cabrio Ανακατασκευη

Περισσότερα
10 Χρόνια 11 Μήνες πριν #20 από caslor
COM_KUNENA_MESSAGE_CREATED_NEW
Έχοντας ενα cabrio του 61 με πολλες πολλες εξωτερικες μετατροπες σε φτερα κτλ απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη  (σαν SEDAN)  αποφασισα να τον κανω ανακατασκευη....

ισωσ να φανεί  τρελο και υπερβολικο σε καποιους μιασ και το αυτοκινητο εγινε μετατροπη σε ανοικτο το 1997  και δεν ειχε τιποτα τοσο εμφανη ωστε να θελει ανακατασκευη...

Όμως  εχοντας πια ασχοληθει και μαθει καποια πραγματα παραπανω για το αυτοκινητο μου αποφασισα να περασουν ολα απο τα χερια μου.. να ειναι ειμαι σιγουρος οτι ειναι ολα 100% ένταξή


Ετσι ηταν :


(Αριστερό κλικ πάνω στις φωτογραφίες για μεγέθυνση )


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

   

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

   

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.




Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.




ενα απο τα προβληματα που αντιμετώπισα και εξακολουθω να αντιμετωπιζω ειναι οτι εχουν γινει πολλες μετατροπες και στις αγορες που κανω πρεπει να  ελέγχω  2 και 3 φορες πρην παρω κατι μηπως και δεν κανει σε εμενα... δεν μπορω να παω βαση χρονολογιας πλαισιου...

ετσι μιας και εψαχνα καιρο να βρω ακρη με την αδεια του.. τι θα κανω (δεν ειχε αδεια οτι ηταν ανοικτο και ο Σαρμοκασογλου ειχε κλεισει μαζι με ολα τα χαρτια μου.. αδειες... κτλ  που ειχα δωσει για να μου βγαλει την αδεια.. και ουτε μπορουσα να τον βρω)

τον αφησα για κανενα  1-2 χρονια στο γκαραζ

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

   

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.




(Στις πιο πανω φωτο ειχα αρχισει να σκεφτομαι σοβαρα να τον ανακατασκευασω και ετσι ξεκινησα με τα φτερα...


τελικα βρεθηκε ακρη με την αδεια και ετσι αποφασισα οτι αντι να τον κινησω ξανα  θα τον ανακατασκευαζα απο την αρχη ...

τα φτερα βγηκαν  και μετα ηρθε η σειρα του κουβουκλιου...

απο αυτο εδω το site 

http://www.superbeetles.com/welcome.htm

και στην στυλη '' Tech Talk with Rick ''  βρηκα αρκετες πληροφοριες βημα βημα μαζι με εικονες για το πως να βγαλω τις βιδες.. ποσες ειναι και που...

επισης εχει και πολλα αλλα ενδιαφεροντα τεχνικα θεματα με φωτογραφιες για οποιον θελει να εχει και εικονες....  (ειναι ο ιδιος συμπαθης τυπος που εχει φτιαξει την σειρα '' bug me video ''  που προμηθευτικα το καλοκαιρι σε dvd 


ετσι το αυτοκινητο με την βοηθεια 2 απλων γρυλων αυτοκινητου  και με κατι μαδερια σηκωθηκε στον αερα (μονος  μου)  και το σασι ηταν ελευθερο πια απο το κουβουκλιο...

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

   

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

   

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.






αφου κατεβασα την μηχανη απο το σασι (ευκολη δουλεια χωρις το κουβουκλιο να δυσκολευει τις κινησεις)

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

   

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

   

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



AF 1600cc διπλης εισαγωγης  αγορασμενη σαν ανακατασκευασμενη και σχεδον δεν κυκλοφορισε πολυ....





με τον καιρο να ειναι στα καλα του.. βγηκε το σασι βολτα εξω στον δρομο


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

   

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



( το πορτοκαλι στο πατωμα δεν ειναι σκουρια αλλα μινιο θαλάσσης που το ειχα περασει καποια στιγμη.... )



απο μικρο παιδι μου άρεσε να αποσυναρμολογώ τα παντα.. ετσι επιδόθηκα στο  αγαπημενο μου αθλημα

καιρος να μινει το σασι μονο του

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

   

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

   

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

   

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

   

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

   

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

   

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



το σασι εσωτερικα κατω απο το καπακι στον αριθμο πλαισιου ειχε τιν απιστευτη βρομα και γρασα..  ενα σωμα ολα μαζι... μιλαμε για πολυ μεγαλο παχος...

