??????? ??????: SUBARU!!!!

Περισσότερα
10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #1602 από MARIOS PAPAZOGLOU
COM_KUNENA_MESSAGE_CREATED_NEW
ΠΑΙΔΙΑ ,ΣΟΣ, ΕΠΕΛΕΞΑ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΩ (ΣΤΟΝ 1302 ΜΟΥ) ΜΟΤΕΡ ΣΟΥΜΠΑΡΟΥ,

ΕΧΩ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ:

ΠΟΥ ΝΑ ΒΑΛΩ (ΚΑΙ ΤΙ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ) ΨΥΓΕΙΟ? ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΙΣΩ ΚΑΘΙΣΜΑ (ΟΠΟΤΕ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΟ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΜΠΙΝΑΣ ΚΑΙ ΧΩΡΟΥ ΜΟΤΕΡ) Ή

ΜΠΡΟΣΤΑ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΜΠΡΟΣ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑ Ή ΕΝΤΟΣ ΧΩΡΟΥ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ) ΚΑΙ ΠΩΣ?

ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ? ΕΝΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ Η "ΠΙΣΩ" ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΘΕΡΙΝΕΣ ΚΛΙΜΑΤΟ

ΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ??

ΤΙ ΣΥΣΤΗΜΑ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΘΑ "ΠΑΙΞΕΙ"?,ΕΧΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ?

ΠΟΙΕΣ ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ (ΚΑΙ ΜΕΡΟΣ) ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ?

........ΓΕΝΙΚΑ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΕΡΓΗΣΩ,ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΩ?

ΤΟ ΔΟΧΕΙΟ ΝΕΡΟΥ ΤΟΥ ΨΥΓΕΙΟΥ ΠΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΤΙ ΥΨΟΣ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ?

ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΝΤΑΠΤΟΡΑ-ΒΟΛΑΝ,ΔΙΣΚΟ-ΠΛΑΤΩ,ΑΝΑΓΚΑΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ?

ΘΑ ΕΚΤΙΜΗΣΩ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΤΗ ΛΗΨΗ ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΗΔΗ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΥΛΟΠΟΙΗΣΕΙ.

ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΕΙΝΑΙ ΜΗ ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΟ-ΜΗ ΤΟΥΡΜΠΟ (ΣΑΦΩΣ) ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙΝΟΥΡΓΗ



......ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ,.....ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΜΕΤΑΝΟΙΩΣΕΙ ΚΑΙ ΑΝ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ? ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΔΙΑΚΡΙΝΑΤΕ?



ΧΙΛΙΑ ΜΑ ΧΙΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ,ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #1605 από leo_s_smith
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
φιλε μαριε το να βαλεις subaru αν και δν ειναι οτι πιο ευκολο εινια μια καλη λυση απο αποψη δυναμη-οικονομια (Αυτα να τα ακουνε κατι τυποι με τ1 :Ρ) .τωρα για το ψηγειο...εχω δει να βαζουν απο οτιδιποτε =Ρ αναλογα με το που.μπορεις να βαλεις απο subaru απο sierra μεχρι και χειροποιητο.το που ειναι κατι αρκετα βασικο.η πιο καλη λυση απο αποψη αποδοσης ειναι στο μπροστα μερος ειτε μεσα στο πιγαδι της ρεζερβας (με την αναλογη μετατροπη) ειτε κοβοντας το κοματι αναμεσα στην μπροστα ποδια και το πιγαδι ωστε να μην χασεις τον χωρο τον αποσκευων.και στις 2 περιπτωσεις το θεμα ειναι να αεριζεται το ψυγειο και να υπαρχει ροη αερα οποτε χρειαζεσαι shroud (καπακι κουτι η οπως θες πες το, η λειτουργια του ειναι να μην χανεται ο αερας προς και απο το ψηγειο).για πισω δν ξερω τι αποδοση εχει αν και λιγοι το εχουν κανει αν και εμενα μ αρεσει σαν ιδεα. συνηθως κοβεται το κατω μερος του firewall (πισω απο το καθησμα το πισω).αερα πρεπει να τραβιξεις ειτε φτιαχνοντας αεραγωγους που βγαινουν διπλα απο το σασμαν στο κατω μερος το οποιο θα εχει σαν συνεποια να καθαριζεις τους δρομους οποτε μπορει να παρεις επιδοτηση απο τον δημο, ή με αεραγωγους απο αριστερα δεξια στο αυτοκινητο(θα πρεπει να επεμβεις στο καβουκι κοψε ραψε αεραγωγους).επισεις οπως και οταν ειναι στο πιγαδι χρειαζεται κουτι και μονοση για να μπει μεσα το ψυγειο ωστε να μην βρασει :Ρ .οπως και στην περιπτωση του μπροστα ψηγειου ο αερας πρεπει να εχει εξοδο ωστε να εχει ροη.αυτο γινεται ειτε βγαζοντας τον αερα στο χωρο της μηχανης η ακομα καλυτερα αεραγωγοι εξοδου που βγαινουν στο πισω καπο (αν και λιγο δυσκολο σαν κατασκευη).





