??? t1 ?? t4

  • makrelis
  • Συντάκτης θέματος
  • Επισκέπτης
  • Επισκέπτης
12 Χρόνια 2 Μήνες πριν #5301 από makrelis
Απαντήθηκε από makrelis στο θέμα ??: ??? t1 ?? t4
Την  τ4 θα πρέπει να την κάνω  full flow για να βάλω εξωτερικό ψυγείο λαδιού ?
Ευχαριστώ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 2 Μήνες πριν #5302 από caslor
Απαντήθηκε από caslor στο θέμα ??: ??? t1 ?? t4

Την  τ4 θα πρέπει να την κάνω  full flow για να βάλω εξωτερικό ψυγείο λαδιού ?
Ευχαριστώ


oi t4 einai apo to ergostasio kataskevasmenes san full flow  (afou anaferame oti exoun filtro ladiou san tous sigxronous kinitires)

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • makrelis
  • Συντάκτης θέματος
  • Επισκέπτης
  • Επισκέπτης
12 Χρόνια 1 Μήνας πριν #5621 από makrelis
Απαντήθηκε από makrelis στο θέμα ??: ??? t1 ?? t4
exei kanei kapoios analogi metatropi se skaravaio na voithisei giati exo parei to moter k tha arxiso tin metatropi.
exo kolisi ligo sto thema tis eksatmisis.mporo na xrisimopoiiso tis papies t4 k na ftiakso xeiropoiito teliko?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 1 Μήνας πριν #5623 από powerbug2
Απαντήθηκε από powerbug2 στο θέμα ??: ??? t1 ?? t4
Φίλε makrelis

Θα ξεκινήσω απαντώντας ανάποδα στη σειρά των ερωτήσεων που έχεις κάνει.

Μπορείς να βάλεις τα καρμπυρατερ της Τ4 σε Τ1 κινητήρα. θα χρειαστείς όμως ανάλογες πολλαπλές. Ταιριάζουν οι πολλαπλές από KADRON όπως αυτές

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



και μπορείς να τις βρεις εδώ www.vwheritage.com/ssp/Engine-Parts/Inle...fold/?templateID=ssp

Τώρα για να βάλεις την Τ4 σε σκαραβαίο θα πρέπει:

1) Να αλλάξεις το σύστημα ψύξης (Οι επιλογές είναι αυτές που παρέθεσε ο φίλος caslor με τη πιο φθηνή αυτή της CSP

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



όπου θα χρησιμοποιήσεις το δικό σου doghouse της Τ1

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



2) Να μεταφέρεις το ψυγείο λαδιού στη θέση της Τ1 αφού το αφαιρέσεις από τη θέση που το έχει η Τ4 και προσθέσεις το ακόλουθο εξάρτημα ώστε να έχεις παροχή και επιστροφή λαδιού

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



το οποίο και αυτό μπορείς να το βρεις εδώ www.vwheritage.com/ssp/Engine-Parts/Oil-Coolers/?templateID=ssp

3) Να αγοράσεις μια τροχαλία στροφάλου σαν και αυτή

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



την οποία μπορείς να την βρεις στην CSP στα pulleys, ή να φτιάξεις σε τόρνο ανάλογη, ή να τροποποιήσεις της Τ1 μιας και η τροχαλία της Τ4 πιάνει με 3 βίδες πάνω στο στρόφαλο αντί για ένα κεντρικό παξιμάδι που έχει η Τ1.

4)  Να αγοράσεις ανάλογη παλλάντζα για τα καρμπυρατέρ. Πάλι και εδώ μπορείς να χρησιμοποιήσεις την ανάλογη από KADRON (από CSP εκεί που λέει bellcrank linkage) με μικρές τροποποιήσεις

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



5)  Nα αλλάξεις την εξάτμιση της Τ4. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις τις πάπιες της Τ4 με φτιαχτό καζανάκι στο πλάι μιας και οι πάπιες της Τ4 είναι αρκετά μεγάλες και δεν δίνουν χώρο να τοποθετηθεί καζανάκι στη κανονική θέση ή να αγοράσεις το ακόλουθο σύστημα (πάλι από την CSP εκεί που λέει exhaust/heating/exhaust system-modified/Bus 17-2000ccm) ως τη πιο φθηνή λύση

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Όλες αυτές οι αλλαγές σίγουρα κοστίζουν αρκετά σε σχέση με το ώφελος σε ιπποδύναμη που θα κερδίσεις (αν ο κινητήρας σου είναι 1800 τότε βγάζει 68ΗΡ και αν είναι 2λιτρος τότε βγάζει 70ΗΡ)

Βέβαια αυτός ο κινητήρας μπορεί εύκολα να πάει στα 120ΗΡ αν τον ανοίξεις και αντικαταστήσεις τον εκκεντροφόρο και χρησιμοποιήσεις και διπλά.

