??? t1 ?? t4

Περισσότερα
11 Χρόνια 8 Μήνες πριν #8556 από E_Bug
Απαντήθηκε από E_Bug στο θέμα ??: ??? t1 ?? t4
Pisteuw oti ftiaxvete.  Gyrw apo to mpouzovio 8a koln8ei kai 8a episkeuastei to speirwma av xalasei me tnv kolnsn kai gyrw apo ta lifters 8a xreiastei pali rektifie gia va va leiavei pali tnv epifaveia apo ta lifters apo tnv paramorfosn apo tis koliseis.  ( oi rwgmes prepei va triftouv mexri va e3afavistouv kai meta gemizei me kolisn to yliko pou exeis tripsei)
Bebaia auto pou paizei rolo eivai to kostos. Koita3e stn Remtec exw dei rebuild T4 moter me 1400lires. + e3oda apostolns.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 8 Μήνες πριν #8571 από powerbug2
Απαντήθηκε από powerbug2 στο θέμα ??: ??? t1 ?? t4
Sorry αλλά θα σου έλεγα να μην τη χρησιμοποιήσεις. Το ότι έχει κάνει ρωγμές σε αυτά τα σημεία και ειδικά στον αγωγό λαδιού σημαίνει ότι ο κινητήρας αυτός ζεστενόταν υπερβολικά πράγμα που σίγουρα έχει επιρεάσει όλη τη κάσα σε πολλά και διάφορα άλλα σημεία (στρεβλώσεις)τα οποία δεν μπορείς να τα δεις τώρα με το μάτι.

Πήγαινέ την πίσω από εκεί που την πείρες και πάρε άλλη αν έχει. πριν την πάρεις όμως καλού κακού κάνετης έναν έλεγχο.

1303/73 T-1 2332cc,&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; 1303/74 T-4 2800cc<br />

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 8 Μήνες πριν #8574 από E_Bug
Απαντήθηκε από E_Bug στο θέμα ??: ??? t1 ?? t4
Ama mboreis va pareis ta lefta sou parta kai bres alln kasa. Sigoura mia pou dev eivai ragismevn eivai kalutern apo mia pou eivai  :D.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 7 Μήνες πριν #9437 από mfgvwbeetle1
Απαντήθηκε από mfgvwbeetle1 στο θέμα ??: ??? t1 ?? t4
πριν ξεκινησω την ανακατασκευη του σκαθαριου, του εβαλα μια τ4. μπορω να πω οτι το αυτοκινητο πηγαινε πολυ καλα. ο κινητηρας δουλευε πολυ ωραια. ειχα βαλει και το δικο του το σασμαν, οπου το εχω ακομα. ηταν 'ησυχο' και γενικα ειχες μια πολυ καλη τελικη χωρις ζορισματα. απο την αλλη ομως οι 'παπιες' δεν χωρανε απο κατω. πρεπει να κοψεις λιγο το σασι, η να τις αφαιρεσεις τελειως και να φτιαξεις δικο σου χταποδι. ασε που ουτε η εξατμιση δεν εκανε γιατι ηταν πολυ μακρια. εννοειται φυσικα οτι ο κινητηρας με το υπαρχων συστημα ψυξης δεν εμπαινε. αν θες να την βαλεις οπως ειναι, πρεπει να κοψεις την ουρα, πραγμα ασχημο (οπως εκανα εγω). τωρα, ενας τροπος για συστημα ψυξης, μετα απο πολυ ψαξιμο, ειναι να κανεις την πατεντα μονος σου. δηλαδη να βρεις ανεμηστηρα απο παλιο magirus φορτηγο που φοραγε αεροψυκτο κινητηρα. να ζητησεις τον μικρο ανεμηστηρα, γιατι υπαρχει και ο μεγαλος που ειναι τεραστιος. πρεπει να φτιαξεις καλουπι, και να δεις που θα βαλεις το δυναμο, ο ανεμιστηρας πρεπει να μπει λοξα, και οχι ορθιος γιατι δεν κλεινει η πορτα. οποτε θα χρειαστεις μικρα ραουλα για να γυρισεις τον ιμαντα απο τροχαλια στροφαλου, ανεμηστηρας, δυναμο. αυτα. βεβαια αυτα τα κανεις αν θες να ασχοληθεις μονος σου, και θες να φτιαξεις κατι διαφορετικο, μιας και το κοστος μεχρι στιγμης εχει ερθει στα 100 ευρω.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #14126 από mormol
Απαντήθηκε από mormol στο θέμα ??: ??? t1 ?? t4

Ξέχασα επίσης να αναφέρω ότι θα χρειαστείς βολάν Τ4 210mm ή 215mm (μπαίνει στο σαζμάν του σκαραβαίου αλλά θέλει λίγο φάγωμα η χελώνα του σαζμάν) και θα πρέπει να τοποθετήσεις στον αφαλό του βολάν ένα ρουλεμανάκι σαν αυτό

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



το οποίο μπορείς να το βρεις στον www.hoffmann-speedster.com με κωδικό 10 0123

είναι παρόμοιο με αυτό που έχει το παξιμάδι του βολάν της Τ1.



Αυτό ισχύει και για την περίπτωση που υπάρχει κιβώτιο 901/2 ?

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 10 Μήνες πριν #14129 από powerbug2
Απαντήθηκε από powerbug2 στο θέμα ??: ??? t1 ?? t4
Για τον Τ4 κινητήρα με σαζμάν porsche 901/2 ναι.

1303/73 T-1 2332cc,&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; 1303/74 T-4 2800cc<br />

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 9 Μήνες πριν #18357 από sv2qqn
Απαντήθηκε από sv2qqn στο θέμα Απ: ??: ??? t1 ?? t4
τελικα τα παιδια δε μας ενημερωσαν για το πως εξελιχθηκε το type 4 project.
υπαρχει καποιος αλλος στη παρεα που να ασχοληθηκε με type 4?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 9 Μήνες πριν #18358 από powerbug
Απαντήθηκε από powerbug στο θέμα Απ: ??: ??? t1 ?? t4
Νομίζω ότι οι προαναφερόμενοι δεν συνέχισαν με τις Τ4.

Τι ακριβώς θες να μάθεις για τις Τ4?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 9 Μήνες πριν #18361 από sv2qqn
Απαντήθηκε από sv2qqn στο θέμα Απ: ??: ??? t1 ?? t4

powerbug έγραψε: Νομίζω ότι οι προαναφερόμενοι δεν συνέχισαν με τις Τ4.

Τι ακριβώς θες να μάθεις για τις Τ4?


τη δεδομενη χρονικη στιγμη δε ψαχνω να μαθω κατι συγκεκριμενο.
Προκειται για ενα μοτερ το οποιο το θαυμαζω και χαιρομαι με αυτους που το χρησιμοποιουν και το απολαμβανουν. Ετσι παντα ευρισκα ενδιαφερον στην οποια συζητηση αφορα το type4.
Αν λοιπον υπαρχουν μελη που εχουν type 4 ας φανερωθουν κι ας μιλησουν γι αυτο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.113 δευτερόλεπτα
Timber by EMSIEN-3 LTD