να λύσης το καρμπυρατέρ εσύ ή κάποιος που να ξέρει και στη συνέχεια να το πας σε τορναδόρο ώστε να σου δημιουργήσει ένα κυκλικό λούκι σε κάθε πλευρά του άξονα ώστε να τοποθετηθεί εκεί κυκλικό τσιμουχάκι και στη συνέχεια να ξαναμονταριστεί.

Θα χρειαστείς επιστροφή βενζίνης από το ρυθμιστή προς το ρεζερβουάρ.

Για turbo θα πρέπει να βρεις να βάλεις ένα Garrett δυομισάρη ή κάποιο αντίστοιχο και οποσδήποτε να φτιάξεις κάποιο χταπόδι για να το στηρίξεις.

Γενικά ρίξε και μια ματιά εδώ σε προηγούμενα post
aircooledvw.gr/portal/forum3/ΜΗΧΑΝΕΣ-ΚΙΝ...imitstart=0&start=15

aircooledvw.gr/portal/forum3/ΜΗΧΑΝΕΣ-ΚΙΝ...turbo-1600.html#6815

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 2 Μήνες πριν #19652 από antonis1303s
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
ευχαριστώ θερμως για την ενημέρωση powerbug.


απορία: μπορεί η πίεση του turbo να αλλάζει άμεσα?
από οτι έχω ακουσει, σε σύγχρονα αυτοκίνητα, μπορείς με boost controler, να αλλάξεις την πίεση(χαμηλή και υψηλή). αυτά όμως είναι injection.
μπορεί αυτό να γίνει και σε καρμπυρατέρ?

Υ/Γ: κοίταξα τα παραπάνω post.
από οτι καταλαβαίνω είσαι και εμπειρικός γνώστης(εκτός από θεωρητικός).να αρχίσω να πιστεύω ότι θα είναι σχετικά οικονομικότερος στο καύσιμο, σε σχέση με ένα μοτέρ 1.8 με 2 διπλά καρμπυρατέρ?(νορμάλ οδήγηση)

παραθέτω και ένα σχετικο βίντεο προς τέρψην.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 2 Μήνες πριν #19654 από powerbug
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Μπορείς να τοποθετήσεις boost controler και σε τουρμπίσιο με καρμπυρατέρ το πρόβλημα που θα συναντήσεις είναι απλά ότι αν μεταβάλεις τη πίεση αρκετά (πάνω από 0.3 bar)θα χρειάζεται να αλλάζεις τα ζιγκλέρ ώστε να μη στεγνώνει ο κινητήρας.

Από πλευράς κατανάλωσης σε έξω δρόμο θα είναι τα ίδια. Στη πόλη θα καις λιγότερα μιας και θα είσαι εκτός λειτουργίας turbo τις περισσότερες φορές.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.219 δευτερόλεπτα
Timber by EMSIEN-3 LTD