για συστημα θερμανσης δν ξερω τι μπορεις να χρησιμοποιησεις ισως καποιος αλλος απαντησει.



το δοχειο του νερου οπως ειναι λογικο πρεπει να εινια πανω απο το υψος του ψυγειου ωστε οταν αναβεις την μηχανη να μην πρεπει να περιμενεις να ανεβασει νερα στο ψυγειο.



περα απο ανταπτορα κτλ θα χρειαστεις σιγουρα χειροποιητη εξατμιση ωστε να μπορει να φορεθει σε σκαθαρι και αναλογα με το τι μηχανη θα ειναι (αλογα κτλ) θα χρειαστεις και φρενα ωστε να μην χρειαζεται να κανεις αιτηση για να σταματησεις.



ελπιζω να σε βοηθησα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #1612 από PAOLINELIS
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Για σου Μαριε. Τι κοδικο εχει το μοτερ? Εχω βαλει subaru ea71 που ειναι 1,6 σε πολυ καλη κατασταση ειμαι πολυ ευχαριστιμενος και με τις επιδοσεις και με την καταναλοση ειδικα με αυτην!!!!Το ψυγειο το εχω μπροστα και ο χορος που εφαγε ειναι πολυ λιγος βεβεα το δικομου μοντελο ειναι 1303 αλλα νομιζω οτι και στο δικοσου τον ειδιο χορο θα φαει. Το κικλοφορω εδο και 3 μηνες και δεν ξερω το κατακαλοκερο τι θα γινει. Παντος βαλτω το μοτερι δεν θα το μετανιοσεις.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #1631 από abby1302
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Η επιλογή που έκανες είναι μιά χαρά! Μονάχα δεν μας είπες κωδικό μοτέρ. Επίσης καλό θα ήταν να δείς τι χρώμα είναι τα καπάκια του μοτέρ. Αν είναι μπλέ ή μαύρο είναι και δυνατό μοτεράκι (πάντα αν είναι ΕΑ τύπου μοτέρ και όχι EJ).

Ψυγείο βάλτο μπροστά αναμεσα στη μετόπη και το πηγάδι της ρεζέρβας για καλύτερη ψύξη (όπως είπες ζούμε στην Ελλάδα) αλλά και για κατανομή βάρους! Όσον αφορά τον τύπο εγώ έχω από subaru 1800cc για το 1600cc μοτέρ μου με μονό βεντιλατέρ και αλουμινένιο καπακι με κλίση μπρός-πίσω για να δημιουργεί ροή. Έχω κάνει και μία τρύπα μπροστά χαμηλά για είσοδο αέρα. Πάντως έχω δει και ψυγείο απο ford cossworth sierra και ταιριαζε κουτί στο χώρο του σκαραβαίου και είναι και πιο κοντο απο το subaru με δύο βεντιλατερ της spal.