Το μεγαλύτερό του πλεονέκτημα είναι η αντοχή του σε σχέση με τον Τ1.

Ελπίζω να βοήθησα.

1303/73 T-1 2332cc,&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; 1303/74 T-4 2800cc<br />

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 1 Μήνας πριν #5628 από powerbug2
Απαντήθηκε από powerbug2 στο θέμα ??: ??? t1 ?? t4
Ξέχασα επίσης να αναφέρω ότι θα χρειαστείς βολάν Τ4 210mm ή 215mm (μπαίνει στο σαζμάν του σκαραβαίου αλλά θέλει λίγο φάγωμα η χελώνα του σαζμάν) και θα πρέπει να τοποθετήσεις στον αφαλό του βολάν ένα ρουλεμανάκι σαν αυτό

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



το οποίο μπορείς να το βρεις στον www.hoffmann-speedster.com με κωδικό 10 0123

είναι παρόμοιο με αυτό που έχει το παξιμάδι του βολάν της Τ1.

Αυτό πρέπει να γίνει γιατί το σαζμάν του φορτηγού από το οποίο προφανός προέρχεται ο κινητήρας έχει μακρύτερο άξονα που μπαίνει στο στρόφαλο απότι το σαζμάν της Τ1 με αποτέλεσμα αν βαλεις το κινητήρα έτσι χωρίς αυτή τη τροποποίηση ο άξονας του σαζμάν ίσα - ίσα θα μπαίνει στο στρόφαλο με αποτέλεσμα να σου δημιουργήσει προβλήματα στη πορεία του χρόνου λόγω μη καλής στήριξης.

Ένας παρόμοιος κινητήρας πάνω σε βαίο είναι αυτός

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Πιθανόν να παραξενευτείς με όσα έγραψα παραπάνω για την εξάτμιση ενώ εδώ βλέπεις κανονικό καζανάκι. Δεν αναφέρθηκα σε αυτή την επιλογή λόγω κόστους. Για να βάλεις τέτοιο καζανάκι το οποίο παρεπιπτόντος στοιχίζει στη CSP 679€ και 619€ στον Remmele θα χρειαστείς και πιο κοντές πάπιες με ανάλογο κόστος 500€.

1303/73 T-1 2332cc,&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; 1303/74 T-4 2800cc<br />

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": paganis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • makrelis
  • Συντάκτης θέματος
  • Επισκέπτης
  • Επισκέπτης
12 Χρόνια 1 Μήνας πριν #5633 από makrelis
Απαντήθηκε από makrelis στο θέμα ??: ??? t1 ?? t4
Ευχαριστώ  Θανάση  για τις πληροφορίες είσαι κορυφή !!!!
Θα το ανοίξω για να κάνω επισκευή,  να σου πω  έλεγα για ένα εκκεντροφόρο τι όμως ?
Και για τροφοδοσία πήρα κάτι 36 από άλφα και όσο αναφορά την ψύξει θα βάλω το  doghouse της Τ1.
Θα ενημερώνω με φωτογραφίες μόλις αρχίσουν οι εργασίες. 

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 1 Μήνας πριν #5634 από ace_bug1
Απαντήθηκε από ace_bug1 στο θέμα ??: ??? t1 ?? t4
Αν χρησημοποιηθουν οι παπιες της τ4 ταιριαζουν οι χαρτοσωληνες με το doghouse για να δουλευει το καλοριφερ?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 1 Μήνας πριν #5635 από powerbug2
Απαντήθηκε από powerbug2 στο θέμα ??: ??? t1 ?? t4
Φίλε makrelis χαίρομε για την απόφασή σου.

Λοιπόν αφού θα τον ανοίξεις για επισκευή θα σου πρότεινα αν χρειαστεί να αντικαταστήσεις τα εμβολοχιτώνια με καινούργια να μην βάλεις πάλι τα μαμά 94mm αλλά 96mm και να γίνει ο κινητήρας 2056cc. Η διαφορά σε τιμή και κυβικά δεν είναι μεγάλη αλλά έχει διαφορά στην τελική απόδοση μιας και θα μπορέσεις να αυξήσεις ανάλογα τη συμπίεση πράγμα που θα πρέπει να γίνει λόγω του εκκεντροφόρου που θες να αλλάξεις.

Μπορείς να τα προμηθευτείς τα 96mm εμβολοχιτώνια από εδώ www.vwheritage.com/ssp/Engine-Parts/Type...arts/?templateID=ssp

Για εκκεντροφόρο μπορείς να βάλεις κάτι σε 290 μοίρες. Θα πρότεινα να βάλεις από εδώ www.statesidetuning.co.uk/partstype4/camshafts.htm

αυτόν που λέει SCHRICK PROFILE CAMSHAFT ή των H 286 x 485" της EURORACE CAMSHAFTS

Με αυτούς τους εκκεντροφόρους θα χρειαστείς επίσεις να αλλάξεις τα κοντά ωστήρια με ενισχυμένα. Επέλεξε από το παραπάνω site τα Jonson cam lifter εκεί που λέει CAMSHAFT FOLLOWER.

