Suby Bug

Περισσότερα
8 Χρόνια 7 Μήνες πριν #17167 από michael_vw
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
με αυτα τα μοτερ ισχυει αυτο που λεει ο λαος , πρεπει να εχεις θειο στην κορωνη ... θα σου προτεινα , αν θες , να δωσεις τα καπακια να στα τριψουν σε ρεκτιφιε καθως γινεται καλυτερη δουλεια , στην ουσια φρεζαρεται η εδρα του καπακιου ενω η εδρα της βαλβιδας περνιεται με μια ειδικη πετρα , το μονο που χρειαζεται προσοχη κ γνωριζουν οι ειδικοι ειναι οτι οσο κατεβουν οι εδρες αλλο τοσο θα κατεβει κ το ανω ακρο της βαλβιδας για να στεγανοποιει απολυτα οπως επισης αν κατεβει υπερβολικα τοτε θα χτυπαει η βαλβιδα καθως θα μεγαλωσει η ανοχη βαλβιδας-καπελοτου , καλη συνεχεια

**** vw k ksero psomi :) ****

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 7 Μήνες πριν #17168 από E_Bug
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Καλημέρα :)

Λόγο του επαγγέλματος μου δεν θα επετρεπα ποτε στον εαυτο μου. Καλα τα ρεκτιφιε και εχουν απειρη πειρα αλλα αλλο το δικο σου χερι αμα το εχεις.
Οι εδρες μου δεν χρειαζονταν κοψιμο ευτιχως ουτε αντικατασταση απλα ηθελαν παντρεμα με τριψιμο με τις καινουργιες βαλβιδες.
Φαντασου ακομα και τους οδηγους τους περασα με τις οδηγιες του εργοστασιακου manual. :)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 7 Μήνες πριν #17172 από caslor
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW

E_Bug έγραψε: Καλημέρα :)

Φαντασου ακομα και τους οδηγους τους περασα με τις οδηγιες του εργοστασιακου manual. :)


Ωραιος !! ετσι... ολα στο χερι :)

Ανεβασε ομως και καμια φωτο να δουμε... ειμαστε μπανιστιριτζιδες λιγο.. μας αρεσει το ματι :P

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 6 Μήνες πριν - 7 Χρόνια 6 Μήνες πριν #18845 από E_Bug
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Στο τέλος πάντα κερδίζει η δύναμη του καλου. (βλεπε Πολεμο των αστρων :P )
Μου πήρε καιρό να το καταλάβω ότι δεν γινόταν να πάρω τη ψυχή του σκαραβαίου μου και να του κάνω μεταμόσχευση Ιαπωνικής καρδιάς...

Κάθε φορά που τον πλησίαζα με την αερόσεγα και τα ποτηροτρύπανα για να του βάλω το ψυγείο απο Land Cruiser κάτι με σταμάταγε..

Την μεγάλη τετάρτη είδα αγγελία στο car.gr , καινούργιο μοτέρ 1500cc από αμερική στο κουτί:woohoo: του και είπα να του ρίξω μια ματιά. Τελικά η αγγελία ήταν πραγματική και το μοτέρ ήταν στην κούτα του όπως ακριβώς το είχαν παραγγειλει πριν απο 20 χρονια απο αμερική.. :blink: :woohoo:

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Χωρις δευτερη κουβέντα και παζαρια το αγορασα, το έριξα στο πορτ παγκαζ και το εστησα στο stand :)

Θα ακολουθησει αγγελία για το EA82 που εφτιαχνα τοσο καιρό..
Last edit: 7 Χρόνια 6 Μήνες πριν by E_Bug.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 6 Μήνες πριν #18846 από REDBUG
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Ευτυχώς που είδες την αγγελία και σώθηκε ο σκαρούλης χαχαχα, καλορίζικη η νέα μηχανή , δεν πιστεύω να την ανοίξεις και αυτή χαχαχαχα , άντε γιατί ο Νίκος στο ford περνάει καλώδια μπορείς να τον προλάβεις (θέλω να δω ποιος θα πατήσει πρώτος δρόμο).

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 6 Μήνες πριν #18847 από caslor
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW

E_Bug έγραψε: και το μοτέρ ήταν στην κούτα του όπως ακριβώς το είχαν παραγγειλει πριν απο 20 χρονια απο αμερική..



REDBUG έγραψε: δεν πιστεύω να την ανοίξεις και αυτή χαχαχαχα ,



Ίσως και να έπρεπε να ανοιχτεί η μηχανή :(

20 χρόνια να είναι αποθηκευμένη είναι αρκετός καιρός και χωρίς να γίνεται περιστροφή ανα κάποιο χρονικό διάστημα

Οπότε μπορεί να έχεις πατημένα ελατήρια στις βαλβίδες που είναι εκκεντροφόρος

διαβρώσεις στα χιτώνια των πιστονιών και διαβρώσεις στα μέταλλα του στροφάλου...

Όλα παίζουν ρόλο με τις συνθήκες αποθήκευσης και κατασκευής - συναρμολόγησης

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 6 Μήνες πριν #18848 από E_Bug
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Και βέβαια θα ανοιχτεί το μοτερ.
Ηταν με την πλαστικη σακουλα τυλιγμένο.. γυρνάει το μοτέρ αλλά πρέπει να το ανοίξω..

θέλει τρύπημα ο στροφαλος για 4 dowels ακομα και ψάχνω για καπάκια dual port και 85.5 εμβολοχιτώνια .
Η Mahle έχει βγάλει forged 85.5???

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 6 Μήνες πριν #18849 από powerbug
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Είχε βγάλει η MAHLE forged 85.5. Το θέμα είναι ποιος έχει γιατί υπάρχει έλειψη στην αγορά από MAHLE.
Από μια γρήγορη ματιά που έριξα στους πιο γνωστούς οίκους στην Ευρώπη δεν έχουν. Ίσως να βρεις εδώ
www.coolairvw.co.uk/Item/Shop_by_Product..._-_Mahle_Forged.html

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 6 Μήνες πριν #18850 από E_Bug
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Thanks powerbug .

Συγνωμη εαν ξεφυγα απο το topic, το θεμα μπορει να κλειδωθει. Θα ξεκινησω airxooled θεμα ;)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.195 δευτερόλεπτα
Timber by EMSIEN-3 LTD