Για θέρμνανση μπορείς να βάλεις οποιαδήποτε βαπορέτα χωραει κατω απο το πισω καθισμα του σκαραβαιου. Κάνει απο golf 1 νομίζω.

Το παγούρι του νερού πρέπει να είναι πάνω απο το υψος του ψυγείου.

Θέλεις ακόμα φτιαχτη εξατμιση αντάπτορα-βολάν-συμπλέκτη κ.λ.π. και τρύπα στο πισω καπο για να τραβας φρέσκο αέρα.

Οσο για το αν το έχω μετανοιωσει σου λέω με τίποτα και είναι ίσως η πιο καλή επενδυση που εχω κανει στο σκαθαρι μου!

Τα πλεονεκτήματα πολλα! Μετα από 1,5 χρονια καθημερινης χρήσης σου παραθετω τα εξης:

*Καταναλωση μεσα στη πολη 8 λιτρα τα 100 χλμ.

*Αξιοπιστία!!!!

*Ηρεμη λειτουργία

*Επιδόσεις

*Κανεις ταξιδια πιο ανετα

*Δε χρειαζεται να γκαριζεις για να σε ακουσει ο διπλανος σου (εξαρταται και απο την εξατμηση που θα φτιαξεις)

και αλλα πολλα...

Για μενα δε χρειάζεται σκέψη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #1633 από leo_s_smith
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW

abby1302 έγραψε:
*Δε χρειαζεται να γκαριζεις για να σε ακουσει ο διπλανος σου (εξαρταται και απο την εξατμηση που θα φτιαξεις)

και αλλα πολλα...

Για μενα δε χρειάζεται σκέψη...






μουαααααααααχαχαχαχαχαχαχα ειναι η τραγικη αληθεια =Ρ ηρθα με τ1 και χωρις μονοση απο σπαρτη αθηνα πρωτη φορα με ακουστικα 5.1 και beat να βαραει και ακουγα την μηχανη =ΡΡΡΡΡΡ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #1634 από beetle1
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
εντάξει ρε παιδιά πείτε ότι θέλετε αλλα όχι για τον ήχο του μοτέρ! η καλλίτερη μουσική είναι αυτή! εγώ οδηγώ πολύ συχνά χωρίς μουσική για να ακούω τον κινητήρα, ίσως φταίει το ότι ήμουν χρονια μηχανόβιος αλλα και πάλι ο ήχος του είναι μοναδικός!! σκέφτομαι και εγώ να βάλω subaru και το μονο που με κρατάει είναι ότι θα χάσω τον ήχο του κινητήρα!! :wink:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #1635 από caslor
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
να πω και τον αντίλογο σε ολλα τα καλα που αναφέρθηκαν πιο πανω...




abby1302 έγραψε: Για θέρμανση μπορείς να βάλεις οποιαδήποτε βαπορέτα χωραει κατω απο το πισω καθισμα του σκαραβαιου. Κάνει απο golf 1 νομίζω.


Μόνο και μονο που για να αλλάξεις μηχανη πρεπει να κάνεις αλλες ποσες παράλληλες αλλαγές και μετατροπές οστε να εχεις οτι είχες με την απλη type1 μηχανή ειναι στα αρνητικα


abby1302 έγραψε: *Καταναλωση μεσα στη πολη 8 λιτρα τα 100 χλμ.


Το κοστος αγορας και μετατροπής ξεπερνούν κατα πολύ το κέρδος απο την διαφορά κατανάλωσης μεταξύ Τ1 και subaru!!!




abby1302 έγραψε: *Αξιοπιστία!!!!


πιστεύω οτι το να λεει κάποιος οτι οι type1 μηχανές δεν ειναι αξιόπιστες ...δεν το λέει σοβαρά..

