SUBARU MOTER

Περισσότερα
10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #653 από ace_bug1
COM_KUNENA_MESSAGE_CREATED_NEW
Εχω ενα μοτερ subaru υδροψυκτο απο transporter 1,8.τι πατεντες θα χρειαστει για να μπει εκτο απο πλακακι στο σασμαν?το σασμαν μπαινει?Ξερει κανενας τι ιπποδυναμη βγαζει?ειναι οχταβαλβιδη με καρμπιρατερ.κωδικο μοτερ δυστυχως δεν γνωριζω.Για 16αρη τουρμπο τι λετε?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #655 από leo_s_smith
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Βασικα μας μπερδεψες λιγο.Ειναι 1800 subaru που μαλλον το φοραγε transporter απο οτι καταλαβα.Θα χρειαστεις τον ανταπτορα για να μπει στο σασμαν του σκαραβαιου σου.Η υποδυναμη ειναι αναλογα με την μηχανη.Η ea82 που ειναι carbirater βγαζει 98 αλογα,η ej18 που ειναι injection νομιζω βγαζει γυρω στα 120. το 1600 turbo νομιζω βγαζει παλι 120-130 αλογα τα οποια πιστευω ειναι καλα για σκαραβαιο.παραπανω δν χρειαζεται να παει.γι αυτες τις μηχανες γνωμη μ ειναι οτι θα χρειαστεις δισκοφρενα μπροστα πισω,αναρτηση (οχι την μαμα) και ζαντολαστοιχα 205 φαρδος για να πατας κατω. Ας μας δωσουν τα φωτα τους και οι υπολοιποι.Παντως ειδικα για τα φρενα - αναρτηση- λαστοιχα...η ασφαλεια ερχεται πρωτη ;)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #658 από liakos
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Ωραία τα έγραψε ο φίλος λέω.

Ειδικά με την ασφάλεια. Και τα φρένα.



Και από εμενα καλωσόρισες φιλε.



Κοίταξε άμα είναι ένα EA82 Turbo που τελείς να βάλεις.Έχει και αλλα να προσέξεις.Εκτος τα φρένα και τιμόνι.

Το σασμάν δεν κάνει είναι πολύ κοντό.Το καλύτερο είναι σασμάν 901 η 914 Porsche.

Η παίρνεις ένα από την CSP original μe άλλες σχέσης.



Από φρένα αεριζόμενα εμπρός και ταμπουρά πίσω.

Το μονο που Θέλη πίσω έξτρα στα ταμπουρά τέλη κυλινδράκια με διάσταση 19,2.

Και φυσικά ali Πόμπα φρενων,για δισκόφρενα.

Και markutzia για δισκόφρενα.



Αλαζι το θεμα παλι αμα βαλις και Diskoφρενα πισο.Αντι ταμπουρά.



Αλλα αμορτισέρ,και σίγουρα άλλο αμορτισέρ τιμονιού ( KONI I BILSTEIN )



Και Αντάπτορα και συμπλέκτη τα χρειαστείς.



Και να σκεφτείς καλά που τα βάλεις το ψυγείο.

Και τώρα ο χορός για την μηχανή,σίγουρα τα χρειαστείς παραπάνω χορό για τον TURBISIO κινητήρα.

Και εγώ τα προτιμούσα πάντα και κάποιες ενίσχυσης,του αμαξώματος.



Στα έγραψα λίγο χύμα,να paris ένα πρώτο αέρα από τι σε περιμένει.



Aμα είσαι σίγουρος τι μηχανή τα βάλεις.Και τελείς να κανεις τελικά αυτήν την μετατροπή.

Να είσαι σίγουρος ότι όλη εδώ μέσα, τα δώσουμε τα δυνατά μας να σε μπoιτίσουμε.



