Πρόβλημα ψύξης

Περισσότερα
7 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16868 από impact
COM_KUNENA_MESSAGE_CREATED_NEW
καλησπέρα
έχω beetle 1966 και έχω τοποθετήσει εναν ΕΑ82 και ψυγείο απο Golf1 1800 με δοχείο διαστολής εμπρος, επίσης στο ψυγείο εμπρός έχουν τοποθετηθεί 2 ανεμιστήρες ένα push kai ενας pull.το ψυγείο έχει επάνω βαλβίδα για τα βεντιλατέρ.
Είναι προτιμότερο να πάρω εντολή για τα βεντιλατέρ από το ψυγείο ή από την βαλβίδα που βρίσκεται πάνω στο μοτέρ?
το πρόβλημα μου είναι ότι δουλεύουν πολύ ώρα τα βεντιλατέρ χωρίς να ρίχνουν τη θερμοκρασία γρήγορα.
κάποια πρόταση ή ιδέα?
ευχαριστω

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16869 από ace_bug
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
τα βεντιλατερ που εχεις ενα να ρουφαει κ το αλλο να σμπρωχνει τα εχεις το ενα εμπρος κ το αλλο πισω απο το ψυγειο?Η φορα του αερα θα πρεπει να ειναι απο το εμπρος μερος του αυτοκινητου προς το πισω.Γνωμη μου να παρεις απο την βαλβιδα του ψυγειου.το εχω ειδη κανει σε ενα φιλαρακι κ δουλευει special.Απο θερμοστατη τι εχεις κανει?καλο θα ηταν να βαλεις εναν χαμηλοτερης θερμοκρασιας κ να τσεκαρεις κ λιγο κ την τρομπα νερου αν πρεσαρει καλα.δυστυχως σε τετοιες μετατροπες η αποσταση του ψυγειου απο το μοτερ συμβαλει αρνητικα στις θερμοκρασιες.Ισως θα μπορουσες να δουλευεις το ενα βεντιλατερ απο την βαλβιδα του ψυγειου κ το αλλο απο αυτην του μοτερ.Κατι ακομα που θα βοηθουσε ειναι η δημιουργια ενος ram-air πανω στο ψυγειο που θα οδηγουσε τον αερα απο την εισοδο στο ψυγειο κ εκτος αυτοκινητου χωρις να χανεται ο αερας μεσα στο εμπρος καπο.(εμπρος ειπαμε ειναι το ψυγειο ετσι?).Καλη τυχη.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16870 από thomasbeetle
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
κοίταξε την αντλία νερού μπορεί να έχει φαγωθεί η φτερωτή εσωτερικά, κοίταξε αν τα βεντιλατέρ δουλεύουν προς την σωστή φορά μπορεί να έχουν συνδεθεί ανάποδα και να δουλεύουν αντίστροφα, και προτιμότερο κατά τη γνώμη μου θα ήταν να βάλεις 2 ίδια βεντιλατέρ ή pull ή push.

εγώ στο δικό μου με ΕΑ81 και 2 βεντιλατέρ pull ρίχνει τη θερμοκρασία από 90 στους 80 βαθμούς σε 1 λεπτό.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16871 από impact
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Φίλοι ευχαριστώ
το θερμοστάτη τον έχω βγάλει.
τα βεντιλατέρ δουλέυουν σωστα ως pull & push.
έχω κόψει ένα κομμάτι από το εμπρος μέρος ώστε να παίρνει αέρα μέσα.
θα ήθελα να δω μερικές φώτο από εμπός κόψιμο ώστε να το καταλάβω, αλλά από μοντελο με το μακρύ καπώ εμπρος.
στο πίσω μέρος απο το ψυγείο έχω αφαιρέσει ένα μεγάλο μέρος απο την λαμαρίνα του αυτοκινήτου ώστε να βγαίνει ο αέρας έξω.
το βεντιλατέρ ανοίγει στους 80 και κλείνει στους 75 αλλά αργεί να κατεβάσει αυτή τη θερμοκρασία παρόλο ότι είμαι σε πορεία και χωρίς να πιέζω το μοτέρ.
Η θερμοκρασία που δείχνει το καινούριο ψηφιακό όργανο είναι από τη βαλβίδα του μοτέρ δίπλα στο μέρος του θερμοστάτη.
Δύο ερώτησεις :
1.το κάτω κολλάρο του ψυγείου καταλήγει στη τρόμπα?
2.το ψυγείο έχει τους σωλήνες εισαγωγης και εξαγωγής στην ίδια πλευρά πιστεύεται ότι αυτό είναι πρόβλημα?
ευχαριστω

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16872 από ace_bug
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Τα ζεστα νερα του μοτερ πανε κατω στο ψυγειο κ οχι δεν πειραζει που ειναι τα κολαρα απο την μια μερια.Βαλε μια φωτο απο το ψυγειο κ τα βεντιλατερ.