ενα θα πω :

ο θειος μου είχε βάλει πριν απο 15 χρόνια μεταχειρισμένη μηχανή επανω στην κλούβα του που την φορτώνει κάτι τόνους κάθε φορά.. και με αρκετά ταξίδια και με οχι τόσο τακτικά service...(αλλαγή λαδιών.πλατίνες και μπούζι μονο) και μετά απο 15 χρόνια συνεχής λειτουργίας τα έφτυσε η μηχανή... (1600cc)






abby1302 έγραψε: *Ηρεμη λειτουργία


απο θεμα θορύβου?? εχω ακούσει subaru και ειναι αρκετα θορυβώδεις και αυτές

απο θεμα λειτουργίας?? εαν προσπαθεις να πιασεις τα 120 με μια απλη μηχανουλα 1200 εε τοτε σιγουρα δεν μπορεις να εχεις ήρεμη λειτουργιά


abby1302 έγραψε: *Επιδόσεις


και με Τ1 εχεις επιδώσεις!! αλλα σιγουρα χρειάζεται να επενδύσεις καποια χρηματα


abby1302 έγραψε: *Κανεις ταξιδια πιο ανετα


επαναλαμβάνω οτι εαν προσπαθείς να ταξιδεψεις με 120 βγάζοντας τα απο μηχανουλα 1200...εεε τοτε σιγουρα ανετο ταξιδι δεν μπορεις να κανεις....

αν και πιο παλιά με την 1200 μηχανουλα μια χαρα ταξιδακια ειχα κάνει...

με την 1600 φαντάζομαι θα ειναι ακομα πιο ανετα :D


abby1302 έγραψε: *Δε χρειαζεται να γκαριζεις για να σε ακουσει ο διπλανος σου (εξαρταται και απο την εξατμηση που θα φτιαξεις)


βάζοντας μια απλη φτηνή ηχομόνωση δεν θα χρειάζεται να γκαρίζεις... και κοστίζει πολυ πιο φτηνα απο το να αλλάξεις ολόκληρη μηχανή και να μπεις σε μετατροπές κτλ κτλ...




abby1302 έγραψε: και αλλα πολλα...

Για μενα δε χρειάζεται σκέψη...




και πολλά άλλα αρνητικά :D

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #1638 από abby1302
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Φιλε caslor νομιζω οτι ολα ειναι σχετικα και οτι μαλλον δεν εγινα απολυτα κατανοητος σε αυτα που ηθελα να πω. Εξηγουμαι τονίζοντας απο την αρχη οτι δεν ειμαι κατα τον Τ1 μηχανων και οτι επι 10 χρονια τεοια ειχα πανω στο αμαξι. Μαλιστα ηταν και 1600 ο θεος να την κανει ή ετσι ελεγε ο κωδικος της! :D

Η συγκριση σε καταναλωση λογικο ειναι να γινεται με μια μηχανη Τ1 με τα ιδια αλογα (100) και οχι με μαμα σκαραβαιου! Νομιζω οτι και στις 2 περιπτωσεις (μαμα και modified) δεν υπαρχει σκαθαρι με 8L/100χλμ!

Το καλοριφερ και η αξιοπιστια αναφερθηκαν στα καλα της μετατροπης και οχι σε συγκριση με μια Τ1 μηχανη. Δηλαδη εννοω οτι δε χανεις το καλοριφερ και εχεις και αξιοπιστια απο την μετατροπη! Αν και εδω που τα λεμε το μαμα μοτερ μεσα σε ενα χρονο με ειχε αφησει πανω απο 3 φορες και να πεις οτι δε το συντηρουσα... Δεν υπονοω τιποτα απλα το αναφερω ως προσωπικη πειρα!

Η ηρεμια αναφερεται στο οτι με το subaru μοτερ εχω ρελαντι στις 500 και δε δονειται το αμαξι σα να χτυπαω φραπε! Δεν υπερθερμενεται, παιρνει μπροστα με τη πρωτη ασχετως αν ειναι ζεστο ή κρυο και αλλα τετοια μικρα παραδειγματα!