Αυτά φιλε, και πάλι καλωσόρισες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #669 από ace_bug1
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Το μοτερ ειναι subaru τοποθετημενο σε transporter.sorry αν σας μπερδεψα.το ψυγειο που το βαζουμε?ειναι το 69αρη κ εχει την γεφυρα μπροστα.βεντιλατερ?μετα με το καλοριφερ τι κανω?οσο για το 16αρη τουρμπο,σκεφτομαι για νορμαλ μοτρ απο βαιο ,rebuilt, μια τουρμπινα απο νορμαλ πουντο gt(πρωην κατοχος ενος) η μια 25αρα,intercooler απο uno.καρμπιρατερ κατι θα βρω.εχω ενα απο μια mercedes 123 2300cc.πολλαπλη απο csp με φτιαγμενα πλακακια(αν κ μου φαινεται λιγο μεγαλη η διαδρομη),δισκο πλατο k kit φρενα csp.οσο για ζαντολαστιχα φοραω 14αρια με 185/55 κ μου αρεσουν πολυ κ δεν θα θελα να τα αλλαξω.ασε που ειναι πολυ χαμηλο το αυτοκινητο κ θα εχω προβλημα κ δεν θελω να το σηκωσω.αναρτηση φοραω kayaba αεριου λαδιου με ελχημιες αφου ειναι απο αλλα αυτοκινητα για να δουλεψουν στο υψος τις κατσαριδας.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #671 από liakos
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Kalimera file ,gia na se katalaboume grapse mono Elinika oxi Anglika



Ise siguros oti ine 1,6 Turbo kai oxi 1,8 to moter.

Mia tetia metatropi bolebe kalitera na itan to amaksie 1303-03 logo xoru embros gia to psigiou.

Gia piso psigiou ,ta rotisis kapion alo edo messa pu perasan piso sto kapo psigiou.



Oxi oti den ginete se 1200 na balis psigiou embros,ala ine hondrie i metatropi kai diskoli.

Analogos pos to blepi o kate enas.



Ego se 1200 pernao,idropsikto kinitira ala protimo na ta balo piso oxi sto kapo.

Den me aresi prosopika.

Ta bazo piso ala,mbrosta sto moter.Pu simeni kano poli horo kai ine kopse rapse.

Den ksero ama mboresis,na to kanis ??? Iparhi logos ( asfalias )



Kai tin bataria embros logo baros na ine kapos zigismeno to vw.



Des to pali ama ine o 1,8 Turbo kai kita na se dosun ton adaptora.



Mono min ine tis plakas adaptoras ,giati ta ehis panta problimata.



Kai min ksehasume ena alo.....

Ama apo monos su tipota aferesis apo embros.Prosehe to TABELAKI teli etisi sto mixanologiko.

Gia metakinisi tambelaki.



Afta file

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #673 από leo_s_smith
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
ηλια το παιδι λεει οτι αν ειναι για turbo θα το βαλει σε μηχανη βαιου.τωρα για το να μπει μπροστα το ψυγειο μπαινει στην θεση της ρεζερβας κοβοντας το κατω μερος της θεσεις + την ποδια μπροστα και φτιαχνοντας βασης που θα μπει το ψυγειο μαζι με το βεντιλατερ.οσον αφορα τους τροχους εχοντας 120 αλογα σε 185/55 λαστοιχο εμενα προσωπικα μ φαινεται σαν να εχεις μαμα μηχανη με ροδες ποδηλατου,περα απο το γεγονος οτι η πρωτη σου θα γραφει παντου.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #674 από liakos
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #680 από ace_bug1
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
ΠΑΙΔΙΑ,ΕΠΕΙΔΗ ΣΑΣ ΜΠΕΡΔΕΨΑ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΝΧΩΡΗΤΕ.ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ 2 ΜΟΤΕΡ.ΤΟ ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ SUBARU 1.8 ΥΔΡΟΨΥΚΤΟ 8ΒΑΛΒΙΔΟ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ Κ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ 1,6 ΜΑΜΑ ΣΚΑΡΑΒΑΙΟ ΓΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΕ TURBO.ΤΟ SUBARU ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΦΟΡΕΜΕΝΟ ΣΕ ΕΝΑ TRANSPORTER Κ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΕΧΩ ΟΛΟΚΛΗΡΟ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΨΥΓΕΙΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΦΟΤΟ.ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΟΨΙΜΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ ΕΝΑ CAGE ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΨΥΓΕΙΟ?Κ ΜΕ ΤΙΣ ΒΡΟΧΕΣ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ?ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΑΝΕ ΝΕΡΑ?ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #681 από liakos
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
xaxaxaxaxxaxaxaxax :D :shock: :D :D :D



Katelikse kapu file,kai emis ta se boitisume .

Etsi den ine leo.????



Ondos mas berdepses file,kala pu den egrapsa pio analitika sta elinika.