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

   

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.




επειδη ομως με διαλυτικο βενζινη πετρελαιο δεν ειδα και μεγαλη διαφορα αποφασισα να βαλω φωτια στην κυριολεξια ολο το σασι... ... και μετα με το καμινετο σε καποια σημια που υπηρχε ακομα θεμα.... και εφτασα σε αυτο το αποτελεσμα

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

   

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

   

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.




έπειτα με αρκετο ξεβγαλμα με υγρο για την καπνα... πετρελαιο και συρμα και συρματινο σβουρακι (αυτο που καθαριζουν τις σχαρες )

εγινε το σασι ετσι

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



ομως ακομα δεν ημουν ικανοποιημενος.. εψαχνα μηπως και  ανακαλυπτα πουθενα καμια εταιρια που να κανει χημικο μπανιο... στο εξωτερικο και ειδικοτερα αμερικη υπαρχουν εταιριες που περνουν το αυτοκινητο σου και το βουτανε μεσα σε μεγαλη μπανιερα με χημικα (δεν ειναι πισινα.. μην κανετε ονειρα για βουτιες :) )  και βγενει σκετο μεταλλο... απαλαγμενο απο τα παντα...!!! και εισαι σιγουρος οτι ειναι οκ

αλλα εδω δεν βρηκα κατι τετοιο ...ομως ανακαληψα οτι κοντα μου υπηρχε αμοβολη  (κορωπι) και ετσι το φορτωσα και το πηγα απο εκει μια βολτα

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

   

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

   

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.





εσωτερικα


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

   

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

   

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

   

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.








το σασι ομως μπορουσε να περιμενει λιγο...

καθαριζοντας το σασμαν μου

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



βρεθηκα αντιμέτωπος με αυτο το προβλημα

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

   

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.




το σασμαν μου ειναι του 76 και οταν ενα σασμαν πιο καινουργιο τοποθετείτε σε παλιο σασι ειναι απαραιτιτο να του βαλουν μυτη απο πιο παλιο μοντελο...

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



ομως οποιος ειχε κανει την αλλαγη ηξερε την μιση αληθεια    :evil:  :evil:

το προβλημα στο ρουλεμαν μου ηταν καθαρα η μυτη!! ακουμπαγε πανω στο πλαστικο που κραταει τις μπιλιεσ και το χαλασε....

οταν  κανεις μια τετοια μετατροπη πρεπει να κανεις ακομα κατι... να φας εσωτερικα την ''μυτη'' στο σημειο που ακουμπαει στο ρουλεμν

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

 

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



(ολα αυτα μου τα εμαθε ενας καλος καναδος με μεγαλη πειρα στα σασμαν απο οτι καταλαβα με τον καιρο... με την βοηθεια του κατανοησα πολλα και εφτιαξα το δικο μου)

πχ  τι λαθος - προβλημα υπαρχει στην πιο κατω φωτο?

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.




ο τυπος ειδε μεχρι αυτο εδω οταν του έστειλα φωτο για να δει κατι στα γρανζια μου

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



και μου λεει '' κοιταξε και στην φωτο επανω αριστερα εχει μια εγκοπη..αυτη ειναι επειδη δεν υπαρχει ο ελαστικος σωλινας που περναει ι ντιζα του γκαζιου και τρίβεται επανω στο σασμαν σου...'' 

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ!!! 


ετσι προχώρησα στον καθαρισμο του σασμαν απο τους τονους βρομιας, λαδιων ..μια μαζα ολα !!

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

   

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

 

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

 

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.






μετα προχώρησα και στο λυσιμο του σασμαν για αντικατασταση του ρουλεμαν και εσωτερικο ελεγχο

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

 

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

 

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.