Τα ανετα ταξιδια αναφερονται στο οτι πας σταθερα με 120 χωρις θορυβο, καταναλωση, σταματηματα αν υπερθεμανθει το μοτερ κλπ. Να σου θυμησω οτι ειχα 1600 μοτερ και γι αυτο μπορω και κανω συγκριση αναμεσα στα δυο.

Οσο για το γκαριζεις φαντασου να βαλεις ηχομονωση σε subaru σκαραβαιο λοιπον! Ακρα του ταφου σιωπη! :D

Και τελος το να δωσεις 2000 ευρω για να βαλεις μοτερ subaru νομιζω οτι ειναι αισθητα πιο λιγο απο το να φτιαξεις Τ1 μοτερ με αντιστοιχα αλογα, ασε που θα εχεις και πιο πολυ καταναλωση με το Τ1!

Επαναλαμβανω οτι ειμαι λατρης ολων των σκαθαριων ανεξαρτητως μοτερ και αλλων πατεντων! Ο καθενας κανει οτι νομιζει πιο σωστο για το αμαξι του και τη χρηση που του κανει! Οποτε απο εμενα ολα καλοδεχουμενα ειναι και αξιοθαυμαστα ειτε ειναι ενα σκαθαρι τερας ή μαμα ή σαπιο κλπ. Το post αυτο το εκανα για να βοηθησω τον φιλο Μαριο που ειχε καποιες αποριες και οχι για να συγκρινω τα δυο μοτερ και να πω πιο ειναι πιο καλο!

Παντα φιλικα Σιμος. :D

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #1645 από leo_s_smith
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
απλα να αναφερω χωρις να λεει τπτ =Ρ οτι μοτερ 1600 τ1 με injection (viva mexico) εχει καταναλωση γυρω στα 5-8 λιτρα/100χμ =Ρ βεβαια αντε να το βρεις αλλα..still

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #1661 από PAOLINELIS
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Συναδελφοι για την αξιοπιστια των τ1 δεν σικονω κουβεντα!!! και το ενοω!!! εχω κανει 350 000 klm με το σκαθαρι μου και ποτε δεν εβγαλε σοβαρο προβλιμα, μονο σερβις γραφει το βιβλιο σερβις που καρατουσε ο πατερας μου απο το 1973 που το εφερε απο την Γερμανια, Αυτο το μοτερ εχει παει σε ολη την ελλαδα , τρεις φορες γερμανια και μια φορα βουλγαρια, για 14 χρωνια ηταν το ενα και μοναδικο αυτοκινιτο της οικογενειας (μαμα,μπαμπας,και τα τρια κουτσουβελα). Επισεις εκτελουσε και χρεει επαγκελματικου, το πορτ παγκαζ τιγκα στα εργαλια. Βεβεα και το subaru το ατιμο ειναι φοβερο και απο ειχο μιαζει πολυ με τις τ1 τουλαχιστον με τις δικιας μου που ειχε διπλα καρμπιρατερ και χταποδι super sprind.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #1673 από bug_power
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
8a balw kaigw mia pinelia gia xrwma.....edw kai as me syxwresete poy sas alazw to 8ema...



Dianysa 416 xlm peripoy me 1600 moter sto ska8araki moy pigenontas me triti taxythta(logo blabis sto sasman kai sygkekrimena koyremenis tetartis taxytitas) pianontas sto konter(konterisia) ta 70-80 sta8era... opos h perisoteroi gnwrizoyn poy eixa pai sthn ekdhlwsh toy voloy.....



Meta apo ayto... mporo na pw...kai meta apo tosa xronia poy asxoloyme me to vw oti ta moterakia ta mama....eine axiopista sto epakron...apla 8eloyn kai to kytagma toys kammia fora....