Επίσης θα χρειαστείς και ένα σετ βέργες ωστηρίων cromoly. Μπορείς να βρεις εδώ www.vwheritage.com/ssp/Engine-Parts/Valvetrain/?templateID=ssp εκεί που λέει Pushrods C/moly Manton, set 8 11.60" OAL / 3/8" diameter [AC1094053-14].

Θα τις χρειαστείς για να φτιάξεις καλή γεωμετρία στις πιανόλες (για το τι είναι καλή γεωμετρία κοίτα και διάβασε εδώ aircooledvw.gr/smf_forum/index.php?topic=138.0

Με τους παραπάνω εκκεντροφόρους και συμπίεση 8.5:1 μπορείς να βγάλεις 120-130ΗΡ από 70ΗΡ που είναι τώρα η μαμά 2λιτρη.

Θα σου πρότεινα επίσης να βάλεις και μια αντλία λαδιού μεγαλύτερη την οποία μπορείς και αυτή να την βρεις εδώ www.vwheritage.com/ssp/Engine-Parts/Type...arts/?templateID=ssp ώστε να έχεις τη δυνατότητα όποτε θες να βγάλεις και εξωτερικό ψυγείο λαδιού.

Αυτά τα ολίγα.  ;) ;)

1303/73 T-1 2332cc,&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; 1303/74 T-4 2800cc<br />

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 1 Μήνας πριν #5636 από powerbug2
Απαντήθηκε από powerbug2 στο θέμα ??: ??? t1 ?? t4
Φίλε ace bug

Aν χρησιμοποιηθούν οι πάπιες της Τ4 του φορτηγού χρειάζονται μια μικρή τροποποίηση για να μπορέσει να συνδεθεί ο χαρτοσωλήνας για θέρμανση. Θα πρέπει να κλειστή το σημείο με το κόκκινο βέλος στη φωτό και να υπερυψωθεί το σημείο με το μπλε βέλος.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Η επόμενη λύση είναι έτοιμες πάπιες πιο κοντές ώστε να μην δημιουργούν και πρόβλημα οι οποίες έχουν όλες τις απαραίτητες μετατροπές.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


1303/73 T-1 2332cc,&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; 1303/74 T-4 2800cc<br />

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • makrelis
  • Συντάκτης θέματος
  • Επισκέπτης
  • Επισκέπτης
12 Χρόνια 1 Μήνας πριν #5697 από makrelis
Απαντήθηκε από makrelis στο θέμα ??: ??? t1 ?? t4
Θανάση ευχαριστώ  πολύτιμες πληροφορίες ! ;)
Και οι ερωτήσεις  συνεχίζονται
Αν πάρω εκκεντροφόρο από  csp με  αυτόν  κωδικό  Camshaft WEB-CAM Type-4 290°
109 015 4290 η Camshaft PAUTER Type-4 290°
109 015 4290P αλλάζει κάτι ?
Και όσο αναφορά  ωστήρια αν τα πάρω csp ποια να πάρω
: 109 309 022HD  η τα 109 309 021HD
Ευχαριστώ  :)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 1 Μήνας πριν #5703 από powerbug2
Απαντήθηκε από powerbug2 στο θέμα ??: ??? t1 ?? t4
Φίλε makrelis

Και οι 2 εκκεντροφόροι που ανέφερες είναι ΟΚ. Θα σου πρότεινα να πάρεις αυτόν της WEB-CAM (109 015 4290) με τα αντίστοιχα μηχανικά ωστήρια της ίδιας εταιρείας (109 309 021HD)

Κανένας από τους 2 αυτούς εκκεντροφόρους δεν είναι φτιαγμένος για υδραυλικά ωστήρια που είναι τα 109 309 022HD.

Με αυτό τον εκκεντροφόρο και τα ωστήρια θα στροφάρεις άνετα μέχρι τις 6000 στροφές.

Αν και τα μαμά ελατήρια στις βαλβίδες των κεφαλών θα κάνουν τη δουλειά τους μέχρι τις 5500 στροφές καλό θα ήταν να έβαζες ένα σετ ενισχυμένα μονά (αν θες να ανεβάζεις μέχρι τις 6000 στροφές) σαν αυτά με κωδικό 109 623 010.