ετοιμος πια  πηγα το καπακι με τα γραναζια σε ενα μηχανουργειο να μου ξεπρεσαρει το ρουλεμαν

και συνεχισα τον ελεγχο και καθαρισμο

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

 

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

 

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.




Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

 

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

 

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.




Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

 

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

 

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.




Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

 

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

 

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.




Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

 

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

 

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.




Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

 

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.






καθως περιμενα τα ανταλακτικα για το σασμαν μου απο εξωτερικο  συνεχισα το καθαρισμα αλλων εξαρτηματων και βάψιμο τους

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

 

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

 

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.




Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

 

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

 

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

 

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

 

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.




Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

 

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

 

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

 

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

 

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.




Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

 

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 11 Μήνες πριν #21 από caslor
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
ο καιρος περασε και τα ανταλακτικο για το σασμαν μαζι με κατι εξτρα ειχα φτασει.. ετσι αρχισα να το συναρμολογω...



επειδη εχω μια ταση να βαριεμαι να πηγενω εδω και εκει για ψιλο δουλειες αποφασισα να φτιαξω μονος μου μια πρεσα ωστε να πρεσαρω το σασμαν στην θεση του (ειναι να παρω καποια στιγμη μια κανονικη....)





λαθος σχεδιασμος



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



[



σωστος



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.







Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.







Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.







παλι καλα που την εφτιαξα γιατι κατι ειχα ξεχασει η δεν ειχα βαλει σωστα (δεν θυμαμαι πια) και χρειάστηκε να ξεπρεσαρω και να πρεσαρω ξανα.. οποτε γλίτωσα το πήγαινε ελα στο μηχανουργειο...



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.





Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.







(επειδη ειναι απο μαγνησιο πειρα ειδικο ασταρι για αλουμινια κτλ ωστε να μην ξεφλουδιζει το χρωμα μετα...για αυτο ειναι και κιτρινο...ειναι δυο συστατικων)





Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.













τα κιτακι με τα πισω δισκοφρενα ειχε ερθει και αυτο οποτε τα τοποθετησα επανω στους αξωνες



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.









και με την σειρα τους ενωθηκαν με το σασμαν







Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.









αλλα το λαθος ειχε γινει....



ειχα παρει σετακι για χρονολογια 61 που ειναι το σασι μου... ομως δεν ηξερα οτι σε μια μετατροπη που του ειχαν κανει παλαιοτερα ωστε να γινει απο 5μπουλονο σε 4μπουλονο ειχαν αλλαξει τους αξονες...



οι αξονες μετα το 65 η 67 (δεν θυμαμαι τωρα ακριβως) αλαξαν σε μηκος



ετσι ειχα αυτο το προβλημα.. δεν εφτανε το παξιμαδι να σφυξει...



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.









ομως βρεθηκε λυση με κατι εξτρα εξαρτηματακια (αποστατες) που υπαρχουν για αυτου του ειδους τις μετατροπες





Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.







(δεν φαινεται πολυ καλα ...αλλα εκει ειναι :) )















απο οταν ξεκινησα την ανακατασκευη ηθελα να ξεφορτωθώ ενα λαθος που ειχα κανει στο παρελθον...



ηθελα να βαλω δισκοφρενα εμπρος... αλλα μου ζηταγαν κατι απιστευτες τιμες..γιατι ηταν δυσκολο να βρεθει κατι τετοιο για μοντελο του 61 ..(μπουρδες εχω να πω μετα απο καιρο που ασχοληθηκα εγω μονος μου) ενω οι λυσεις που μου πρότειναν ηταν κατα παρα πολυ ποιο οικονομικες...



η μια ηταν να κοψω την κουκουβαγια εμπρος και να μου κολησουν απο 66 μοντελο και μετα που υπηρχαν στο εμποριο κιτακια για δισκοφρενα...



η να πηγενα στην πιο κατω λυση....



τοποθετηση πιο καινουργιου αξονα σε παλια κουκουβαγια (δεν ηθελα την πρωτη λυση μιας και μπορει να σου πουν καμια φορα καμια λαλακια σε κανενα κτεο εαν το ανακαλυψουν (λιγο επιστημονικη φαντασια βεβαια κατι τετοιο :) ) και δεν εμπιστευομουν τοσο μεγαλη αλλαγη στο σασι σε καποιον....