Bebaia maresei kai to Bugaru....toxo skeftei kai egw exei alli xari... apla den pira apofasi isws sta epomena xronia :wink:



Kala toy abby ta spai toxo dei kai ime fun toy :D

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

<br /><br /> www.skaraveos.com &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; !!! BuG PoWeR FoR EvEr !!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #1743 από abby1302
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW

Kala toy abby ta spai toxo dei kai ime fun toy




Σε ευχαριστω για τον καλο λογο και ανταποδιδω! Θελω 500αρακι!!! :wink:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • ckapodistrias
  • Επισκέπτης
  • Επισκέπτης
10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #1751 από ckapodistrias
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
geia sas agapitoi filoi.

exw kairo na grapsw (an kai mpainw syxna kai sas diavazw). distixos oi oikogeniakes mou kai epaggelmatikes ypoxrewseis den mou afinoun poli xrono...

me aformi afto ta post, katarxin na pw to ekseis:

PERI OREKSEWS KOLOKITHOPITA

pantos gia na dwsw kai egw tin apantisi mou...

to STi moter to parelava prin apo 2 meres (to savato irthe), anamenw episis polla alla kaloudia apo ekswteriko opws kivotia, roll cage, enisxiseis, adaptores klp.



nai i metatripi mou tha kostisei kamposo.

nai to skatharaki mou tha perasei mia diskoli epemvasi - viasmo

nai paradexome, afto meta den tha legete kathroemo skathari.

nai to kostos tis metatropis den antistathmizei to kostos gia tin katanalosi (min ksexnate pws vazw turbo moter me PARA POLLA ALOGA)



na pw kati omws...

sta papa@@@@ mou

tha exw 280 - 300 aloga ERGOSTASIAKA me SINOLIKO kostos metatropis poli ligotero apo to na eftiaxna ena T1 me 180hp



poli filika



PS: otan anaferw sinoliko kostos ypologizw kai to kainourio kivotio... opou sta xrimata afta den tha mou eftanan an eftiaxna to T1

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #1825 από PAOLINELIS
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Να μου ζισεις φιλε Καποδιστρια :!: :!: :!: Αυτη η μετατροπη που θα κανεις ειναι το ονιρο της ζωης μου :!: καποι μερα θα τα καταφερω . Καλη επιτιχια σου ευχομε μεσα απο την καρδια μου και βαλε και καμια φοτο να κανουμε κανα οφθαλμολουτρο :!: :!:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #1830 από liakos
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW

ckapodistrias έγραψε: geia sas agapitoi filoi.

exw kairo na grapsw (an kai mpainw syxna kai sas diavazw). distixos oi oikogeniakes mou kai epaggelmatikes ypoxrewseis den mou afinoun poli xrono...

me aformi afto ta post, katarxin na pw to ekseis:

PERI OREKSEWS KOLOKITHOPITA

pantos gia na dwsw kai egw tin apantisi mou...

to STi moter to parelava prin apo 2 meres (to savato irthe), anamenw episis polla alla kaloudia apo ekswteriko opws kivotia, roll cage, enisxiseis, adaptores klp.



nai i metatripi mou tha kostisei kamposo.

nai to skatharaki mou tha perasei mia diskoli epemvasi - viasmo

nai paradexome, afto meta den tha legete kathroemo skathari.

nai to kostos tis metatropis den antistathmizei to kostos gia tin katanalosi (min ksexnate pws vazw turbo moter me PARA POLLA ALOGA)



na pw kati omws...

sta papa@@@@ mou

tha exw 280 - 300 aloga ERGOSTASIAKA me SINOLIKO kostos metatropis poli ligotero apo to na eftiaxna ena T1 me 180hp



poli filika



PS: otan anaferw sinoliko kostos ypologizw kai to kainourio kivotio... opou sta xrimata afta den tha mou eftanan an eftiaxna to T1










:?: :?: :?: :?: eimai fanatikos me ta NATYRALY ASPIRATED moter!!!

thelw kalo drivability kai durability...

oute exw anagki ta 200+ aloga.





alakses gnomie file ,mbrabo sou :D :D :D

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.357 δευτερόλεπτα
Timber by EMSIEN-3 LTD