Σχάρα οροφής και σκάλα πρόσβασης

Περισσότερα
6 Χρόνια 10 Μήνες πριν - 5 Χρόνια 6 Μήνες πριν #17750 από topaz
COM_KUNENA_MESSAGE_CREATED_NEW
Εδώ και πολύ καιρό ζαχάρωνα σχάρες από αλλα T2 και ήθελα πολύ να βάλω μια στο δικό μου Van. Έτσι το ψάξιμο ξεκίνησε,έψαξα σε διαφορα μαγαζιά και ads από ξένα forum.
Η μονες σχάρες που με συγκίνησαν ,οπτικά πιο πολύ, είναι της wesrtfalia full length, VWoA full επίσης και μια που ως συνήθως βρίσκετε σε Σουηδικά πουλμανάκια.

Στο παρακάτω link μπορείτε να δείτε διαφορα στιλ από σχάρες.

www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?...ostorder=asc&start=0

Οποτε ήμουνα έτοιμος να κάνω log in στο site έβλεπα το λευκό split με την γυαλιστερή κορόνα και έλεγα αυτήν θέλω. Δυστυχώς η westfalia αν και οπτικά είναι η καλύτερη εκ τον τριών,δεν μπορεί να αντέξει και παρα πολυ βάρος εκτος από κάποια ελαφριά vintage πράγματα. Η τιμή της βεβαια λίγο τσουχτερη.

VWoA έφτιαχνε σχάρες και διαφορα αλλα gadgets για baywindow,από θέμα αντοχής απότι γνωρίζω μπορεί να σηκώσει μέχρι και 220 lbs,μπορεί και 375 lbs δεν θυμάμαι.Είχα βρει ευκαιρία να πάρω μια αλλα τα μεταφορικά και το τελωνείο ήταν απλησίαστα.

Οι Σουηδικές είναι πολύ καλές και δυνατές, δεν μπορώ να πω ότι είναι άσχημη διότι έχει καμπυλοειδή σχήμα και ταιριάζει με το σχήμα του αυτοικινήτου.Όσο για τα μεταφορικά, δυόμισι φορες πάνω από την προαναφερομενη.Δεν γνωρίζω το γιατί.

Καθώς το σκεφτόμουνα για καιρό και ειλικρινά δεν ήξερα πια ήταν η καλύτερη λύση,η λύση ήτανε μπροστά μου.

Σε μια αποθήκη - χορό εργασίας ενός οικογενειακού μας φίλου υπήρχανε διαφορα εργαλεία υδραυλικών κατασκευών.Σε μια γωνια είχαν έναν σκουριασμένο κουρμπαδορο.

Τη κουρμπαδορο αυτό ήταν δώρο, όταν το αντίκρισα και σκέφτηκα τη μπορώ να κάνω.

Έτσι λοιπόν όλα ξεκίνησαν και το δικό μου σχέδιο πήρε μπροστά.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Ο σκωριασμένος κουρμπαδορος και η βάση του βάφτηκε, λιπάνθηκε και ήταν έτοιμος για καλλιτεχνίες, μετά από πολλά χρονια ακινησίας.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Τα καμπυλωτά τόξα πήραν μορφή και σχήμα πάνω στην οροφή, για πλήρως ζύγισμα.


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.




Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Μετά τα πυράκια είχαν τη σειρά τους.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Από θέμα στηριγμάτων έχει πολλά έξω στην αγορά, reproduction της westfalia τα οποια δεν ταιριάζανε στην περίπτωση μου,Justkampers πουλάει κάποια αλλα στηριγματα, πολύ οικονομικά μπορώ να πω.Μπορεί να έπρεπε να βάλω αυτά της Justkampers αλλα είχα είδη παραγγείλει από έναν τύπο που έκανε στηρίγματα τον σχαρών Bekowa.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Ταιριάζανε απόλυτα και έτσι άρχισα να φτιάχνω τα στηρίγματα για τα συγκεκριμένα,πάνω στον σκελετό.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Ο σκελετός πείρε την τελική του μορφή καθώς είχα μονο να κολλήσω της βάσης για της παράλληλες και αντικριστές μπάρες.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Στην αρχή αυτού του σημείου σκεφτόμουνα να βάλω μικρά ίσια μπαράκια και να μην ακολουθήσω το πρωταρχικό μου σχέδιο,αυτό διότι είχα κουραστεί υπερβολικά και αγωνιούσα να την τελειώσω, το αποτέλεσμα δεν ήτανε καθόλου ωραίο.

Ήθελα να φαίνονται σαν μικρά baywindow,όπως και νομίζω ότι πέτυχα.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Μετά πήραν μέρος τα ξυλα.Ήθελα ένα look της westfalia από την αρχή,δεν μπορώ να το κρύψω.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.




Πρόσβαση στην σχάρα ήταν ένα άλλο θέμα που είχα στο νου μου.Την ποιο ωραία ιδέα την είχε ένας άλλος κύριος με ένα early bay, αν δείτε το link θα καταλάβετε τη εννοώ.
Για εναλλακτική λύση η volkswarenhaus έχει μια σκάλα σε πολύ καλή τιμή και ποιότητα.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.




Η σκάλα είναι σχεδόν εφαπτόμενη από 2.5 έως 3.5 εκατοστά σε σχέσει με το αμάξωμα.Έχουν δημιουργηθεί καμπύλες ανάλογα με τα μηχανικά μέρη όπως, πίσω πόρτας και φώτα.Από τα πλαγια δεν μπορώ να πω ότι εξέχει.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Το βάψιμο ήθελα να ταιριάζει με τα λάστιχα από τα παράθυρα.Και να αναδεικνύει γενικός το design του bus.Μαύρο λοιπόν το χρωματάκι του σκελετού.Τα ξυλα στην αρχή ήθελα να τα κάνω ντεκαπέ λευκό, μιας και στης άκρες τους eχουν φαγωθεί με τέτοιο τρόπο να θυμίζουν την οροφή ενός baywindow.

Παρόλα αυτά συμβιβαστικά σε ποιο ήπιους τόνους και τα έβαψα ένα άχρωμο συντηρητικό καιρικών συνθηκών.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Η σχάρα έχει γέμιση πλήρως και έχει μεταφέρει δυο φορες πράγματα χωρίς κανένα πρόβλημα.Και της δυο φορες με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο και χαρούμενο σύγχρονος.

Έριξα παρα πολλές ώρες εργασίας πάνω στο συγκεκριμένο mini project,και αν με ρωτήσει κάποιος αν θα το ξανά έκανα,σίγουρα στην αρχή θα το σκεφτόμουνα αλλα βεβαια η απάντηση θα ήταν ναι,όπως και να το κάνουμε όταν είναι κάτι δικό σου, από χαρτί, παραγωγή και τέλος,το αίσθημα είναι απερίγραπτο.

Ένας ακόμα λόγος που θα έμπαινα σε αυτό το τριπάκι είναι αυτός ο κουρμπαδορος,η μαγια να τον χειρίζεσαι και να υπολογίζεις της μοίρες είναι το κάτι άλλο,όλα οφείλονται σε αυτόν,σε ευχαριστώ.
Last edit: 5 Χρόνια 6 Μήνες πριν by topaz.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.170 δευτερόλεπτα
Timber by EMSIEN-3 LTD