ετσι καταληξαμε σε αυτο εδω..



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.







μου ίσιωσαν τα κατω αυτια για να κατσει



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.







και εδω ειναι ο λογος που επρεπε να γινει κατι τετοιο



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.









(ειναι στα αγγλικα γιατι τα ειχα σχεδιασει για ενα ξενο φορουμ)





ομως αυτο για εμενα επρεπε να διορθωθει και να βαλω ξανα πισω τον σωστο αξονα.. να κατσει στην θεση του οπως επρεπε να ειναι απο μαμα...



αλλωστε μπροστινο κιτακι δισκοφρενα για 61 μοντελο με χαμιλομενα ακρα ειχα βρει απο αμερικη σε κανονικα λεφτα...και οχι οσα μου ελεγαν παλια που ειχα αγνοια...





Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.









επισης επρεπε να βρω ξανα και εναν μπροστινο αξονα για το μοντελο μου..βρηκα εναν μεταχειρισμενο...



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.







ομως οταν τον καθαρισα απο καμια δεκαρια κιλα γρασο,χωμα,λαδια που ειχε επανω ειδα οτι ηταν λιγο στραβο πρως τα μεσα το κατω τουμπο.. μαλον απο στουκα



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.





καθως και 2 μικρα φυλλα στρεψης στα ακρα ηταν σπασμενα....



ετσι εκλαψα για ακομα μια φορα τα πεταμενα λεφτουδακια μου και αποφασισα καινουργια και παλι καινουργια!!



ετσι περιμενα τον νεο αξονα μου να ερθει απο εξωτερικο μαζι με αρκετα αλλα πραγματακια (αμερικη )



οταν ηρθε με το καλο (αλλωστε καμια 5 μερες εργασιμες κανει να ερθει)



τον πηγα κατω στο υπογειο...



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.







εβγαλα το primer/ασταρι που ειχε επανω (ισως να διαφονισουν πολλοι με αυτη την ενεργεια αλλα εγω την θεωρω 100% σωστη μιας και με συζητησεις που εχω κανει με ατομα στο εξωτερικο για αυτο το θεμα.. αλλα και η επισημη απαντηση της εταιριασ που τα πουλαει!!! ηταν οτι ειναι της πλακα το ασταρι αυτο.. και ειναι κυριος για προστασια κατα την μεταφορα και αποθηκευση!! )



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.







ξεχασα να αναφερω οτι αν και εχω χαμηλωμενα ακρα πειρα και αξονα ρυθμιζομενο χωρις ομως να εχω σκοπο να χαμηλωσω απο εκει το αυτοκινητο.. απλως δεν ειχε μεγαλη διαφορα απο τον απλο... και αφου με τα ιδια λεφτα σχεδων μπορουσα να εχο ρυθμιζομενο.. γιατι να μην τον εχω..που ξερεις αλλωστε στο μελλον εαν θα χρειαστει?



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.











Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 11 Μήνες πριν #22 από caslor
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
ομως επρεπε να σκοτωσω και τους αξονες που ειχε επανω...



καινουργοι και αυτοι ρυθμιζομενοι με δισκοφρενα αεριζομενα ...



(και εδω μπορει να φανει αυτο που ελεγα πιο πανω σχετικα με το ασταρι...

οι αξονες οταν μπηκαν επανω δεν κυκλοφορισαν πολυ.... το αυτοκινητο το σταματησα να το κυκλοφορω λογω αδειας και ηταν σε γαραζ σκεπαστο.. και ομως εαν τους βλεπατε ειχαν αρχισει να φευγει το μαυρο χρωμα και να αποκτα σκουρια)





Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.





Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.











και μετα απο δυο βδομαδες πηγαν σε νεο ιδιοκτητη



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.













καιρος να γυρισω στο σασι.. ετοιμο απο την αμοβολη περιμενε στην αυλη... με συνεπεια λογω της υγρασιας να παρει ξανα ενα κοκκινο χρωματακι...



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.





εδω δεν πολυ εχει κοκκινισει...