Ο κινητήρας που έχεις τι είναι 1800 ή 2000cc? Μπορείς να το διαπυστώσεις αν τον έχεις λύση από το μέγεθος των πιστονιών (οι 2λιτροι φορούσαν 94mm) ή αν δεν τον έχεις λύση από το νούμερο του κινητήρα σε συνδιασμό με τη λίστα κωδικών που σου ανέφερε σε προηγούμενο post o φίλος caslor.




1303/73 T-1 2332cc,&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; 1303/74 T-4 2800cc<br />

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • makrelis
  • Συντάκτης θέματος
  • Επισκέπτης
  • Επισκέπτης
12 Χρόνια 1 Μήνας πριν #5709 από makrelis
Απαντήθηκε από makrelis στο θέμα ??: ??? t1 ?? t4
Ευχαριστώ και πάλι !!!!!! ;)
Το μοτέρ δεν το άνοιξα ακόμη αλλά ο κωδικός του είναι CJ και μάλλον είναι 2000cc .
Υπήρχαν μοτέρ με υδραυλικές βαλβίδες ? ???

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 1 Μήνας πριν #5710 από powerbug2
Απαντήθηκε από powerbug2 στο θέμα ??: ??? t1 ?? t4
Ο κωδικός CJ δείχνει κινητήρα 2000cc μοντέλο 75-78.

Ναι υπήρχαν κινητήρες με υδραυλικά ωστήρια (δεν χρειαζόντουσαν ρύθμιση οι βαλβίδες) στα μοντέλα από το 80 και μετά.

1303/73 T-1 2332cc,&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; 1303/74 T-4 2800cc<br />

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 1 Μήνας πριν #5770 από ace_bug1
Απαντήθηκε από ace_bug1 στο θέμα ??: ??? t1 ?? t4
Μπηκα κ γω στο παιχνιδι μαζι με το  makreli κ πηρα κ γω ενα Τ4.σημερα βγαλαμε τα βολαν κ τα μετρησαμε με τα μαμα του βαιου χωρις να εντοπισουμε καποια μεγαλη διαφορα μεταξυ τους.Η διαμετρος παραδειγμα ειναι ιδια.Ηδιαφορα ειναι στο δισκο-πλατο που μετραει 228mm σε σχεση με τα 200 του βαιου.Ο μαστορας πιστευει οπως μας ειπε οτι μπαινει μεσα στο σασμαν του σκαραβαιου.Θα θελαμε αν ειναι ευκολο να μας εξηγησετε τις διαφορες των 2 βολαν κ το λογο που θα χρειαστει αλλαγη σε 215.Θα ηθελα να αναφερω επισης οτι η μια τ4 μηχανη ηταν φορεμενη σε ενα buggy με το sasman swing axle το οποιο ηταν βεβαια φαγωμενο εσωτερικα.Επισης ενα μεγαλο ευχαριστω για τιν βοηθεια κ την υπομονη σας.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 1 Μήνας πριν #5773 από powerbug2
Απαντήθηκε από powerbug2 στο θέμα ??: ??? t1 ?? t4
Η διαφορά του 228mm βολάν δεν είναι μόνο στο πλατό και το δίσκο αλλά και στην εξωτερική περίμετρο. Υπό φυσιολογικές συνθήκες δεν χωράει  να κουμπώσει σε σαζμάν σκαραβαίου. Μπορεί να χωρέσει αλλά θα πρέπει να φαγωθεί εσωτερικά το σαζμάν τόσο που θα το καταστήσει πολύ αδύναμο με αποτέλεσμα να εγκυμωνεί κινδύνους να κάνει ρωγμές στα σημεία που θα φαγωθεί.

Καλύτερα να βρείτε ένα βολάν 215. Και αυτά φορτηγάκια τα φορούσαν. Μια βόλτα στους παλιατζήδες και σίγουρα θα βρείτε.

ΠΡΟΣΟΧΗ τα βολάν της Τ4 δεν είναι σφυρήλατα σαν του βαίου με αποτέλεσμα αν τορνιριστούν για ελάφρωμα ή για να χωρέσουν στο σαζμάν του βαίου υπάρχει μεγάλη περίπτωση να σπάσουν. (Υπάρχει περίπτωση αυτό να έχει γίνει και στο βολάν της Τ4 που φορούσε το buggy).

Μεταξύ των βολάν των Τ4 δεν υπάρχουν άλλες αλλαγές εκτός από το μέγεθος. Αυτό που θα χρειαστεί όπως ανέφερα και πιο πριν είναι να τοποθετηθεί το αντίστοιχο ρουλεμαν στον αφαλό του βολάν

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Το βολάν της Τ4 δεν έχει κανονικά τέτοιο ρουλεμάν επάνω του

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


1303/73 T-1 2332cc,&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; 1303/74 T-4 2800cc<br />

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.136 δευτερόλεπτα
Timber by EMSIEN-3 LTD