τσιμπα μετατροπες απο subaru conversions

www.germanlook.net/forums/showthread.php?t=10393
www.germanlook.net/forums/showthread.php?t=9599
www.germanlook.net/forums/showthread.php?t=10373
κ του φιλου jim αλλα english ομως.
www.germanlook.net/forums/showthread.php?t=9290

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16873 από impact
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
τα νερά που βγαίνουν από το θερμοστάτη πάνε στο πάνω μέρος του ψυγείου και από το κάτω μέρος του ψυγείου στη τρόμπα νερού.
νομίζ ότι έτσι είναι το σωστό.
βάλε διόρθωση αν ξέρεις κάτι παραπάνω.
ευχαριστω

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16875 από ace_bug
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Σωστα τα εχεις τα κολαρα.οριστε κ το μοτερ μεσα σε μαμα subaru.
ο θερμοστατης πανω στο ψυγειο
autospeed.com/cms/gallery/article.html?slideshow=0&a=2463&i=10
κ η τρομπα κατω στο ψυγειο
en.wikipedia.org/wiki/File:Subaruea71engine.jpg
το ιδιο ψυγειο εβαλα κ γω στο φιλαρακι με το wbx το οποιο ειναι 2.1 αρκετα πουσαρισμενο χωρις θερμοστατη κ με ενα pull βεντιλατερ κ βαλβιδα βεντιλατερ στο ψυγειο 75αρα. το αμαξι εχει χαμηλες θερμοκρασιες κ το βεντιλατερ δεν δουλευει πανω απο λεπτο.Το οργανο σου ειναι σωστο?εμεις ειχαμε 2 κ το καθενα ελεγε τα δικα του.με ποιο καλο το επαφης που εχει αποκληση 10 βαθμους.συντομα θα μπει ενα vdo.τσεκαρε την τρομπα γιατι παιζει να μην σου σηκωνει σωστη πιεση.Τι διαμετρο κολαρα-σωληνες εβαλες?το ψυγειο ειναι καθαρο μεσα εξω?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16876 από impact
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
H τρόμπα αλλαγμένη πριν 1 χρόνο.
το όργανο και βαλβίδα πριν μια εβδομάδα καινουριο ψηφιακό και η βαλβίδα πάνω στο μοτέρ.
ψυγειο καθαρό.
αύριο θα βάλω φώτο.
σωλήνες 35χιλ χαλκού

ευχαριστω

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16889 από impact
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
φωτογραφίες απο ψυγείο

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


By null at 2011-03-02

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


By null at 2011-03-02

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16917 από ace_bug
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Δεν νομιζω πως ο τροπος που εχεις τποθετησει τα βεντιλατερ ειναι κ ο καλυτερος κ η τρυπα μπροστα θα μπορουσε να ειναι λιγο μεγαλυτερη.Κοιτα τι εχει κανει ο τυπος με το ramair που σου ελεγα κ με ενα μονο βεντιλατερ να ρουφαει σε ιδιο μοντελο σκαθαρι.
bb.bbboy.net/vwengineconversions-viewthread?forum=20&thread=26

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16943 από impact
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Καλησπέρα
μετά από 2 μέρες προσπάθειας
αποτελεσμα=κανένα.
εβγαλα το ψυγείο και το γέμισα με οξυ για μια μέρα, αλλά τίποτα .
το κολλάρο που φέρνει τα νερά(ζεστό) είναι πιο κρύο από το κολλάρο που
παει τα νερά στη τρόμπα.πολύ περίεργο.
καμιά ιδέα ?
ευχαριστώ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16949 από E_Bug
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Μηπως έχει παγιδευμενο αερα στο κυκλωμα?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 4 Μήνες πριν #16972 από impact
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Βρήκα και θα τοποθετήσω ψυγείο απο lancia dedra
έχω τοποθετήσει παγούρι στο κύκλωμα για εξαέρωση, το κάτω μέρος του παγουριού
πάει στο σωλήμα κάτω(κρύο νερό) και το πάνω σωληνάκι του παγουριού στο πάνω μέρος του ψυγείου.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.198 δευτερόλεπτα
Timber by EMSIEN-3 LTD