ομως η αμοβολη μου εμφανισε και τις σκουριες... η μαλον μου τισ εξαφανισε αφινοντας πισω τρυπες :D





Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.







(το πατωμα κρατιοταν καλα μιας και πρεπει να το ειχαν αλαξει στην μετατροπη για cabrio...κατι μικρες τρυπουλες προς τα πισω μονο οι οποιες φτιαχτηκαν)





ετσι ξεκινησα το ξυλωμα- επισκευη



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.







Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.









ο καιρος ειχε φτιαξει οποτε εξω το σασι για βαψιμο



ηταν κοκκινο απο την σκουρια αλλα ειχα προμηθευτει ενα πολυ καλο υλικο για αυτη την δουλεια... por15



ειναι μια ειδικη μπογια που εχει την ιδιοτητα να βαφει πανω στην σκουρια και με την υγρασια να γινεται ακομα πιο σκληρη ..ουαου!!



οι αμερικανοι φιλοι των σκαθαριων την εχουν σαν top και περνανε τα σασι τους με αυτην... ενας μαλιστα εχει παρει ολα τα αντοιστιχα προιοντα εχει βαψει κοματια λαμαρινας και τα τεσταρει εδω και δυο χρονια.. φετος τα εχει αφισει ολο τον χειμωνα μεσα στον πατω μιας πισινας... και το por15 εχει τα καλυτερα αποτελεσματα....



δεν ξερω αλλα εχω παθει με το υλικο... δοκιμασα να το χαραξω και δεν χαραζοταν... το χτυπας με σφυρι και δεν φευγει κομματια να ξεφλουδιζει... κολλησα με την ηλεκτροκοληση και γυρω γυρω απο την κολληση μονο κιτρινισε λιγο.. αλλα εμεινε εκει.. δεν φουσκωσε να φυγει κοματι κοματι....



επισης οταν υπαρχει σημειο που πιασει σκουρια δεν μπορει να προχωρισει οπου υπαρχει το υλικο αυτο βαμενο....





ουτε εισαγωγεας να ημουν :D αλλα δυστυχος μονο απο γερμανια και αγγλια μπορουμε να το παρουμε..



για να γινει σωστα δουλεια.. επρεπε να περασω πρωτα το σασι με ενα φαρμακο να φιγουν οτι λαδια και σκονες ειχε..... μετα ξεβγαλμα με νερο (πιεστικο χρισιμοποιω) και μετα το περνας με ενα υγρο.. metal ready που εχει την ιδιοτητα να αφαιρει την σκουρια (οχι σαπια.. σκουρια ειπα.. αυτο το κοκκινοπο χρωμα) και να διαβρονει λιγο το μεταλλο ωστε να πιασει καλα το por15 επανω....



το ιδανικοτερο ειναι μετα απο την αμοβολη χωρις αυτη την προεργασια... αλλα εαν εχει πιασει σκουρια.. τοτε το κανεις :cry:





Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.







11,50 τα 113ml και θελει δυο για την καθε μερια (δυο χερια ομως περασμα )





πρωτα εκανα το εσωτερικο...



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.









ψεκασμα με por15



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.







και πρην στεγνωσει να αφινει σιμαδι με το δαχτυλο (ειναι gloss και μετα για να περασεις αλλο χερι η αλλο χρωμα πρεπει να το τριψεις λιγο με γυαλοχαρτο)



το περασα με απλη μπογια τυπου hamer ride σε ασπρο χρωμα να δωσω φωτεινότητα μεσα στο τουνελ του σασι



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.











μετα συνέχισα στο εξω μερος



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.







Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.









και εδω πρην στεγνωσει το περασα με ενα χερι απλο ασιμη χρωμα της mobilac για αυτοκινητα για ποιο καλο φινιρισμα..



συνηθως βαφουν με το μαυρο por15 αλλα εγω προτιμησα το ασιμι και τελικα ειναι καλιτερο γιατι εχει και μικρα κοματια μεταλλο και μπαλωνει και τρυπουλες-σφραγιζει...









αφου τελειωσε και αυτο και το βαψιμο του νεου ανταλακτικου ηρθε η ωρα να κολληθει



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.