To problima file den ine to cage pu les,nera benun etsi ke alios se ena ix ite pano ite kato.

Kai me ena kapaki apo epano den ta mbenan nera stin kabina.

To problima se ena 1200 se metatropi idropsikto me psigio embros,ine to pos ta mbi o aeras kai apo pu ta bgie.

Prepi na ine ipologismenos,o aeras to pos ta bgie.Kai pu ta xtipisi i termokrasia.

Sto 1200 exis ton aksona apo piso,pu ama den kanis ena ekstra xonie.

Pu ta dioksis ton aera pera apo ton aksona.Kai na min bukoni o aeras,sto psigio na kani elefteri roei.



Ama den kani elefteri roi,anebenie i temokrasia.Kai kserazi to graso apo ton aksona.



Kai to alo ta psahnese zapa,gia alon termostati.Kai defteri elektriki pompa neru.



Pu to problima ine i roie Aera apo to Psigio, kai i mires to pos prepi na ine topotimeno to Psigio.

Efkola fenununte sta foto,stin praksi ine alios.



Ekana para pola piramata. Kai pos akoma na hiristo akoma tus solines gia apodosi termokrasia.



Kai na to hiristo kai afto gia psigio,gia apodosi termokrasia.





Tora file grafume, grafume kai den boitiese katolu.

Katelikse se enan kinitira,kai pali tonizo ta se brume lisi.



Filika liakos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #689 από powerbug2
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Φίλε ace_bug



Μια μετατροπή είναι πάντα μετατροπή με ότι αυτό συνεπάγεται. (προσαρμοφές, τροποποιήσεις, γνώση και εμπειρία)



Για το ερώτημά σου τώρα πιο κινητήρα να διαλέξεις θα πρότεινα (προσωπική αντίληψη) να τουρμπίσεις τον 1600. Θα σου στοιχίσει βέβαια περισσότερα από τον 1800 subaru που έχεις αλλά οι μετατροπές θα περιοριστούν στο ελάχιστο.



Ο 1600 ανάλογα με τι θα του βάλεις (εκκεντροφόρο, κεφαλές κλπ) μπορεί να σου βγάλει από 120-150 ΗΡ και ΝΑΙ μπορεί να είναι και αξιόπιστος αν όλα γίνουν σωστά.



Όπως είπε και ο φίλος Λιάκος αποφάσισε τι θες να βάλεις και εδώ είμαστε για περισσότερη βοήθεια.



Ανάλογα τώρα την ιπποδύναμη θα μπορέσουμε να σου προτείνουμε και αλλαγές σε ανάρτηση, φρένα, στήσιμο αυτ/του και ότι άλλο τέλος πάντον χρειαστείς για να είσαι ασφαλής.

1303/73 T-1 2332cc,&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; 1303/74 T-4 2800cc<br />

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #701 από abby1302
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Άποψη μου ειναι οτι αν το αμάξι το θες για καθημερινή χρήση βάλε το subaru, αν το θες για να βγαινεις καμιά βόλτα να ξεδίνεις τούρμπισε το σκαθαρίσιο μοτέρ. Είναι καθαρά θέμα βενζίνης όπως το βλέπω εγώ και χρηστικότητας σε καθημερινή χρήση! Βέβαια μπορείς να τουρμπίσεις και το subaru ή ακόμα καλύτερα να αγοράσεις ένα μαμά subaru turbo impreza πχ το 1600 με τα 180 αλογα που στην τελική θα σου κοστίσει όσο να τουρμπίσεις το σκαθαρίσιο και σίγουρα θα είναι πιο αξιόπιστο σαν μοτέρ!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #746 από PAOLINELIS
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
βαλε την subaru με τα 180 ατια βεβεα θα χριαστεις και σασμαν , αλλα δεν βαριεσε :wink: σε λιγο κερο προτα ο θεος θα την βαλω στο σκθαριμου. Προς το παρον θα ασχολιθω με την αναρτιση και τα φρενα .

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
2 Χρόνια 2 Μήνες πριν #20223 από george2012
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Παίδες καλησπέρα. Τι λέει ο νόμος για αλλαγή κινητήρα σε σουμπαρου;ξατι άκουσα ότι πλέον απαγορεύεται η τοποθέτηση αυτών των κινητήρων σε σκαθαρια. Ισχυει;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.198 δευτερόλεπτα
Timber by EMSIEN-3 LTD