περασα με por15 ακομα και μεσα στα τουμπο των ραβδεων στρεψεως και πισω εσωτερικα του σασι.. παντου!!! σκουρια τερμα!!!!



μετα ηρθε η ωρα της αρμοκολλας...



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.









και μετα ενα χερι ψεκασμα με ασιμι χρωμα να γινει ομοιομορφο



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.









τωρα ειχε φτασει η ωρα της συναρμολογισης...





Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.







Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.







Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.







Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.







Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 11 Μήνες πριν #23 από caslor
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
.....

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #2411 από caslor
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Πολλοί θα αναρωτιούνται... μα καλά τι έγινε ? ετσι έμεινε το αυτοκινητακι... εδω και τόσο καιρό τίποτα??



Η αλήθεια ειναι οτι για αρκετό διάστημα λογω οικονομικων δυσχερειών αλλα και λογω της απασχόλησης μου στην ανακατασκευή του αδερφού μου : www.aircooledvw.gr/63-ragtop-t10.html



δεν ειχα ασχοληθεί και πολυ με το δικο μου...



Ομως τώρα εχει αρχίσει να βαδίζει ξανά σιγά σιγά ...





Πιο κάτω εχω ανεβάσει μερικες ενδεικτικές φωτογραφίες... (στο μελλον θα υπάρξουν πολυ περισσότερες και με την ανάλογη περιγραφή οπως ειναι και στα πιο πάνω post μου











Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.









Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.









Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.









Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.









Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.









Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.









Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.









Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.









Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.









Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.









Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.









Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.









Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.









Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.









Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.









Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.









Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.









Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



















.... αυτά προς το παρόν

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #2423 από powerbug2
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Μπράβο Αντώνη. Συνέχισε φίλε με αυτό το ρυθμό και σύντομα θα το κυκλοφορήσεις. :wink:

1303/73 T-1 2332cc,&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; 1303/74 T-4 2800cc<br />

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #2424 από liakos
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
kai apo emena, ena megalombrabo file antoni. :wink: :wink:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #2426 από caslor
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
ego leo na afisoume ta mpravo kai na mou sponsarete kanena frago-euro pou exo minei restos....





xa xa xa xa



plaka kano os sinithos...



sas euxaristo gia ta kala logia simparastasis :) :)



autes tis meres exo afierosei olo ton xrono pou exo gia to autokinito.. stis telikes prosarmoges tou tablo mou......



elpizo avrio na exo kai to psigeio tou a/c sta xeria mou oste mesa stin vdomada na kavoukoso ksana to autokinitaki :) :)

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #2427 από drohos2
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
άντε αντώνη γιατί καλοκαιριάζει :D

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

<br />i was a poor 1200 ......

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #2532 από caslor
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Νεες φωτογραφιες









Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.









Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.









Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.









Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.









Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.









Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.









Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.









Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.









Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.









Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.









Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.









Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.











αυτα .......

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #2534 από drohos2
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
ποπο ετοιμάζεται το κτήνος!το κιτακί για τα ηλεκτρικά παράθυρα είναι universal η ειδικά για βάιο?μπαίνει εύκολα?

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

<br />i was a poor 1200 ......

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #2535 από powerbug2
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Μπράβο φίλε Αντώνη. Βλέπω έκανες αρκετή πρόοδο. Επιτέλους δέθηκε το σασί με τη καρότσα ξανά. :wink:



Αν μου επιτρέπεις θα ήθελα να κάνω μερικές επισημάνσεις με βάση τις φωτό. :)



1) Μόνωσε το κουτί με το οποίο κάλυψες το ψυγείο του AC είτε με στρώσεις dynamat είτε με αρμαφλέξ είτε και με απλό αυτοκόλλητο αφρολέξ εκεί που κάνει το χειλάκι επαφής με τη καρότσα ανάμεσα στα λούκια ώστε να μη διαφεύγει ζεστός αέρας προ τη καμπίνα.



2) Για να μπορεί πιο εύκολα να φεύγει ο αέρας από το βεντιλατέρ του AC καλό θα ήταν κάτω από τη σίτα να φτιάξεις καλύματα στις τρύπες εξόδου τα οποία από το εμπρόσθιο μέρος (προς τη μεριά του οδηγού) να εφάπτονται στη καρότσα και να είναι ανοιχτά από το πίσω μέρος επειδή ο διερχόμενος αέρα κάτω από το αυτοκίνητο όταν αυτό κινείται θα δημιουργεί υποπίεση στο σημείο αυτό και θα δυσχερένει την έξοδο του αέρα από το χώρο του ψυγείου.



3) Τη τρύπα που δημιούργησες για την είσοδο αέρα στο χώρο του ψυγείου απομονωσέ την από τις άλλες δύο που είναι για την έξοδο του αέρα αλλιώς δεν θα μπαίνει αέρας στο κουτί. Επίσης κάνε ένα αντίθετο scoop απότι στις άλλες δύο τρύπες ώστε να υποβοηθάς τον ατμοσφαιρικό αέρα να μπαίνει μέσα.



4) Μήπως θα ήταν καλό να βάλεις και δεύτερο βεντιλατέρ (για καλύτερη απόδοση του AC) μιας και το εν λόγω ψυγείο δεν θα έχει ροή ατμοσφαιρικού αέρα όπως όταν τοποθετείται μπροστά?



5) Δεν θα σε δυσκολέψει η τοποθέτηση στις πίσω ταπετσαρίες των πλαινών έτσι που τοποθέτησες το μηχανισμό των ηλεκτρικών παραθύρων?



6) Αν και είναι καθαρά θέμα γούστου νομίζω ότι οι λασποτήρες στα πίσω φτερά χαλάνε τη μόστρα του βαίου σου.



7) Τις μπούκες από την εξάτμιση στράβωσέτες ελαφρός προς τα κάτω (απλά πάτατες λίγο) γιατί αλλιώς όταν τρέμει ο κινητήρας (βλέπε εκκίνηση) θα χτυπάνε στη καρότσα και θα είναι εκνευριστικό.



:wink: :wink: :wink:

1303/73 T-1 2332cc,&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; 1303/74 T-4 2800cc<br />

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #2722 από caslor
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Κάποιες νεες φωτογραφίες απο την πρόοδο των εργασιών..





κουκούλα - ουρανός



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.









Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.











χώσιμο στεγνά κολλητών για βοήθεια ( ο BROTHER την είχα κάνει για Ρουμανία... αλλα τον περιμένω να γυρίσει )



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.











Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.









Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.











Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.











Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.











Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.











Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.











Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.











Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

















Σήμερα πρώτη φορα εκκίνηση και δοκιμη για σασμαν,,φρενα κτλ κτλ





Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.













θέλει λίγο ανύψωση εμπρός και χαμήλωμα πίσω.. αλλα αργότερα αυτό





Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.











Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

















και ενα βιντεοκλίπ με την πρώτη βόλτα...









[youtube]
[/youtube]



















...... αυτα

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #2725 από beetle1
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
aera aduan mpravo shmera anarotiomoyn ti to thes to dynamat afoy einai cambrio den pistevo na to kikloforeis kleisto? :wink:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #2737 από caslor
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW

beetle1 έγραψε: aera aduan mpravo shmera anarotiomoyn ti to thes to dynamat afoy einai cambrio den pistevo na to kikloforeis kleisto? :wink:




Thanks file





koita to dynamat to evala gia tis kries nixtes tou xeimona.. kai tis vroxeres!!

otan tha to kikloforo kleisto ;) ;)

na do kai poso thorivo tha kopsi dedomenou oti einai cabrio opote thorivo apo tin koukoula piso den tha mporo na ton apotrepso kai toso.....





oso gia ean tha to kikloforo anoixto... ena sou leo.. oti autokinito kai na eperna cabrio tha itan...

mou aresei na exo apo epano mou anoixto pedio..



akoma kai stin rodo otan imoun pitsirikas thimamai ekana kati meres na to kleiso.. girnaga apo ksenixtia kai to afina anoixto xima pano ston dromo... etsi itan etoimo to mesimeri gia tin volta (oxi kleise anoikse koukoula :p )



an kai se auto voithouse oti itan nisi opote diskola na to klevane.. ;)

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.505 δευτερόλεπτα
Timber by EMSIEN-3 LTD